פינוי תכולת דירה כולל ניקיון

מפנים תכולות דירה וגם מנקים 

ישנם אנשים, בעיקר מבוגרים, שבוגרים לעבור ולהתגורר בבתי אבות או בתים מוגנים סוגרים את הדירות שלהם וזאת כדי לעבור תקופת ניסיון שבה יוכלו לבדוק האם הם מתאימים לשיטת מגורים סוג זה. לאחר שנפלה החלטה על מעבר לבית אבות/בית מוגן מתקבלת גם החלטה מה לעשות עם הדירה והתכולה שלה. לרוב בני משפחה קרובים דואגים לכל התהליך של פינוי תכולת דירה כולל ניקיון ובכך הם מורידים מבעלי הדירה המבוגרים את המטלה הלא פשוטה. צריכים עזרה בביצוע המשימה? אנחנו כאן עבורכם, התקשרו היום!

למה איתנו ולא באופן עצמאי?

  • עבודת פינוי תכולת דירה אינה קלה הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית. לרוב קשה לבני המשפחה לראות איך דירה שהייתה בחזקת אהוביהם מפורקת. יש יותר מדי זיכרונות מהדברים שבתוכה ולא קל להשליך דברים שהיו בחזקת המשפחה שנים כה רבות.
  • לרוב גם בני המשפחה אינם יודעים או רוצים לבצע את פינוי התכולה באופן עצמאי. הם מעדיפים לרכוש את שירותי חברת צוות פינוי דירה שעובדיה מיומנים ובעלי מקצוע בתחום פינויי דירות וניקיונן. זוהי הסיבה שכדאי לשכור את צוות פינוי דירה. עובדי החברה עושים את עבודתם בצורה מקצועית, מדויקת, מהירה ובעלות סבירה. פינוי תכולת דירה כולל ניקיון יכול להתבצע יום יומיים או שבוע זה תלוי בשיתוף הפעולה בין החברה המפנה לבין בני המשפחה.

האם העבודה קשה?

על פניו נראה שפינוי תכולת דירה היא עבודה קלה ולא כך הוא. העברת רהיטים ומכשירי חשמל מהדירה למשאית ומהמשאית למקום החדש היא עבודה פיזית קשה. רהיטים גדולים שלא ניתן לשנע אותם במנוף צריך להעבירם מהבית למשאית על גב הסבלים. בנוסף לקושי הפיזי צריך לעשות את העבודה בצורה יעילה.

סיבה נוספת מדוע כדאי לשכור את חברת צוות פינוי דירה, כדי לבצע את עבודת הפינוי כולל ניקיון הדירה והחזרתה למעגל דירה למגורים. עובדי החברה עובדים במקצועיות גבוהה ובעדינות לגבי חפצים שבירים וייחודיים. פינוי תכולת דירה כלל ניקיון צריך להיעשות ברגישות ובזהירות. ישנם פריטים שחשובים לבני המשפחה בגלל ערך סנטימנטלי, חפצים שאין אפשרות לשחזר, במקרה של שבירה כמו תמונות כלי פורצלן מסוגים שונים וכך הלאה. התקשרו אלינו היום כדי לקבל הצעת מחיר!

מה אנחנו מציעים לכם?

גם את עבודת הניקוי עושים אנשי החברה בצורה מקצועית. לחברה יש מכשירים מיוחדים כדי לנקות את המרצפות, קירות המטבח וחדרי השירותים, מכונת פוליש למרצפות וטכניקות לסיוד וצביעת הקירות והמשקופים.

לחברת צוות פינוי דירה יש את כל הכלים כדי לבצע את שינוע תכולת הדירה בהתאם להזמנת הלקוח. יש בידה את כל תקנות הרשות המקומית שלפיהם היא פועלת. באיזה ימים אפשר להניח חפצים על המדרכה שיאספו על ידי הרשות ובאיזה ימים אפשר להביא דברים למזבלה.

התקשרו כבר היום! ')} 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו