פינוי דירות מוזנחות

רמת המחירים הגבוהה במיוחד של הנדל"ן בארץ מחייבת השקעה עצומה כדי לקנות דירה. למרות זאת, יש דירות מוזנחות, עד כדי כך שכמעט ואי אפשר לחיות בהן - לרוב עקב אגרנות כפייתית או אספנות כפייתית. שירות פינוי דירה מוזנחת כולל מיון של כל התכולה הרבה, החלטה בשיתוף הבעלים מה נשאר ומה מסולק (כשבאופן טבעי רוב הפריטים יוצאו מהבית), העברת כל החפצים המיותרים לאתרים מתאימים בהתאם לסוג החפץ ואפילו ניקוי החללים השונים בדירה כדי לאפשר התחלה חדשה וחיובית באמת.

שי פינוי דירה - שירות קשוב ופינוי מהיר

הניסיון הרב שצברה שי פינוי דירה בעבודה עם אגרנים כפייתיים ואספנים כפייתיים מתורגם לבקיאות מקצועית - וליכולת גבוהה במיוחד לסייע להם להתמודד עם הצורך בפינוי. אנחנו גם מייעצים לעובדות סוציאליות ולרשויות הרווחה בסוגיה זו, ובאופן כללי אמונים על שילוב של רגישות ונחישות.

מרכיב מהותי נוסף של פינוי דירות מוזנחות הוא העברת התכולה העודפת והאשפה שנערמה אך ורק למקומות המיועדים לכך. תוך כדי הוצאת הפריטים מהדירה אנחנו נזהרים מאוד לא לגרום נזקים ולא להוות מטרד לשכנים, כך שהכל יעבור באופן חלק וללא קונפליקטים מיותרים.

למה צריך לפנות דירה שהוזנחה?

החיים בדירות מוזנחות עלולים להוות סיוט של ממש. בנוסף ישנה ירידה משמעותית בערך הנכס, ובלא מעט מקרים נוצרים גם חיכוכים מול השכנים שלא מרוצים מהאגרנות או האספנות המופרזת. השלב הראשון וההכרחי בדרך לשיקום הנכס הוא פינוי הדירה מכל הדברים שלא אמורים להיות בה.

מתי נדרש פינוי דירות מוזנחות?

הקושי הרגשי של האגרן או האספן הכפייתי לא מאפשר לו לפנות את אינספור הפריטים ואפילו הג'אנק שהצטבר בדירה בכוחות עצמו. גם למשפחה אין את המשאבים הנפשיים הדרושים לכך, ועוד סיבה טובה להזמין אנשי מקצוע מיומנים כדי לפנות דירות מוזנחות היא ההיקף העצום של העבודה ובהתאם גם הזמן הדרוש כדי להשלים אותה. בנוסף את הכמויות הגדולות של האשפה אי אפשר סתם להשליך בפח האשפה ובוודאי לא להשאיר ברחוב - ובקיצור, פינוי דירה מוזנחת הוא עניין למקצוענים בלבד.

איך מזמינים את השירות?

ממלאים את הטופס כאן באתר או מתקשרים אלינו - ואנחנו נגיע אליכם תוך זמן קצר, נבחן את המצב, נקשיב לצרכים ולבקשות שלכם, ונספק הצעת מחיר משתלמת הכוללת לו"ז מפורט. הצוות המיומן של שי פינוי דירה יודע לבצע פינוי גם של דירות מוזנחות במיוחד תוך זמן קצר, באופן מסודר ובאמינות מוחלטת.

פנו אל שי פינוי דירה להזמנת שירות פינוי דירה מוזנחת

ציוד המגן שברשותנו מאפשר לנו לטפל בבעיה גם כשיש בדירה עובש, חרקים ושאר צרות. אנחנו מבצעים פינוי דירות מוזנחות בכל רחבי הארץ, כולל בבניינים ישנים וללא מעלית, ותמיד לשביעות הרצון המלאה של הלקוחות.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו