פינוי פסולת מדירות

דירה שהצטברה בה פסולת רבה, מכל סיבה שהיא, עלולה להפוך ללא ראויה למגורי אדם ובכל מקרה איכות החיים בה נפגעת במידה ניכרת. בנוסף הנכס עלול להפוך למפגע תברואתי, עד כדי כך שגם הרשויות יתערבו. הפתרון הנכון הוא הזמנת מומחים לפינוי פסולת - אנשי מקצוע מיומנים, בעלי ציוד מתאים, רכב שמאפשר לשנע גם חפצים גדולים וכבדים ובעיקר ניסיון בתכנון התהליך והוצאתו לפועל ביעילות.

שירות פינוי פסולת מתבצע ע"י שי פינוי דירה בזהירות, על-מנת לא לפגוע בקירות, במשקופים, במעלית או בחדר המדרגות וכו'. דגש נוסף מבחינתנו הוא העברת כל הפסולת לאתרים מורשים בלבד, בהתאם לסוג החפצים. לאחר השלמת הפינוי נבצע גם ניקוי ראשוני של הנכס ואם תרצו בכך גם חיטוי יסודי ופעולות נוספות על-מנת שהדירה תהיה מוכנה באופן מידי למגורים / השכרה / מכירה.

למה אתם צריכים פינוי פסולת?

לכאורה כל אדם יכול לפנות בכוחות עצמו פסולת מדירה שנמצאת בבעלותו. מצד שני, כבר נתקלנו באנשים רבים שהתחילו לבצע את המשימה ועד מהרה גילו שהיא תובענית הרבה יותר מכפי שחשבו. במקרים אחרים הוצאה פסולת אל הרחוב הסמוך שלא בתיאום עם הרשות המקומית, והתוצאה הייתה קנס משמעותי.

עוד כדאי לקחת בחשבון שללא ציוד מתאים, ובעיקר ללא ניסיון רלוונטי, פינוי פסולת מדירות עלול לגרום לפציעה עקב חוסר תשומת לב. לעתים הפסולת גם מהווה כאמור מפגע תברואתי, ומי שינסה לפנות אותה ללא ציוד מגן עלול להינזק.

סיבה טובה נוספת לפנות למומחים לפינוי דירות מפסולת היא שזמן הוא משאב יקר ערך - והוצאת כמות גדולה של חפצים מיותרים, חלקם כבדי משקל וגדולים מאוד, היא פרויקט שתמיד נמשך זמן רב יותר מכפי שזה נראה בתחילה.

מתי נדרש פינוי פסולת מדירות?

פינוי פסולת מדירה הוא שירות חיוני במקרים שבהם הנכס מתקבל בירושה אבל עקב העומס הרב של חפצים שהצטברו בו לאורך השנים אי אפשר להשתמש בו.

מצב נוסף שבו נדרש שירות פינוי הפסולת הוא כשמדובר על דירה שלא חיו בה במשך מספר שנים, ועדיין נשארו בה שלל פריטים מיותרים.

כמו כן מתבצע פינוי פסולת מדירות של אגרנים כפייתיים. במקרים אלה, נדרשת גם רגישות רבה - שי פינוי דירות כבר פינתה בהצלחה בתים של אגרנים כפייתיים רבים, ואנחנו גם מייעצים לעובדות סוציאליות בנושא זה. בהתאם אנחנו מקפידים על קשב, סבלנות, ליווי צמוד ותמיכה, לאגרן ולמשפחה, כל זאת מתוך אנושיות והבנה מעמיקה של הקושי הרגשי של הפינוי.

איך מזמינים את השירות?

על-מנת לבצע פינוי פסולת מדירה שבבעלותכם מוזמנים לפנות אלינו. אנחנו נגיע אליכם בהקדם, נסקור את השטח ונספק לכם הצעת מחיר אטרקטיבית. חשוב להדגיש כי במהלך הפינוי, אם אנחנו נתקלים בפריטים שעשויים להיות בעלי ערך - כספי או רגשי - נפנה אליכם ונקבל מכם הנחיות לגבי המשך הטיפול בהם. בכל מקרה נשלים את השירות תוך זמן קצר ככל האפשר ובאחריות מלאה.

פנו אל שי פינוי דירה להזמנת פינוי פסולת מדירה

כבר היום - כדי שתוכלו להפיק את מלוא התועלת האפשרית מהנכס שברשותכם. השירות ניתן בכל רחבי הארץ, באמינות מרבית ובזמינות גבוהה מאוד.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן