פינוי חפצים ישנים

אנחנו חיים בעידן של שפע, שבא לידי ביטוי בין השאר בקלות שבה אפשר לקנות פריטים מכל הסוגים. מצד שני, לרובנו עדיין קשה לוותר על מה שכבר לא נחוץ לנו, ולכן בהרבה מאוד בתים מצטברים חפצים שאין בהם צורך אמיתי. שירות פינוי חפצים ישנים מאפשר להיפטר מכל התכולה המיותרת - כשהוא מבוצע ע"י אנשי מקצוע מנוסים, הוא מושלם במהירות וכמעט בלי הפרעה לשגרה.

שי פינוי דירה - קשב מלא, שקיפות ואחריות

פינוי חפצים ישנים ע"י הצוות המיומן שלנו מתבצע על בסיס קשב מלא לצרכים ולרצונות שלכם, שקיפות מוחלטת כשכבר לאחר סריקת הבית והבנה מהם הפריטים שיש לפנות נשתף אתכם בתוכנית העבודה המפורטת, זהירות מרבית כדי לא להזיק לרכוש שנשאר בנכס, לקירות, דלתות, משקופים, מעלית, חדר המדרגות וכו', וכאמור גם במהירות רבה.

דגשים חשובים נוספים מבחינתנו הם אדיבות, התחייבות לפנות את החפצים אך ורק לפי החוק ומדיניות הרשות המקומית, והעברת מכשירי חשמל ורהיטים תקינים לעמותות שעובדות עם משפחות במצוקה.

למה חשוב לפנות חפצים שכבר אין בהם תועלת?

מצב אחד שבו חשוב לפנות חפצים ישנים ומיותרים הוא לקראת מעבר דירה. שינוי הכתובת הוא גם הזדמנות מצוינת למיין את תכולת הבית, ולא להמשיך להעמיס עליו פריטים שממילא אף אחד לא משתמש בהם. במקרה שכזה, הפינוי גם מפחית את עלות ההובלה.גם לקראת מעבר דירה, השכרת נכס או מכירתו, פינוי מחסן הוא פעולה הכרחית. אם תרצו לשפץ מחסן, פינוי בעזרת מקצוענים יאפשר לכם לממש את הרצון ללא עיכובים מיותרים.

גם לקראת שיפוץ מקיף כדאי מאוד לפנות מהבית תכולה מיותרת - כדי שאנשי המקצוע שמגיעים לשדרג את הנכס יוכלו לעבוד בלי הפרעות, וכדי לחדש באמת את המקום שאתם חיים בו.גם לקראת מעבר דירה, השכרת נכס או מכירתו, פינוי מחסן הוא פעולה הכרחית. אם תרצו לשפץ מחסן, פינוי בעזרת מקצוענים יאפשר לכם לממש את הרצון ללא עיכובים מיותרים.

עוד סיטואציה נפוצה שבה ניתן השירות הוא בדירות ירושה, שעלולות להיות עמוסות יתר על המידה בחפצים ישנים כך שאי אפשר להפיק מהן את מלוא התועלת האפשרית, ובפרט לא להשכיר או למכור אותן. גם לקראת מעבר דירה, השכרת נכס או מכירתו, פינוי מחסן הוא פעולה הכרחית. אם תרצו לשפץ מחסן, פינוי בעזרת מקצוענים יאפשר לכם לממש את הרצון ללא עיכובים מיותרים.

מתי נדרש שירות פינוי חפצים ישנים?

ככל שיש בבית יותר רכוש מיותר, כך כדאי יותר לפנות לאנשי מקצוע. שירות פינוי חפצים ישנים נדרש גם כשיש פריטים כבדים, גדולים או כאלה שכבר העלו חלודה או עובש, נמצאים בבוידעם שהגישה אליו לא נוחה וכו'. הזמנת חברת פינוי חוסכת זמן יקר ולא פחות חשוב, מקנה שקט נפשי בזכות הידיעה ששום נזק לא ייגרם לדירה או למרחבים המשותפים בבניין המגורים.

בנוסף, פינוי מקצועי מבטיח שלא תקבלו קנס כספי עקב הנחת חפצים וגרוטאות במרחב הציבורי שלא לפי הכללים.

איך מזמינים את השירות?

בעבר כל מי שרצה לפנות מקום בבית לטובת חפצים חדשים המתין להגעת אלטע זאכן לשכונה. היום כבר לא צריך לחכות לעגלה מיושנת עם סוס מותש - כל מה שאתם צריכים לעשות הוא למלא את הטופס או להתקשר אלינו ישירות, ואנחנו נתייצב אצלכם עם כל הציוד הדרוש וכמובן עם רכב שמאפשר פינוי חפצים ישנים לאתרים מתאימים.

פנו אל שי פינוי דירה להזמנת פינוי חפצים ישנים

ותצטרפו לשורה הארוכה של הלקוחות שכבר נפטרו מכל מה שכבר לא היה חיוני עבורם - תוך זמן קצר, במחיר משתלם ותוך התחשבות מלאה בכם, בשכנים ובסביבה.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו