שיתופי פעולה של שי פינוי דירה עם עמותות וארגוני סיוע

כחברה שמאמינה בערכים של ערבות הדדית ועזרה לזולת, אנחנו ב"שי פינוי דירה" רואים חשיבות עליונה ביצירת שיתופי פעולה עם עמותות וארגוני סיוע למען הקהילה. לאורך השנים, יצרנו מערכת קשרים ענפה ופורייה עם שורה של עמותות נפלאות, שמהוות עבורנו לא רק שותפים לדרך, אלא ממש מעין משפחה מורחבת. ביחד, פיתחנו מגוון יוזמות ופרויקטים מיוחדים, שנועדו להושיט יד לאנשים במצבי חיים מאתגרים, ולתת מענה אמיתי לצרכים של אוכלוסיות מוחלשות.

פינוי וחלוקת מזון וציוד לנזקקים

אחד התחומים המרכזיים שבהם אנחנו פועלים יחד עם עמותות הוא פינוי וחלוקה של מזון, ריהוט וציוד ביתי לנזקקים. במסגרת שירותי הפינוי השוטפים שלנו, אנחנו תמיד שמים לב לפריטים שנמצאים במצב טוב ויכולים עדיין לשמש למטרות נעלות. בין אם מדובר במזון שנותר במקרר של דירה שמתפנה, ספה או מיטה שהדיירים לא צריכים יותר, או מכשירי חשמל תקינים – אנחנו מקפידים להפריד אותם בזהירות ולתרום אותם לעמותות שמחלקות אותם הלאה למשפחות ויחידים שזקוקים להם נואשות. בדרך זו, אנחנו מצליחים להפוך את הפינוי לא רק למהלך של סדר וארגון, אלא גם לאקט של נתינה וחסד.

סיוע בשיפוץ והתאמה של מבנים קהילתיים

פן נוסף של השותפות שלנו עם עמותות מתבטא בסיוע שאנו מעניקים בשיפוץ והתאמה של מבנים המשמשים למטרות רווחה וחינוך בקהילה. כשארגון או עמותה פונים אלינו עם בקשה לעזרה בשיפוץ של מעון לנשים מוכות, מועדון לקשישים או מרכז לנוער בסיכון, אנחנו רואים בכך הזדמנות נפלאה לתרום מהידע, מהניסיון ומכוח האדם שלנו. אנחנו מגיעים עם הצוותים המקצועיים שלנו, מסייעים בפינוי הבלאגן והפסולת, ואז גם נרתמים לעבודות התיקון, הצביעה והשיפוץ עצמן. אנחנו עושים זאת בשמחה ומתוך תחושת שליחות אמיתית, כי אנחנו מבינים כמה המקומות הללו חשובים לאנשים שנסמכים עליהם.

קיום אירועי התרמה ומבצעי איסוף

מעבר לפעילויות הסיוע הישיר, אנחנו ב"שי פינוי דירה" מארגנים מדי פעם גם אירועי התרמה ומבצעי איסוף מיוחדים לטובת העמותות איתן אנו משתפים פעולה. זה יכול להיות יום איסוף של בגדים וצעצועים לילדים נזקקים, אירוע גאלה להגדלת המודעות לפעילות של עמותה מסוימת, או מבצע לאיסוף תרומות כספיות לצורך רכישת ציוד רפואי או מימון מלגות לסטודנטים. בכל פעם, אנחנו מנצלים את המוניטין, את משאבי השיווק ואת כוח ההשפעה שלנו כדי לסייע לגייס את הקהילה סביב המטרה החשובה. אנחנו מאמינים שכגוף עסקי מצליח, יש לנו אחריות מוסרית להשתמש בכוחנו כדי להניע שינוי חברתי ולהזיז דברים בכיוונים חיוביים.

מתן ייעוץ מקצועי ותמיכה שוטפת

מערכות היחסים שלנו עם העמותות לא מתמצות רק בפעולות נקודתיות או חד פעמיות. לאורך כל השנה, ובאופן קבוע, אנחנו דואגים להיות בקשר שוטף עם העמותות השונות, להציע להם את הייעוץ והתמיכה המקצועית שלנו בכל מה שקשור לענייני פינוי, לוגיסטיקה או בינוי. אם מדובר בבעיה נקודתית שצצה, בהתלבטות לגבי פרויקט עתידי או סתם בצורך לשמוע אוזן קשבת ועצה אוהבת – אנחנו תמיד שם בשביל השותפים שלנו מהמגזר השלישי. אנחנו מאמינים שבשיתוף הידע והניסיון בינינו אנחנו מחזקים אחד את השני ויוצרים מארג קהילתי מדהים שכולם יוצאים ממנו נשכרים.

שיתופי הפעולה שלנו עם העמותות וארגוני הסיוע הם הרבה יותר מאשר סעיף נוסף ברזומה התאגידי של "שי פינוי דירה". מבחינתנו, הם נמצאים בליבת הזהות והערכים שלנו כחברה וכבני אדם. הם מעניקים משמעות עמוקה לעבודה היומיומית שלנו ומזכירים לנו שהפינוי שאנחנו מבצעים הוא לא רק עסק, אלא שליחות חברתית של ממש. אנחנו מודים על הזכות להיות שותפים בעשייה כל כך מופלאה ועל ההזדמנות לחבור לאנשים נפלאים, שמוכיחים כל יום מחדש עד כמה טוב לב ונתינה יכולים לשנות את העולם. זה מעורר בנו השראה לא רק להמשיך בדרך הזו, אלא לחפש כל הזמן עוד ועוד דרכים לתרום ולהשפיע. כי כפי שאנחנו אומרים תמיד – הפינוי האמיתי הוא פינוי שמותיר אחריו תחושה של מלאות, שותפות ותקווה.

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו