פינוי דירה בשפלה

שי פינוי דירה בשפלה

דרוש לכם שירות מהיר ויעיל של פינוי חפצים או אולי פינוי תכולת דירה? הגעתם למקום הנכון! החברה של שי פינוי דירה בשפלה, עם ותק, ניסיון ומוניטין של מעל 25 שנה היא בדיוק מה שאתם מחפשים.

צוות העובדים של החברה מורכב מעובדים מנוסים ומיומנים בפינוי דירות מסוגים שונים והם בעצמם גם אנשים ישרים ומהימנים שתוכלו לסמוך עליהם בעיניים עצומות שיבצעו את מלאכת הפינוי על הצד הטוב ביותר. הצוותים פועלים בכל רחבי הארץ וישמחו לעמוד לרשותכם. אין ספק שלאחר הפינוי גם אתם תצטרפו אל רשימת הלקוחות המרוצים והממליצים.

חברת שי פינוי דירה מתמחה בסוגים שונים של פינוי רהיטים, גם בנסיבות מיוחדות שעלולות להקשות על הפינוי או לדרוש תשומת לב מיוחדת, כמו למשל דירות אחרי שריפה, דירות שאין בהן מעלית, פינוי של דירות אגרנות כפייתית ועוד. לרשות העובדים עומדים כלים שונים שבהם הם יכולים להיעזר על מנת להתמודד בהצלחה עם כל פינוי וכל דרישה מיוחדת שתהיה מצד משמין שירות הפינוי. תחילת התהליך תהיה תמיד פגישה מקדימה עם מזמין השירות בדירה המיועדת לפינוי על מנת לראות בדיוק מהם תנאי השטח ומהם החפצים והרהיטים שצריך לפנות.

חשוב מאד שתדעו שחברת שי פינוי דירה עובדת על פי החוקים וחוקי העזר העירוניים ואין שום פריט, חפץ או רהיט שלא יפונה בדיוק למקום שאליו מותר וחוקי לפנות אותו על פי החוק.  הפינוי יתבצע בשלבים תוך התבססות על תכנית עבודה שתיבנה על ידי צוות הפינוי תוך התחשבות מלאה בדרישות ובצרכים של מזמין השירות. לאחר הפינוי יתבצע ניקיון יסודי ומושלם של הדירה ואיזור הפינוי על מנת שהדירה תהיה מוכנה לשלב הבא שלה – מכירה, השכרה או כל ייעוד אחר שמייעד לה בעליה.

מה עוד עושים הצוותים של חברת שי פינוי דירה בשפלה

הפינוי יתבסס על הסכם שייחתם מראש עם מזמין השירות ועובדי החברה מתחייבים, כמובן, לעמוד בכל הסעיפים ולבצע את הפינוי כפי שנקבע מראש. אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהעובדים יבצעו את הפינוי תוך הפגנת רגישות וסובלנות בעיקר כאשר מדובר בפינוי ירושות או כל פינוי שייחשב לרגיש מבחינת הלקוח. העובדים המנוסים יידעו כיצד לבצע את הפינוי על הצד הטוב ביותר תוך שמירה על הדירה, הבניין והסביבה וגם כמובן ישמרו על כל כללי הבטיחות על מנת לדאוג לשלומם של השכנים ושלהם עצמם.

אנו בחברת שי פינוי דירה בשפלה מציעים ומבטיחים לכם שירות מושלם של כל הפעולות הדרושות לצורך הפינוי ואתם יכולים לסמוך עלינו שהפינוי ייארך כמה שעות לכל היותר על מנת שהשגרה שלכם לא תופרע ותוכלו לחזור למסלול החיים הרגיל שלכם במהרה. שי שטיקגולד, שהוא הבעלים של החברה כבר התנסה בסוגים שונים של פינוי ב- 25 שנות עיסוקו בתחום זה ואין שום פינוי שהוא לא יוכל לתת בו מענה מושלם ומלא בדיוק כפי שרוצה ומצפה הלקוח. העובדים של שי שטיקגולד מונחים לעשות את כל המאמצים לשמור על שלוות השכנים ולא להפריע את מנוחתם בזמן הפינוי, עד ניקוי חדר המדרגות בסוף העבודה.

שעות הפינוי נבחרות בקפידה, כאמור, על מנת שלא להפריע הן לשכנים והן לתושבים שבבניינים הסמוכים והפינוי מתבצע תוך התחשבות מלאה בסביבה. אין ספק שבדרך זו יושג פינוי שכל הצדדים יהיו שבעי רצון ממנו. מזמין השירות יכול לבחור האם לקחת חלק פעיל ולהיות נוכח בפינוי או להגיע בסיום התהליך ולראות את הדירה מפונה, ריקה מחפצים ונקייה, כפי שלא הייתה במשך תקופה ארוכה מאד.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו