שאלות ותשובות על פינוי מקלט

כל מה שרציתם לדעת על פינוי מקלט

אנו חיים תחת איום ביטחוני תמידי ולכן חשוב שלא להפוך את המקלט למחסן ויש לדאוג לתקינותו ולניקיונו באופן שוטף. חברה צוות פינוי דירה מתמחה בפינוי חפצים ממקלטים ולאחר הפינוי המקצועי והיעיל מבצעת החברה ניקיון יסודי וחיטוי על מנת להכין את המקלט החשוב לשעת חירום. שירות פינוי מקלט מיועד לוועדי בתים, ללקוחות פרטיים, ללקוחות מוסדיים וללקוחות עסקיים שיש להם מקלט או חדר ביטחון במקום העבודה.

מדוע להזמין שירות פינוי מקלט אם השכנים יכולים לבצע זאת בעצמם?

יש בישראל מקלטים רבים אשר הפכו עם השנים למחסן עבור השכנים והם מוזנחים ומהווים סכנה ולעיתים נוצרים בהם מפגעים תברואתיים ומפגעי ריח לא נעימים. בנוסף, חלק מהשכנים כבר עזבו את הבניין והותירו את החפצים הישנים בהם אין להם צורך. אמנם יש וועדי בניינים משותפים המכריזים על יום פינוי מקלט בו כל השכנים לוקחים חלק אך כידוע לכם כולם עסוקים, עובדים שעות ארוכות ופינוי חפצים כבדים היא לא משימה פשוטה ועלולה לגרום לכאבי גב וכתפיים ולנזקים בריאותיים. במקום להתאמץ ולנסות לאגד את כל השכנים ניתן לפנות אלינו ואנו נבצע את המלאכה לשביעות רצונכם המלאה, במהירות ובמחירים משתלמים.

מה כולל שירות פינוי מקלט?

שירות פינוי מקלט שאנו מציעים כולל פינוי כל החפצים הישנים והמיותרים מהמקלט לאחר מיון מהיר. לאחר פינוי החפצים והפסולת נבצע ניקיון יסודי באמצעות חומרי ניקיון איכותיים ונדאג לחיטוי ובמידת הצורך להדברה ולצביעת הקירות.

כמה זמן לוקח לכם לפנות את המקלט?

חברת צוות פינוי דירה שולחת נציג מטעמה לאחר שיחת הטלפון שלכם ובפגישה המתקיימת במקלט, ללא כל התחייבות מצדכם, נבדוק מהי העבודה הנדרשת, אישה ציוד נדרש לפינוי וכמה אנשי צוות עלינו לשלוח. את פינוי המקלט נבצע בתוך כמה שעות.

איזה ציוד נדרש לפינוי מקלט?

כדי לפנות חפצים מהמקלט אנו מגיעים מצודים בכלי עבודה רבים כך שנוכל לפרק רהיטים ישנים וחפצים גדולים וכבדים, וברשותנו ציוד מגן לשמירה על בטיחות העובדים. לעיתים תנאי התברואה במקלט יורדים כתוצאה מקורוזיה, פטריות, עובש וגז ראדון ויש לנו ציוד עבודה הכולל מסיכות עם בלוני אוויר וציוד נוסף.

מה עושים עם החפצים שמפנים מהמקלט?

את החפצים הישנים שאנו מפנים מהמקלט נדאג להעמיד על גבי משאית פינוי או נשליכם למכולה שנציב בבוקר יום הפינוי. בסיום העבודה אנו אוספים את המכולה, מבצעים מיון בין החפצים ודואגים לפנות פסולת וחפצים ישנים לאתרי אשפה מורדים ולמפעלי המיחזור.

מה כולל חוזה שלכם לפינוי מקלט?

כחברה מסודרת ואמינה אנו חותמים על חוזה לפני תחילת העבודה. בחוזה יש סעיפים הנוגעים לזמני ביצוע, מחיר, פירוט העבודה, אופן התשלום, כתובת ובמקרים מסוימים נוסיף סעיף בו אנו מתחייבים לפנות חפצים כמו רהיטים תקינים לעמותות ולאגודות לנזקקים.

כל כמה זמן רצוי לבצע פינוי חפצים מהמקלט?

שכנים רבים עושים שימוש במקלט ללא ידיעת השכנים האחרים ומאחסנים חפצים או פסולת במקלט. לכן, חשוב לבצע ביקורת אחת לכמה חודשים במקלט ובכל פעם שמגלים חפצים ישנים המנועים כניסה או שימוש במקלט חשוב לפנות אלינו ואנו נגיע בהקדם כדי לפנות את המחסן ולהכינו לשעת חירום.

האם ניתן להזמין פינוי חלקי של חפצים מהמקלט?

כאשר המקלט מוזנח והתמלא בחפצים חשוב לפנותו מכל החפצים ולבצע ניקיון יסודי וגם חיטוי או הדברה במידת הצורך. במידה וגיליתם בביקורת שערכתם במחסן כי יש בו מספר חפצים כמו רהיטים ישנים שאחד השכנים הניח נשמח לספק שירות חלקי של פינוי המקלט בעלות הוגנת ומשתלמת.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו