כל מה שרציתם לדעת על פינוי משרדים

כל מה שרציתם לדעת

על פינוי משרדים

במשרדים פעילים, נאספים חפצים רבים שהתיישנו לאורך השנים. אלו, גודשים את המשרד ומפריעים לעבודה. במקרים רבים נדרש הליך מקיף ויעיל של פינוי תכולת המשרד כדי לאפשר שגרת עבודה תקינה.

יש לכם שאלות על פינוי משרדים?

ריכזנו בשבילכם את כל המידע בנושא:

כאשר יש עומס הפוגע בסביבת העבודה הן ברמה האסתטית והן ברמה המקצועית. לעתים נדרש פינוי כאשר המשרד נסגר לחלוטין או עקב החלפת כתובת.
חפצים וציוד ישנים שאין בהם תועלת: מחשבים, מכשירי חשמל ואלקטרוניקה, ריהוט, כמויות של קלסרים ומסמכים שטיחים ווילונות ועוד.
אכן ניתן לעשות זאת במקרים בהם חשוב לשמור על שגרת העבודה. במקרים כאלה נימנע ככל האפשר מלייצר הפרעה לעובדים.
אנו מחויבים לבצע את העבודה תוך גרימת טרדה מעטה ככל האפשר. לכן נשמור על שקט ונכבד את הסביבה המשותפת עם משרדים או שכנים אחרים.
התכולה ממוינת לפי קטגוריות ומועברת לאתרי פסולת מתאימים או למחזור. חפצים כמו מחשבים או ריהוט שהתיישנו אך עדיין שמישים, ניתן להעביר לתרומה או למכור.
לעתים הדבר אפשרי כאשר מדובר בציוד מועט וקל לנשיאה. עם זאת, כאשר הציוד רב וכבד ונדרשות גם עבודות פירוק והובלה, מומלץ להשאיר את העבודה לאנשי מקצוע.
לאחר הפינוי, ניתן לבצע ניקוי יסודי ואף שיפוצים וצביעה בכדי להפוך את המשרד לסביבת עבודה נעימה.

רוצים לראות איך מפנים משרדים?

צפו בגלריית הסרטונים שלנו!

פינוי משרדים ב-

3 שלבים

שלב ראשון

בדיקת התכולה והחלטה כיצד לנהוג בה. נציג שלנו יבצע זאת ועל סמך הבדיקה תוגש לכם הצעת מחיר.

שלב שני

צוות הפינוי מגיע למשרד עם הציוד המתאים ומפנה בהתאם להחלטות שהתקבלו במהלך הסקירה המוקדמת.

שלב שלישי

שינוע התכולה אל אתרים מורשים. ביצוע עבודות נוספות לשדרוג מצב המשרד.

למה לבחור בשי פינוי דירה

לפינוי משרדים?

יתרון ראשון

יש לנו ציוד ויכולת להתמודד עם כל אתגר שמציב פינוי משרדים, החל בטיפול בכל סוגי הציוד וכלה בבעיות כמו חוסר בחניה, קושי בהגעה למבנה, מיקום המשרד בבניין ללא מעלית ועוד.

יתרון שני

אנו עובדים ביעילות וזהירות תוך הקפדה על שלא להפריע שגרת העבודה במשרד. כמו כן, אנו מתנהלים במרחבים המשותפים עם משרדים אחרים באופן שלא יפריע לשכנים.

יתרון שלישי

אנו יכולים לבצע פינוי גם במגדלי משרדים או במשרדים המצויים בקומה גבוהה. הצוותים שלנו ערוכים לכך ויעזרו במנוף בעת הצורך.

יתרון רביעי

אנו נותנים הצעת מחיר מראש לאחר שבדקנו את המשרד לפני כן. הלקוח יודע מראש מה יידרש לשלם ואין חשש מתוספת מחיר שרירותית תוך כדי העבודה.

יתרון חמישי

חלון הזמנים לביצוע פינוי משרדים הוא בדרך כלל קצר ומדויק. אנו עומדים תמיד בזמנים ומגיעים למקום הפינוי בשעה שנקבעה.

הדברים החשובים שצריך

לשים לב אליהם בפינוי משרדים

ציוד רגיש

חשוב לזכור כי בפינוי משרד יש לשנע מכשירים רגישים ויקרים כמו מחשבים, מסכים ומדפסות. יש להוביל אותם בזהירות הראויה ולהגן עליהם

פינוי בשעות הערב

משרדים רבים מעוניינים בפינוי בלי להשבית את פעילות העסק או החברה. במקרים אלה ניתן לבקש שהפינוי יתבצע בערב, לאחר שעות הפעילות.

אפשר למחזר

לא את כל הציוד חייבים לזרוק. ניתן בהחלט למחזר חפצים תקינים ושמישים. אנו נעביר חפצים אלה לתרומה או למכירה בהתאם להוראות הלקוח.

שמירה על ניקיון הסביבה הקרובה

יש להקפיד תמיד על ניקיון סביבת המשרד. חשוב להעביר אשפה למקומות מורשים בלבד ולא להשאיר ציוד ופסולת מושלכים ברחוב.

אנו קונים תכולה

במקרים שהדבר אפשרי נוכל לקנות את התכולה או את חלקה, דבר שיוזיל את עלות הפינוי.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן