פינוי דירה בפרדסייה

שי שירותי פינוי דירה בפרדסייה

פינוי דירה בפרדסייה מעולה מכסה את כול הפרטים, הוא מתבטא באיכות שירות אדיב והוגן בכול שלב, בעבודה בכלים המתאימים כדי להבטיח עבודה מהירה, ללא נזקים וללא רעש, בתמחור כדאי, ויכולת לטפל בכול בעיה שצצה במהלך הפינוי בשטח.

על מנת להקפיד על רמת שירות שאין לה מתחרים, טיפחה חברת שי פינוי דירה בהנהלת שי שטיקגולד, כוח עובדים מחויב ומקצועי, שמכיר והוכשר בביצוע מיטבי של כול סוגי הפינוי, שמתוגמל כמו שצריך ומבוטח, ומצויד בציוד החדיש והמקצועי ביותר של הענף.

שי פינוי דירה בפרדסייה מעניק לכם ניסיון עשיר של 25 שנים, ביצוע מונחה אמנת שירות מפורטת, אוזן קשבת במשך הפינוי, ודגשים שונים כמו ניקוי חדר המדרגות בסיום הפינוי, ביצוע מיון דקדקני, תעודת יושר משטרתית לכול עובד בחברה, אפשרות לביצוע תיקונים קטנים נלווים, והיכרות מלאה עם השטח.

כול פינוי של שי יוצא לדרך לאחר תכנון קפדני, יצירת הכוח האפקטיבי להשגת מטרות הפינוי, וכמובן העמדת חוזה ברור ומחייב בין הציפיות שלכם מאיכות השירות לעמידה בתנאים הללו וקבלת הטוב ביותר. הסכם ההתקשרות בין החברה לבינכם מנוסח במיוחד לפינוי שלכם על כול הסעיפים המייחדים אותו, אך בכפוף לאותה איכות מוכרת וגבוהה של שירות.

פינוי ללא מתחרים שפועל לטובתכם

הפינוי של שי שטיקגולד מציע לכם הטבות שונות כמו אפשרות לביקור יעוץ מקדים וללא התחייבות, אפשרות להזמנת הרחבה לשירות הפינוי המקורי בביצוע ניקוי מקצועי במכונות פוליש לאחר גמר הפינוי, סיום ריחות רעים והדברה בטיחותית ומקצועית לחיסול מזיקים בדירה.

בנוסף השירות מרושת בקשרים שיכולים להועיל לכם במציאת מחסן לאיחסון התכולה השונה, מסוגל להעניק לכם שמאות בסיסית בשטח לקראת מכירה אפשרית, לעיתים אף תעלה האפשרות לרכישת התכולה תמורת עלות הפינוי, או הובלת פריטים שונים למרכזי תרומה וחיזוק אוכלוסיה נזקקת.

שי פינוי דירה בפרדסייה מצוידים במנוף, מכולות בגדלים שונים, ערכות לפירוק ריהוט מקובע לקיר ועוד, כך שהפינוי שלכם יתנהל במקצועיות, מבלי שיגרם נזק לפריטים השונים המפונים, לחזות הבניין והשטחים סביבו, השכנים לא יסבלו מתפיסת החניות המשותפות, מרעשים, עקבות ליכלוך ושריטות על הקירות, ופחי האשפה המשותפים לא יתמלאו בתכולה פרטית. כול התכולה תמיד תובל למכולות ולרכבי הפינוי ולא תחשף בפרהסיה, והסדר הציבורי הטוב ישמר.

מקצועיות בכול פינוי

פינוי דירה בפרדסיה של שי פינוי דירה מבטיח את שמירת הזמן שלכם, כי לזמן אין תחליף, לכן השירות תמיד ינתן בזמנים הקבועים, ויתנהל תחת ידו ועינו הפקוחה של שי שטיקגולד ביעילות מרבית.

לאחר המיון יחל השינוע למכולות והרכבים, והתכולה הממוינת והמופרדת תשלח לאתרים הנבחרים והמורשים בלבד. הדגש על מקצועיות, הניסיון, הציוד ואמנת השירות מבטיחים לכם שבכול פרופיל פינוי, מפינוי מורכב של דירת אגרן כפייתי, דירה שהוזנחה או סבלה נזקים כמו שריפה, דירה לאחר שיפוץ ועוד, תקבלו פתרונות יעודיים ותהנו בתוך זמן קצר מדירה מצוחצחת, רחבת ידים ופנויה שגם מריחה טוב ושבה למצב מזמין ומקדם שהייה ברוכה ומוגנת.

שירותי הניקיון וההדברה האופציונלים נותנים בידכם קומבינציית שירותים שביחד יוצאת זולה יותר מרכישת כול שירות בנפרד מחברות אחרות, כאשר כול שירות ושירות מבוצע על צידו המקצועי ביותר, ונותן לכם בזמן קצר תוצאה של כמה שירותים שונים, בלי לחכות, ובלי להסתכן. חברת שי פינוי דירה מקפידה על ציות לחוק בכול פן בפינוי, ונותנת יד לחזוק הקהילה בקישורכם בין מרכזים שונים באיזור שמשימתם תמיכה באוכלוסיות חלשות, והובלת פריטים לתרומה מטעמכם.

בשי פינוי דירה מאמינים שעבודה טובה והצלחה בכול תחום הולכים יד ביד עם סיוע לזולת וחשיבה על הקהילה



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו