. שותף שלי מזניח את הבית בגלל הימורים כפייתיים, כך הובלנו אותו בדרך לגמילה עם שי פינוי דירה.

מזה כמה חודשים ששמתי לב שהשותף שלי לדירה, תומר, מתנהג בצורה מוזרה. הוא התחיל להתמכר למשחקי הימורים און ליין, ובילה שעות ארוכות מול המחשב. במקביל, הוא הפסיק לטפל בחלקו בניקיון ובסידור הבית. בהתחלה חשבתי שזו סתם פאזה חולפת, אבל המצב הלך והחמיר. יום אחד חזרתי הביתה ופשוט לא האמנתי למראה עיניי. הסלון שלנו, שתמיד היה מסודר ונקי, נראה עכשיו כמו אזור אסון. בכל פינה היו שקיות של אוכל מהיר, בגדים מלוכלכים פזורים על הרהיטים, וערימות של ניירות, חשבונות ואשפה בכל מקום. כשעמדתי המום מול התנאים המחפירים, הבנתי שההתמכרות של תומר להימורים הפכה את הבית למעין שיקוף של מצבו הנפשי. היה ברור שהוא צריך הרבה יותר מסתם עזרה בניקיון – הוא היה זקוק להתערבות עמוקה שתסייע לו להיחלץ ממעגל ההרס העצמי.

פנייה לסיוע מקצועי

החלטתי לגייס את החברים הקרובים של תומר, ויחד התחלנו לחפש דרכים לעזור לו. רצינו למצוא פתרון שייתן מענה לא רק להזנחה של הבית, אלא גם למצוקה הרגשית והנפשית שהובילה לכך. חבר משותף שלנו סיפר לי על חברת "שי פינוי דירה", שמתמחה בסיוע למקרים של הזנחה על רקע התמכרויות והפרעות נפשיות. כשפניתי אליהם והסברתי על המצב המורכב של תומר, הם גילו רגישות ומקצועיות מדהימה. הם הכינו עבורנו תוכנית מותאמת אישית, שכללה לא רק ניקיון פיזי של הבית, אלא גם המלצות לטיפול פסיכולוגי והתערבויות שיתמכו בגמילה מהימורים.

תחילתו של תהליך השינוי

אנשי המקצוע של שי פינוי דירה הגיעו לדירה שלנו, והחלו לעבוד ביסודיות וברגישות. הם לא רק ניקו וחיטאו כל פינה, אלא גם פעלו בשיתוף פעולה מלא עם תומר. הם שוחחו איתו בכנות על המצב, ועזרו לו להבין את הקשר בין ההתמכרות לבין ההזנחה של הבית והסביבה. בנוסף, הם המליצו לו על קבוצות תמיכה וטיפולים ייעודיים לגמילה מהימורים, ואפילו ליוו אותו לפגישות הראשונות. היה מרגש לראות איך לאט לאט, תוך כדי עבודה על הבית, גם תומר התחיל לשתף פעולה ולהתמודד עם השדים שלו.

תיקון הבית, וגם הנפש

ככל שעבר הזמן, ראיתי איך התמיכה הרב מערכתית של שי פינוי דירה משפיעה על תומר. הוא התחיל ליטול יותר אחריות על המרחב הביתי, ואפילו יזם בעצמו מהלכי ניקיון וסידור. אבל השינוי לא היה רק חיצוני. תומר דיווח שבזכות ההתערבות של החברה, הוא מצא את הכוחות לפנות לטיפול אינטנסיבי בהתמכרות ולעשות שינוי של ממש בחייו. מפגש אחר מפגש, שבוע אחר שבוע, הוא התקדם במסע האמיץ לגמילה ולבנייה מחדש של שגרת חיים בריאה ומאוזנת.

תוך פחות מחצי שנה, הדירה שלנו חזרה להיות מקום נעים ונקי, שמשקף את ההתקדמות והשיקום של תומר. הפינוי הפיזי והרגשי שעבר כל אחד מאיתנו סימל התחלה חדשה, נקייה יותר, בהירה יותר. הבנתי שכשיש לך שותפים כמו שי פינוי דירה, שמסוגלים להכיל את כל המורכבות של מצב ולספק מעטפת תומכת, אפשר להתגבר כמעט על הכל.

המלצה מכל הלב

אם אתם חיים עם שותף או בן משפחה שמכור להימורים ומגלה סימני הזנחה קיצונית בבית, אני ממליץ מכל הלב לפנות לחברת שי פינוי דירה. תנו להם לשמוע את הסיפור האישי שלכם, ותראו איך הם מתאימים לכם תוכנית מקיפה שיכולה לחולל מהפך של ממש.

הם ידאגו לא רק לפינוי הפסולת והלכלוך מהמרחב הפיזי, אלא גם יציעו כלים וטיפים להתמודדות ארוכת טווח עם הגורמים הרגשיים שהובילו למצב. בזכות הניסיון והמומחיות הנרחבים שלהם, הם יודעים לספק ליווי ותמיכה לכל אורך הדרך הלא פשוטה אל הגמילה.

צרו איתם קשר עוד היום בטלפון או דרך האתר, ותתחילו במסע משותף להשבת הסדר והניקיון לבית, אבל בעיקר להשבת התקווה והאמונה לחיים. כי גם בתוך ההתמכרות הכי אפלה, עם הליווי הנכון והמסירות לתהליך, אפשר למצוא את הדרך חזרה לאור ולאיזון.

זכרו, אין סיבה שתתמודדו עם האתגר הזה לבד. בדיוק כפי שנעשה עבור תומר, שי פינוי דירה יכולים להיות מורי הדרך והשותפים שלכם במאבק להחזרת השליטה והניקיון על החיים. ואני מבטיח לכם, ברגע שתצעדו את הצעד הראשון ותבקשו את העזרה, תגלו שאתם חזקים הרבה יותר ממה שנדמה לכם כעת. רק תנו לעצמכם הזדמנות לצמוח מתוך הקושי הזה – שי פינוי דירה כבר יהיו שם כדי לתמוך בכם בכל צעד ושעל. [H2]אל תתנו להתמכרות להרוס את הבית והחיים[/H2]

אם אתם מזהים התנהגות דומה אצל שותף לדירה או קרוב משפחה, אל תישארו אדישים. צרו קשר עם שי פינוי דירה עוד היום, והזמינו אותם להיות השותפים שלכם במאבק נגד ההתמכרות וההזנחה.

בין אם בשיחת טלפון או דרך טופס באתר – ספרו להם על הסיטואציה הייחודית שלכם, והם יתאימו לכם תוכנית מותאמת אישית שמשלבת פינוי פיזי של המרחב לצד תמיכה נפשית וכלים מעשיים להתמודדות.

כי כפי שהסיפור של תומר מוכיח – ניקיון הבית יכול להיות קרש קפיצה משמעותי לניקיון הנפש. עם הידע, הניסיון והאמפתיה של שי פינוי דירה, תוכלו להוביל את יקירכם בדרך הארוכה והאמיצה לגמילה ולהשבת שגרת חיים מאוזנת.

אז אל תחכו לרגע האחרון – ככל שתפעלו מוקדם יותר, כך סיכויי ההצלחה גבוהים יותר. התקשרו כבר עכשיו ותתחילו את המסע לבית ולחיים נקיים יותר. עם שי פינוי דירה לצידכם, אף התמכרות לא חזקה מדי כדי להתגבר עליה.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו