​קניית ירושות

קונה ירושות

קיבלתם נכס בירושה? קיבלתם גם הרבה תכולה בתוך הנכס? אחד האפשרויות העומדות בפניכם היא לפנות אל מפנה ירושה אשר ישמח לפנות את החפצים ואף לרכוש חלק מהם. קניית ירושות היא האפשרות הטובה ביותר כאשר אתם רוצים לפנות את החפצים והפריטים של המנוח. מרבית הנפטרים, בעיקר כאשר מדובר באנשים מבוגרים במיוחד, משאירים אחריהם את הנכס לבני המשפחה, הנכס עצמו, מלא בכל הפריטים והחפצים של האדם, חלקם זיכרונות ופריטים יקרי ערך שתרצו לשמור, אך חלקם, רהיטים ישנים מאוד שיש לפנות, מוצרי חשמל, בגדים ואפילו אשפה. פינוי דירה וירושה על ידי חברה מקצועית, העוסקת בתחום של פינוי ירושות, תוכל להגיע אל הנכס, לפנות את כלל החפצים, ואף לקנות את חלקם. באופן זה, תוכלו לקבל מקניית ירושות סכום כסף לא קטן.

אפשרויות קניית ירושות

כאשר יש לכם ירושות אותם אתם מעוניינים למכור, עומדות בפניכם מספר אפשרויות. האפשרות הראשונה היא לפנות אל סוחרים שונים, אשר אולי ישמחו לקנות מכם פריט אחד או שניים, על פי התחום בו הם מתעסקים: רהיטים ישנים, בגדים, תכשיטים ופריטי אספנות ואוספים. האפשרות השנייה, היא לפנות אל קונה ירושות. קונה ירושות הינה בדרך כלל חברה אשר עוסקת בתחום של פינוי מדירה, חברות אלו, מספקות גם שירותי פינוי ואף רוכשות את הפריטים ואת החפצים מכם, מבלי שתצטרכו לרדוף ולחפש אחר קונים ורוכשים פוטנציאלים. אין ספק, כי קניית ירושות על ידי חברה אחת תחסוך מכם זמן רב וטרטור לא קטן. למצוא את הסוחר המתאים, להתמקח על מחירים ולחכות שהזמן יעשה את שלו – יעלו לכם בסופו של דבר. לכן, עם פינוי עיזבון בצורה מאורגנת ומסודרת, תוכלו מיד להכין את הנכס לקראת מכירה או השכרה, ולא לבזבז את זמנכם היקר.

תהליך קניית ירושות

מאחר ולאף אחד אין למעשה דרך לדעת כי יש לכם ירושה למכור, אתם אלו שצריכים לפנות אל חברות הפינוי או אל רוכשי הירושות על מנת לידע אותם כי יש לכם פריטים וחפצים שהייתן מעוניינים למכור. במידה ואתם נדרשים לשירות כולל של מומחה פינוי דירה, תוכלו, כבר באותו הזמן של תהליך הפינוי, ליהנות מפינוי של הנכס ומכירה של פריטים וחפצים המתאימים למכירה. חפצים אלו, נבחרים על ידי חברת הפינוי עצמה, ועל פי טעמה וראות עיניה. לעיתים, לא תאמינו כי הצלחתם למכור פריט כזה או אחר. מאחר והחברות המקצועיות יודעות מה הן יכולות למכור ומה הערך של הפריטים בשוק, אתם יכולים לעשות עסקאות מכירה לא רעות בכלל. אז במקום לחכות ולהמתין ללקוח הנכון, פונה אל מפנה ירושה מומחה, אשר יוכל להעניק לכם הצעת קנייה על הפריטים המתאימים. חשוב לזכור, כי לא את הכל תוכלו למכור, על הפריטים והחפצים להיות במצב שמיש וטוב, על מנת שתוכלו למכור אותם.

חפצי ירושות פופולאריים למכירה

אם אתם שואלים את עצמכם מה אתם יכולים למכור מן העיזבון, למעשה, אתם אף פעם לא באמת יכולים לדעת מה יימכר, עד הרגע שבו העסקה נעשית. אין ספק, כי תכשיטים לדוגמא, או פריטי יודאיקה נדירים, יימכרו במהרה, יחד עם זאת, ייתכן וגם בגדי וינטג' מיוחדים יהיו מועדפים במיוחד לרכישה, כמו גם: כלי כסף וזהב, אוספי מטבעות, אוספי בולים, ריהוט עץ במצב טוב, רהיטים עתיקים או רהיטים מסוגננים במיוחד, שטיחים, פריטי אמנות וחפצי נוי. כל הפריטים הללו, כל מה שאתם לא רוצים, יכול להניב לכם כסף, ועל כן, קניית ירושות באמצעות חברה וגוף אחד, יכניס לכם כסף מהיר ויחסוך לכם זמן וטרחה. במקום להתמודד עם קונים בודדים, מכירה בצורה מאורגנת ומסודרת דרך גוף אחד, הינה הדרך המהירה והבטוחה ביותר.

התנהלות הקנייה

השלב הראשון, הוא כמובן, פניה אל חברת פינוי על מנת ליידע אותה כי אתם מעוניינים לפנות את הנכס וכי ברשותכם פריטי עיזבון אותם תרצו למכור. בשלב הבא, יגיע אליכם נציג החברה, במועד שנקבע מראש, ובו תערכו סיור בנכס. במהלך הסיור, תוכלו לדעת פחות או יותר מה מתאים למכירה, וכמובן, לקבל הצעת מחיר כוללת של פינוי הנכס עצמו. עם בחירת הפריטים אותם תהייה החברה מעוניינת לקנות מכם, יש צורך בהכנה של מסמך מסודר, המסדיר את תנאי המכירה והקנייה, ומאשר העברת בעלות על הפריטים. מדובר, בתנאי סחר הוגן, המסדיר את תהליך הקנייה כחוק. כמובן, שאתם מוזמנים ליהנות משירותי פינוי מלאים, הכוללים פינוי מלא של כלל הפריטים והחפצים ואף ניקיון הנכס והכנתו לקראת מכירה או השכרה על הצד הטוב ביותר.  כמו כן, תוכלו להחליט האם אתם מעוניינים להעביר לתרומה מספר חפצים ופריטים שלא נכללו בעסקת הקנייה.

היתרון של מכירת ירושה

בדרך כלל, כאשר אתם מקבלים נכס בירושה, אתם רוצים להשמיש אותו במהרה למכירה או השכרה. נכס שעומד ריק, ללא מגע ידי אדם, מתיישן. ובתקופה זו, בה שוק הנדל"ן הינו השוק המניב ביותר כלכלית, הרי שיהיה זה נכון להעמיד למכירה או להשכרה את הנכס. מאחר ואתם לא יכולים להראות את הנכס ללקוחות כאשר הוא מלא בפריטים ישנים ולא נחוצים, יש להידרש אל פינוי של הנכס בצורה מהירה. חברת פינוי דירה למכירה, או השכרה, תוכל לפנות את כל הפריטים והחפצים מן הנכס, ובו בזמן, אף לקנות מכם את מה שאתם מעוניינים למכור. במקום להתעסק אל מול קונים פרטיים, לרדוף אחרי קונים ולמצוא סוחרים, תוכלו למכור את הכל לגוף אחד, במהירות. באופן זה, אתם חוסכים זמן יקר, זמן של מכירה או השכרה של הנכס, אשר יום לאחר יום יעמוד שומם ויתיישן.

"צוות פינוי דירה" תשמח לעמוד לרשותכם, החברה קונה ירושות ומפנה דירות ועזבונות. "צוות פינוי דירה" פועלת על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר, בכל תהליך קניית ירושות, כמו גם בתהליך של פינוי נכסים, דירות, בתים, מחסנים, מקלטים, גגות ועוד. הצוות המקצועי של "צוות פינוי דירה" מנוסה ומיומן בתהליך הפינוי, ואתם מוזמנים למצוא שירותים משלימים בתחום פינוי נכסים, כמו ניקיון וחיטוי של הנכס, צביעה של הנכס ואף ביצוע של תיקונים קטנים.

כאשר יש לכם פריטי עיזבון אותם אתם מעוניינים למכור, או פריטים אחרים לאחר פינוי של דירה או נכס, "צוות פינוי דירה" תשמח לתאם אתכם מועד לבדיקת הפריטים והחפצים ולהגיש לכם הצעת רכישה מסודרת על הפריטים. קניית ירושות, יכולה להניב לכם סכום כסף לא קטן, וכאשר אתם מוכרים את הירושה במהירות ובקלות, תוכלו לחסוך לכם זמן רב וטרחה לא קטנה.

שירותי פינוי נכסים, כמו גם קנייה של פריטים וחפצים, עמודים גם לרשות אלו אשר עוברים דירות, בתים או משרדים, ומעוניינים בפינוי של הנכס, כמו גם במכירה של מספר פריטים בעלי ערך. "צוות פינוי דירה" עומדת גם לשירותכם, ובליווי אישי ומלא לכל אורך התהליך.

')} 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו