תהליך פינוי מקלט- איך עושים את זה?

תהליך פינוי מקלט

בבניינים משותפים לעיתים קרובות למדי הופך המקלט למן מחסן לעת מצוא עבור השכנים כולם- רבבות של חפצים נערמים בעתות שלום בתוך המקום המיועד לשמור על חיינו בעורף, בעתות מלחמה. ואולם, המתיחות במדינת ישראל הופכת את חוסר הוודאות לחלק מפת הלחם הקבועה שלנו ואין זה אחראי לחכות להתראות לפני הפעם הבאה שיהיה צורך בשימוש המקלט למטרות לשמן הוא נועד. שמירת המקלט במצב מוכן ותקין הינו הכרח שאין לזלזל בו בשום שלב ובשום איזור בארץ, על כן, אם המקלט שלכם הפך עם הזמן למחסן חפצים של הדיירים- הגיע הזמן שתזמינו שירותי פינוי מקלט מקצועיים של "צוות פינוי דירה", כאן ועכשיו- השינוי במרחק של שיחת טלפון אחת בלבד. הימנעות מדחייה עד הרגע האחרון תוודא כי המקלט שלכם ערוך ומוכן לרגעי האמת כבר מעכשיו. חברת "צוות פינוי דירה", ידועה בתור חברת פינוי דירה, מחסנים ומקלטים איכותית ואמינה ומציעה לכם מגוון רחב של שירותים כדי להפוך את המקלט שלכם לחופשי מחפצים ומבצעי, בזמן הקצר ביותר ובאופן האיכותי ביותר.

 

תחילת הפינוי- זה שלך?

הדרך הטובה ביותר לערוך פינוי מקלטים היא להקפיד על שלבי העבודה הנכונים- אחרת, עיכובים וחוסר התרצות יכולים להיות חלק מהעסק, ולשווא. לכן, חברת "צוות פינוי דירה", פיתחה מערך שלבים יעיל ומקצועי המבצע את תהליך פינוי מקלט באופן איכותני מההתחלה ועד הסוף. חשוב שתדעו כי מקלט אינו מחסן הדיירים בבניינים משותפים וע"פ הוראות פיקוד העורף עליו להישאר ריק מחפצים ומוכן לאיכלוס בעתות מצוקה. ככזה- המקלט הממוגן צריך להכיל בתוכו גם שירותים ומקור מים, אך לא חפצים שמצופפים את השהות בו או מסכנים את הנוכחים. לכן, אין צורך בהסכם כל דיירים כדי לפנות את החפצים מתוך המקלט. תחת זאת, ועד הבית חייב ליידע את הדיירים על הפינוי ולכן, כדאי לתלות שלט כשבוע מראש הפינוי על העתיד לבוא ולהציע לדיירים לפנות את רכושם מהמקלט עד למועד הפינוי. לרב, אנשים מבינים את משמעות המקלט וישתפו פעולה באופן מיידי, אך מעטים בלבד יוציאו את החפצים שלהם מהמקלט מפאת חוסר מקום איחסון אחר או חוסר יכולות פיזיות לעשות כן. אם אתם מתלבטים אם לשמור את החפצים שנמצאים בתוך המקלט שאלו את עצמכם כמה פעמים בשנה האחרונה השתמשתם בהם- אם התשובה היא שלא השתמשתם בחפצים שנה שלמה, סימן שתוכלו להסתדר בלעדיהם גם בהמשך. כבר בשלב הזה של פרסום המודעה, כדאי למצוא זמן לפגישת הערכה עם מומחה פינוי דירה של חברת "צוות פינוי דירה"- שיבחן את תנאי השטח וכמות החפצים ויניח בפניכם הצעת מחיר, צרו קשר עכשיו לקביעת הפגישה.

יום הפינוי

אנו בחברת "צוות פינוי דירה", משתדלים מאד לשמור על ניקיון חדרי המדרגות והסביבה של הבניין וגם לעבוד בצורה יעילה, מהירה ושקטה מה שאפשר- אך הודעה מראש תעזור לדיירי הבניין לתכנן את היום שלהם ותמנע התמרמרות מיותרת. שיתוף הפעולה עם המפנים של כל דיירי הבניין חשוב לא רק ליחסי אנוש תקינים ונעימים, אלא לעריכת עבודה פורייה ואיכותית. חשוב לבצע מראש את כל הסידורים הנדרשים כדי לא לעכב את העבודה. עובדי חברת "צוות פינוי דירה" יופיעו בזמן שנקבע, ללא איחורים ויתחילו בעבודה מיידית. לכן, דאגו שגם האדם שיפגוש את המפנים לא יאחר ויהיה מצויד בכל שיתבקש מראש- למשל שלט לגדר הכניסה לחניון הבניין עבור חנייה נוחה יותר של המשאית בעת הפינוי. האורזים יכנסו אל המקלט ויתחילו לארוז את החפצים שנמצאים בו- ריהוט, חפצי נוי וחפצים קטנים אחרים, טלוויזיות ושטיחים וכל שאר הדברים שנמצאים במקלט ימוינו, יארזו ויוצאו ממנו במהירות לכיוון המשאית. מהירות העבודה נקבעת ע"פ כמות החפצים שנמצאים במקלט וגודלו אך העבודה כמעט תמיד לא ממשיכה מעבר למספר שעות בודדות. חברת "צוות פינוי דירה", היא מומחית איכותית במיוחד בכל הקשור במהירות של עבודה מקצועית ותגובה לבקשות הלקוח- אתם מוזמנים לבדוק את זה עם שירות הלקוחות שלנו כאן ועכשיו, אז צרו קשר.

מקלט ריק ומוזנח

פינוי מחסנים ומקלטים מלאי חפצים משאירים אחריהם לרב חללים מוזנחים למדי-  אם הייתה כמות גדולה של חפצים בתוך המקלט כמעט תמיד אפשר להסיק כי חפצים אלה נאגרו במשך זמן רב ולא ביום בהיר אחד והמקלט עצמו לא עבר תחזוק כבר תקופה לא מבוטלת. פינוי חפצים וגם פינוי פסולת מחלל המקלט הינו רק צעד ראשון של הכנת המקלט להיותו מבצעי ומוכן למטרתו. לאחר סיום פינוי מקלטים כדאי לשקול להרחיב את היריעה של חברת צוות פינוי דירה, ולשכור גם שירותים נלווים ומשלימים. מבין האפשרויות אפשר למצוא שירותי ניקוי יסודיים הכוללים סניטציה של המקום ע"י חומרים אנטי בקטריאליים מתקדמים. מקלטים שכללו בין השאר אשפה ופסולת מסוכנת או חומרים נעכלים כגון עץ ונייר (שמעודדים התרבות של חיידקים ומזיקים מסוכנים) חייבים בניקיון בכל מקרה- והזמנת שירותי הניקיון בחברת צוות פינוי דירה, תחסוך לכם את ההתמודדות עם חברה נוספת או התמודדות לא מקצועית עצמאית עם הבעיה. בסיום הניקיון אפשר להזמין מחברת צוות פינוי דירה גם שירותי סיוד הקירות ותיקוני קירות קלים אם יש בהם צורך והדברה מקצועית. הרימו טלפון כבר עכשיו וקבלו הצעת מחיר משתלמת במיוחד גם על השירותים הנלווים.

מוכנות המקלט- שלבים אחרונים

ככלל, מומלץ לערוך בקרת תקינות של המקלט כל שנה ע"י הזמנה של מומחי אינסטלציה ושאר הציוד הקיים במקום, צביעה מחודשת של הקירות וכמובן ריסוס תקופתי. הקרירות והלחות של המקלט הופכת אותו לבית גידול מעולה עבור עכברושים ועכברים, מזיקים מכל הסוגים וגם חיידקים. כדאי שלא להתמודד בעתות משבר אמיתיות הדורשות התפנות אל המקלט גם עם סכנות לבריאות שלכם מפני מזיקים, עליכם לשמור על המקלט שלכם פעיל ויעיל כל השנה- אז צלצלו עכשיו והזמינו גם שירותי ריסוס והדברה מחברת צוות פינוי דירה. תחזוק שנתי יעיל של אינסטלציה ואוורור יכול להיעשות אך ורק כאשר המקלט שלכם פנוי מחפצים ונקי- לכן, אם המקלט שלכם מוזנח ומלא חפצים עליכם להזמין קודם שירותי פינוי של צוות פינוי דירה, ורק לאחר מכן לדאוג לתקינות הציוד הבטיחותי. אל תחכו להוראה מפיקוד העורף על הכנת המקלטים, אלא דאגו למקלט מבצעי תמיד- הרי זה תפקידו ולשם כך הוא קיים. הפיכת המקלט מכזה הגדול חפצים, פסולת והזנחה רבת שנים למקלט מבצעי בזמן המהיר ביותר, ע"י העבודה המקצועית והאיכותית ביותר, היא עניין למקצוענים של צוות פינוי דירה בלבד. הרימו טלפון עכשיו ותגלו איכויות של שירות, מקצוענות ועמידה בלוחות זמנים שטרם הכרתם. אנו מספקים שירותים באזורים שונים, בזמנים שנוחים לכם ביותר- תוך התחשבות באילוצים שלכם והתמודדות על הצד הטוב ביותר עם כל סוג של בעיה שעלולה לצוץ במהלך הפינוי. אנו נדאג לפנות את המקלט ולנקות אותו, מבלי שתצטרכו לחשוב שוב על הפסולת והחפצים שהיו בו או לדאוג להשלכתם. החברה הטובה ביותר בשבילכם במרחק שיחת טלפון אחד- אז למה אתם מחכים?



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו