שי פינוי דירה מסייע למשפחה להתמודד עם ההתמכרות של סבתם לאספנות בגדים

מאמר: שי פינוי דירה מסייע למשפחת לוי להתמודד עם ההתמכרות של סבתא רחל לאספנות בגדים

משפחת לוי התמודדה במשך שנים עם התמכרותה של סבתא רחל לאספנות בגדים. הארונות בביתה היו מלאים עד אפס מקום בפריטי לבוש מכל הסוגים והעונות, רבים מהם עדיין עם תגים. למרות שרבים מהבגדים כבר לא התאימו למידותיה או היו מיושנים, סבתא רחל התקשתה להיפרד מהם. המשפחה הבינה שמדובר בבעיה עמוקה יותר מאשר סתם אהבה לקניות, ופנתה לעזרתנו ב"שי פינוי דירה".

אספנות בגדים – כשהקניות הופכות להתמכרות

בפגישה הראשונית עם משפחת לוי, הסברתי להם כי אספנות יתר של בגדים יכולה להיות סוג של הפרעת אגירה (Hoarding Disorder), המונעת מתוך דחפים, חרדות ומצוקות רגשיות עמוקות. המקרה של סבתא רחל אינו נדיר, ונדרשת התייחסות מקצועית ואמפתית כדי לסייע לה ולמשפחה להתמודד עם האתגר. יחד בנינו תוכנית פעולה מפורטת, שתאפשר לסבתא רחל לעבור את התהליך בקצב ובדרך הנוחים לה, תוך שמירה על כבודה וערכיה.

מיון הבגדים צעד אחר צעד, ברגישות ובסבלנות

צוות המומחים שלי עבד עם סבתא רחל ומשפחתה בעדינות ובהדרגה. סייענו לה לסווג את הבגדים לקטגוריות, כאשר בכל פעם היא נדרשה להתמודד רק עם כמות קטנה ולא מציפה. הקשבנו לסיפורים שסבתא רחל שיתפה על פריטים מסוימים, והענקנו לה תמיכה רגשית לאורך התהליך. יחד איתה, בחרנו בגדים בעלי ערך סנטימנטלי שיישמרו, פריטים שניתן לתרום או למכור, ואחרים שפשוט הגיע הזמן להיפרד מהם.

בית מסודר, סבתא מחויכת – פרק חדש לכל המשפחה

בתום התהליך, הבית של סבתא רחל עבר מהפך של ממש. הארונות שלה אמנם היו עדיין מלאים, אך הפעם בבגדים שהיא אוהבת ובאמת משתמשת בהם. יצרנו עבורה מערכת לארגון הבגדים שתקל עליה לשמור על הסדר בעתיד. אך מעבר לפן הפרקטי, סבתא רחל זכתה לתחושה מחודשת של שליטה ושחרור. היא יכלה שוב לארח בגאווה את נכדיה ונינותיה, ולהנות מקשר משפחתי קרוב ובריא יותר. כל בני המשפחה הודו לנו על הליווי המסור והסבלני שהענקנו להם לאורך הדרך.

להשתחרר מהבלגן ולזכות לאיכות חיים – בעזרת שי פינוי דירה זה אפשרי

אם גם אתם מכירים קשיש או קשישה הסובלים מהתמכרות לאספנות, בין אם מדובר בבגדים, חפצים או כל דבר אחר, דעו שיש דרך להקל על ההתמודדות. אנו ב"שי פינוי דירה" כאן כדי להושיט לכם יד ולספק מעטפת תמיכה מקצועית ואנושית כאחד. אנו מבינים את הרגישות הנדרשת במצבים אלה, ונעבוד איתכם ועם יקיריכם בנועם, בסבלנות ובכבוד, כל הדרך עד לתוצאה המיוחלת.

אל תתמודדו עם האתגר לבד – צרו קשר עם "שי פינוי דירה" עוד היום, ותנו לנו לסייע לכם ולקרוביכם לזכות מחדש בבית מסודר, באיכות חיים משופרת ובחופש שכולנו ראויים לו. כפי שסבתא רחל ומשפחת לוי גילו, עם ההכוונה והליווי המתאימים, השינוי אפשרי, וההקלה שבעקבותיו משנת חיים. אנו נשמח להיות השותפים שלכם במסע הזה, ולראות את החיוך על פניכם כשתיפתח הדלת אל העתיד הנקי והמאורגן יותר.

אתם לא חייבים להתמודד לבד עם ההתמכרות לאספנות של יקיריכם

אם גם אתם, כמו משפחת לוי, מתמודדים עם התמכרות לאספנות אצל אדם קרוב וחשוב לכם, אנחנו ב"שי פינוי דירה" מזמינים אתכם לפנות אלינו ולבקש את עזרתנו המקצועית. אנו מבינים עד כמה המצב יכול להיות מורכב ורגיש, ונשמח לשרת אתכם בדיסקרטיות, באמפתיה ובמסירות לאורך כל התהליך.

צרו איתנו קשר בהקדם האפשרי, וניצור יחד תוכנית פעולה מותאמת אישית לצורכיכם ולצרכי יקירכם. בין אם מדובר באספנות בגדים, חפצים או כל דבר אחר, נדאג למיון מוקפד, לשימור פריטים יקרי ערך ולתרומה מכבדת של השאר. עם "שי פינוי דירה" לצידכם, תוכלו להחזיר את אור השמש לבית ולחייהם של האנשים האהובים עליכם.

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו