צריכים לפנות דירה של אחות אחרי פטירה?

פינוי ירושות 

זה כואב לאבד אחות. אבל כעת, לאחר הפטירה אתם ממשיכים עם הפנים קדימה ומחפשים לקדם תהליכים. מה עם הדירה שלה? אמנם אין כרגע מי שמתגורר בבית שלה אבל במצב הנוכחי אי אפשר להעמיד אותה להשכרה. מסיבה פשוטה שהבית מלא בחפצים. הארונות מלאים בתכולה של ביגוד וכלים ואפילו מצרכי מזון. מה עושים?

איך מפנים את כל התכולה הזו?

אתם עומדים מול הדירה נבוכים מהמצב ולא יודעים מה לעשות. איך אפשר לפנות דירה של אחות אחרי פטירה? כי אתם הייתם רוצים להשכיר את הדירה בהקדם האפשרי ולהתחיל לקבל עבורה את דמי השכירות שלה. או שיש מי מבני המשפחה שמעוניין לקבל את הדירה לידיו ולהשתמש בה. אבל אתם תקועים בשל התכולה שבבית. מה עושים? איך מתקדמים…?

פינוי דירה = תהליך מורכב

כל פינוי של דירה זהו תהליך מורכב וקשה. גם אם מדובר בתכולה של עצמכם. כי התכולה שיש בבית היא מגוונת ורבה. אתם ממיינים לקבוצות שונות, ומגלים חפצים חסרי הגדרה שאי אפשר למצוא להם מקום מתאים. אבל כשמדובר בדירה של מישהו אחר העבודה כפולה ומכופלת. כי אתם לא יודעים לשער מראש אילו חפצים תגלו בדירה ואין לכם כל מושג מה לעשות בכלל עם החפצים הללו. מי צריך אותם בכלל… אז מה בכל אופן?

למי יש זמן בכלל…? לפנות דירה של אחות אחרי פטירה.

ובכלל, למי יש זמן להשקיע בדירה הזו ימים ולילות בפינוי, עבודה שכוללת מיון של חפצים ואריזתם. לקראת פינוי של הבית יהיה צורך לפרק רהיטים ולפנות מהדירה. מי יכול לעשות זאת? האם יש מי מבני הבית שיכול לתרום את זמנו למען המטרה החשובה הזו? או שחבל על הימים שחולפים ללא כל התקדמות בשטח… לכל אחד עיסוקים משלו, כל אחד טרוד בעבודה שלו ובמשפחה שלו. אין מישהו מבני המשפחה שיכול לקחת על עצמו את התפקיד הזה ולבצע אותו.

פנו לשי פינוי דירה

אולי כדאי לפנות לחברת שי? אם תפנו אלינו תופתעו לגלות שהשרות שלנו מתאים בדיוק לצרכים שלכם! הוא הולם מאוד את המצב בו אתם נתונים כעת. כי אנחנו מציעים לכם לבוא לבית המדובר ולבצע פינוי כללי של כל התכולה שלה, ולהכין אותה להשכרה. אנחנו מגיעים לבית וממיינים את כל החפצים שנמצאים שם. עורכים סלקציה ברורה בין החפצים הבלים שניתן להשליך אותם באופן מיידי לפח האשפה, לבין החפצים שיש בהם צורך או שימוש ביום יום.

עבודה מהירה עם המון רגישות ואנושיות

העבודה שלנו מתייחדת בכך שהיא נעשית במיומנות רבה עם כל הידע המקצועי הנדרש לצורך העניין, אך יחד עם זאת אנחנו פועלים במלוא הרגישות וההבנה. עובדים בשקט ובכבוד.שומרים על הניקיון ועל האווירה הנעימה. לא מעוררים מהומות ולא מסבכים עניינים. מסתדרים עם תנאי שטח מכל הסוגים ומוצאים פיתרון מהיר לכל בעיה.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו