קונה תכולות ירושה עם ספרים עתיקים, מפות נדירות, תוך פינוי וניקיון הדירה

כאשר אנו נאלצים להתמודד עם עיזבון של קרוב משפחה שהלך לעולמו, פעמים רבות אנו מגלים בין חפציו אוצרות בדמות ספרים עתיקים ומפות נדירות. פריטים אלה, מעבר לערכם הסנטימנטלי העמוק, עשויים להיות שווים סכומים ניכרים בשוק אספני הספרים והמפות. יחד עם זאת, בצד הפריטים המיוחדים הללו, נותרים בדרך כלל בדירה גם שלל חפצים אחרים, שיש לפנותם על מנת להשלים את הטיפול בעיזבון. למרבה המזל, ניתן כיום למצוא שירות המתמחה הן ברכישת ספרים ומפות עתיקים והן בפינוי מקיף של הדירה, כך שהמשפחה יכולה להתמקד בהיבטים הרגשיים של האובדן ולהשאיר את המשימות המעשיות בידיים מקצועיות.

רכישת ספרים ומפות עתיקים על ידי מומחה

גל הולינדר הוא אספן ותיק ומומחה מנוסה בתחום הספרים והמפות העתיקים, המתמחה ברכישתם מעיזבונות. כשגל מגיע לדירה לצורך הערכת הפריטים, עיניו הבוחנות מיד מזהות את המהדורות הנדירות, את הכריכות המיוחדות ואת המפות ההיסטוריות יקרות הערך. בין האוצרות שגל מחפש ניתן למצוא ספרים עתיקים מתקופת הדפוס הראשונה, מהדורות נדירות של ספרות קלאסית, אטלסים היסטוריים, מפות ימי ביניים ועוד. כל פריט נבחן בקפידה, מוערך לפי שוויו בשוק האספנים, ונרכש במחיר הוגן, תוך תשלום מיידי במזומן או בהעברה בנקאית.

ידע נרחב והערכה מדויקת של הפריטים

להערכה מדויקת של ערכם של ספרים ומפות עתיקים נדרשים ידע עשיר וניסיון רב. גל הולינדר מגיע עם רקע אקדמי במדעי הרוח, המשלב לימודי היסטוריה, ספרות וגיאוגרפיה. מעבר לכך, שנים רבות של אספנות פעילה לימדו אותו את כל הדקויות והנקודות החשובות בהערכת פריטים אלה. בבואו לבחון ספר או מפה, גל שם לב למגוון רחב של גורמים, כמו נדירות המהדורה או ההדפסה, איכות הנייר והדיו, מצב השתמרות הפריט, חשיבותו ההיסטורית, והאם הוא מכיל איורים, חתימות או הקדשות מיוחדות. כל אלה, בשילוב עם ניטור מתמיד של מגמות המחירים בשוק, מאפשרים לגל לתת הערכת שווי מהימנה והצעת רכישה הוגנת.

שירות פינוי וניקיון מושלם לדירה

כחלק מהשירות המקיף שהוא מעניק ללקוחותיו, גל הולינדר דואג לחבר אותם לחברת שי פינוי דירה, המתמחה בפינוי ובניקיון של דירות לאחר פטירת הדייר. ברגע שתהליך רכישת הספרים והמפות הסתיים, נכנס לפעולה הצוות האמין והיסודי של שי. הם אחראים על פינוי כל התכולה הנותרת בדירה, החל מרהיטים ישנים וחפצים שאינם נחוצים עוד, ועד לגרוטאות ופסולת שהצטברו במשך השנים. הם עובדים בקצב יעיל ומהיר, תוך הקפדה על ניקיון וסדר. בסיום העבודה, הדירה תהיה מוכנה לשימוש חדש, בין אם מדובר במכירה, בהשכרה או בכניסת בני המשפחה למגורים בה.

חיסכון בזמן וטרחה עבור המשפחה

הצורך לטפל בעיזבון מגיע בדרך כלל בתקופה קשה ומורכבת עבור בני המשפחה, שנאלצים להתמודד בו זמנית עם האובדן הרגשי ועם האתגרים המעשיים. מיון החפצים, איתור הפריטים בעלי הערך, הערכת שוויים ומכירתם, ולבסוף פינוי הדירה – כל אלה יכולים לגזול זמן יקר ואנרגיה רבה. לכן, האפשרות להעביר את המשימות הללו לידיים מנוסות ואמינות יכולה להקל משמעותית על ההתמודדות. עם גל הולינדר ושי פינוי דירה, המשפחה יכולה להרגיש בטוחה שהיא מקבלת טיפול מסור, מקצועי ויעיל בכל הקשור לעיזבון, ויכולה להקדיש את זמנה ומרצה לעיבוד הרגשי ולשיקום השגרה.

רגישות ואנושיות בכל שלב

הן גל הולינדר והן שי פינוי דירה מבינים לעומק את הרגישות הנדרשת במצבים של טיפול בעיזבונות. לכן, הם מקפידים על גישה עדינה, מכבדת ואמפתית לאורך כל התהליך. הם מודעים לכך שמאחורי כל חפץ עומד סיפור אישי, זיכרון משפחתי או קשר רגשי, ותמיד ינהגו בהתאם. בין אם מדובר בספר אהוב במיוחד, מפה שליוותה את המשפחה שנים רבות, או סתם בגד ישן – לכל פריט תינתן תשומת הלב והכבוד המגיעים לו. גל ושי גם פתוחים לשמוע את סיפורי המשפחה, לענות על כל השאלות ולהתאים את השירות לצרכים הספציפיים של כל לקוח. עבורם, מדובר לא רק בעבודה, אלא בשליחות מלאת חמלה ומשמעות.

צרו קשר כבר עכשיו לייעוץ והערכה

אם נתקלתם בין חפצי העיזבון בספרים או מפות שנראים עתיקים ומיוחדים, זה הזמן ליצור קשר עם גל הולינדר ולקבל הערכה מקצועית. התקשרו עוד היום לגל בטלפון 054-499-9107, ספרו לו על הפריטים שברשותכם וקבעו עמו פגישת הערכה בבית. בפגישה זו תוכלו לקבל מושג מדויק יותר לגבי הערך של הספרים והמפות, וכן הצעת מחיר הוגנת לרכישתם. גל גם ישמח לתת לכם פרטים על שירותי הפינוי של שי פינוי דירה, ולחסוך לכם טרחה מיותרת. עם הרקורד המוכח, הוותק והמחויבות לשירות של גל ושל שי, תוכלו סוף סוף לנשום לרווחה, ביודעכם שהעיזבון האהוב נמצא בידיים הטובות ביותר.

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

0544999107
מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו