שאלות ותשובות על פינוי דירות

כל מה שרציתם לדעת על פינוי דירות 

חברת צוות פינוי דירה מובילה בתחום הפינוי מדירות, ממחסנים, ממקלטים ומחצרות. החברה זוכה למוניטין גבוה בענף ומציעה קשת רחבה של שירותים תחת קורת גג אחת. צוות החברה מנוסה ומציע שירות מקצועי ואדיב המלווה ביחס אישי וחם. לפני הפינוי קובעים פגישת ייעוץ, ללא התחייבות מצדכם, על מנת להעריך את העבודה ולספק לכם הצעת מחיר אטרקטיבית ומשתלמת.

מה מציעה חברת צוות פינוי דירה?

חברת צוות פינוי דירה מציעה מעטפת שירותים רחבה בתחום פינוי דירות, והכל תחת קורת גג אחת. בין שירותי החברה ניתן למצוא- פינוי רהיטים ישנים, פינוי תכולת דירה, פינוי פסולת, פינוי דירות של אגרנים או אספנים כפייתיים, פינוי מקלטים יסודי, פינוי מחסן ועוד. בנוסף, החברה מציעה שירותי ניקיון מקצועיים לאחר הפינוי, חיטוי יסודי באמצעות חומרים חזקים, הדברה מקצועית ושירות שיפוצים כמו צביעה, תיקון חורים וסדקים בקירות ועוד.

איזה ציוד נדרש לפינוי דירות?

צוות פינוי דירה מחזיק ברשותו את כל הציוד הנדרש לפינוי דירות באופן יסודי, מהיר ויעיל. ברשות החברה כלי עבודה מקצועיים כמו מקדחות, פטישונים, מברגות וכו', ציוד מגן לעובדים כמו אוברולים חזקים, מסיכות מיוחדות, בלוני חמצן ומסיכות נשימה, כפפות ועוד. כמו כן, לחברה מכולות, משאית לפינוי אשפה, שקים חזקים ואטומים להשלכת פסולת, קרטונים חזקים וכדומה.

כיצד נקבע המחיר של פינוי דירות?

מחיר פינוי דירות משתנה בהתאם לפרמטרים רבים כמו דרכי גישה, מספר אנשי הצוות הנדרשים לעבודה, ציוד מיוחד, מספר המכולות לפינוי האשפה והחפצים, גובה הדירה בבניין ופרמטרים נוספים כמו האם יש מעלית ועוד.

היכן משליכים את החפצים והפסול שמפנים מהדירה?

חשוב לדעת כי אין להשליך חפצים סתם כך לרחוב מדירה שמפנים והעושה זאת נחשף לקנסות גבוהים מפקחי הרשות המקומית. את הפסולת יש לפנות לאתרי אשפה מורשים ויש חפצים ופסולת שמפנים למפעלי המיחזור או לתרומות.

איזה ידע נדרש לפינוי דירות?

פינוי דירות יש להשאיר למקצוענים וצוות פינוי דירה מציע ניסיון עשיר וידע רב בתחום אותו רכש לאורך השנים. כל פינוי דירה שונה מרעהו ויש להתכונן בהתאם, להכין תוכנית עבודה ולפעול ביעילות ובמהירות ללא הפרעה לשכנים ולשביעות רצונו המלאה של הלקוח. צוות החברה מכיר את תקנות פינוי האשפה והפסולת של הרשויות המקומיות ברחבי הארץ ובקי בחוקי המשרד הגנת הסביבה.

האם השירות כולל ניקיון בדירה?

ברוב המקרים מומלץ לאחר פינוי הדירה לבצע ניקיון יסודי באופן מקצועי. צוות החברה מנוסה בתחום וברשותו כל הציוד הנדרש לניקיון איכותי עם חומרי ניקיון מובילים וחזקים.

כיצד להכין את הדירה לפני הפינוי?

לפני פינוי דירות חשוב לארגן את הדירה כך שדרכי הגישה יהיו פנויים וחברת צוות פינוי דירה מציעה שירות ייחודי הכולל מיון חפצים יעיל ומהיר, אריזת החפצים והפסולת, פירוק רהיטים וחפצים גדולים שלא ניתן לפנות מאחר ואינם עוברים את סף הדלת או גדולים מדי למעלית ולחדר המדרגות.

מי מזמין שירות פינוי דירות?

שירות פינוי דירות מיועד לכל אדם פרטי ולחברות מהמגזר העסקי המעוניינים למכור נכס עמוס בחפצים, להשכיר דירה שנקנתה להשקעה או התקבלה בירושה, לפנות חפצים מיותרים מדירת ההורים, לפנות מקלטים ו/או מחסנים וכמו כן השירות מיועד לפינוי חפצים ופסולת מדירות של אגרנים או אספנים כפייתיים. בנוסף, צוות פינוי דירה מתמחה בפינוי דירות מוזנחות, פינוי דירות אחרי שריפה או שיטפון (שירות לחברות ביטוח וללקוחות פרטים או עסקיים), פינוי חצרות מגרוטאות, מחפצים ישנים ומפסולת וגזם ועוד. כמו כן, בין לקוחות החברה ניתן למצוא חברות ניהול נכסים הזקוקות לשירות מקצועי, איכותי, מהיר ויעיל לפינוי חפצים ופסול ת המנכסים שהן מנהלות.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו