שירותי פינוי דירה – אין צורך לארוז לבד…

לא אורזים לבד

בדרך כלל שאתם מעוניינים לערוך פינוי דירה אין צורך כי תארזו לבד, החברה של פינוי דירה ברגע שהיא תבצע את  מיון החפצים, היא תתחיל לארוז בצורה מופתית ומדויקת את התכולה  שאינכם זקוקים לה. על הקרטונים  בהם ארוזה התכולה,  יהיה רשום כל דבר מה הוא בדיוק. היתרון הגדול שלא תצטרכו לבזבז אנרגיה וזמן מיותר על האריזה. האריזה עצמה הינה מקצועית ונעשית במהירות האפשרית. הצוות המיומן יודע מה הוא עושה וכל דבר נעשה  תוך תכנון. כל הפינוי נעשה בקפידה ובשלבים מסוימים שבו כל שלב  הוא ברור, השלב הראשון הוא כאמור המיון, השני היא האריזה עצמה והשלב השלישי הוא הפינוי עצמו והובלת הפסולת למקומות המורשים לכך.

שירות שדורש תכנון

פינוי דירה זה שירות הדורש תכנון, ההכנה והמחשבה  כמו הכן לפנות את הפסולת ולמי ניתן את התכולה המיותרת שנשארה לאחר פינוי דירה.  השאלה הנשאלת היא כיצד נבחר שירותי פינוי דירה ואיך נדע מי החברה המתאימה לנו ביותר, מי יכול לתת לנו שירות בהתאם למחיר אותו אנו משלמים? הבחירה הנכונה היא הבסיס לשירות וליחס טוב, אם בחרנו חברה נכונה, נהנה משירות יעיל ומיחס אדיב.  פינוי דירה מיועד גם לאנשים שרוצים לעשות הפרדה בין החפצים שהם אינם זקוקים להם לבין אלה שהם אמורים לזרוק. ברגע שהבית יהיה פנוי מחפצים מיותרים ויהיה נקי, ניתן אף לשפץ אותו. ההרגשה היא לגמרי שונה ברגע שהבית מתחיל "לנשום" לאחר שהיה חנוק מתכולה ומפסולת וגם אנו נושמים לרווחה לאחר שאנו רואים את ההבדל המהותי של "לפני ואחרי". אין ספק שחברות מקצועיות לפינוי דירה יודעות כיצד לפנות את הדירה ולהוציא ממנה את המקסימום .

להתחיל לחשוב על עיצוב ושיפוץ

בדרך כלל, לאחר פינוי דירה בעלי הבית מתחילים לקבל "תיאבון" לגבי שיפוץ הדירה,  הם רואים את הפוטנציאל הטמון בדירתם לאחר פינויה ואז הם מתחילים לחשוב על עיצוב ושינוי הדירה. ההרגשה של פינוי דירה היא נפלאה, תמיד נשאלת השאלה איך יכולנו לחיות בצורה כזאת עד עכשיו?



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו