פינוי תכולה מהבית של מי שהלך טרם זמנו

פינוי בתים 

בעולם בו אנו חיים, קורה לעיתים לא נדירות שאנו מאבדים בן משפחה קרוב. תאונות קורות לילדינו, מחלות לוקחות את בני זוגנו וחלל גדול נוצר בלב ובבית. אין ספק שעובדת איבוד בן משפחה שגר איתנו הנה קשה באופן מיוחד. כל חפץ ודבר בבית מזכיר לנו את הנוכחות של האדם האהוב שאיננו והקושי להמשיך בחיי השגרה, גם לאחר תקופת האבל הראשונית של השבעה, בלתי נסבל כמעט.

פינוי חפצים

אנשים רבים עוזבים את הבית לתקופה מסוימת כדי לא להתמודד עם עניין פינוי החפצים. חדרי ילדים שאינם, נותרים כשהיו במשך חודשים אם לא שנים מחוסר הרצון של ההורים להתמודד עם הסופיות שבפינוי הדברים. עם זאת, תמיד מגיע השלב שצריך להתמודד ולהתקדם. נכון הדבר שאת פינוי החפצים והבגדים של האהוב החסר אפשר לעשות בעצמנו, אבל למי שהעניין קשה- אולי כדאי לשקול להזמין אנשי מקצוע.

תרומות ומכירה

רב החברות הנותנות שירותי פינוי תכולה מהבית לא תורמות את החפצים אלא זורקות אותם, אבל אם אתם מזמינים חברת פינוי תכולה מהבית בתשלום, אפשר בהחלט לבקש מהם שאחרי המיון והסידור של הדברים בארגזים ושקיות, יובילו אותם במקום לאתר אשפה זה או אחר, לאגודה שתקבל את הדברים ותעביר אותם לנזקקים. אגודות מסוימות אפילו מספקות בעצמן שירותי פינוי תכולה מהבית של חפצים שאתם אינכם צריכים יותר ואנשים אחרים יכולים להשתמש בהם.

חנויות יד שניה

אפשרות אחרת לתרום חזרה לקהילה הנה חנויות יד שניה. באם לא מתחשק לכם להתעסק עם הדברים ולהעלות זכרונות כואבים, ישנן חברות פינוי תכולה מהבית שנותנות שירותיהן ללא תשלום, בתמורה לאותם חפצים שאתם מפנים. החפצים האלה עוברים שיפוץ ותיקון ונמכרים לחנויות יד שנייה וכך חוזרות לשימוש. לעיתים, אם מדובר על תכולה שהנה בעלת ערך, ייתכן ויציעו לכם תגמול כספי.

להעביר את זה הלאה

לאבד אדם קרוב זה אף פעם לא קל, בטח כשמדובר בבן זוג שחלקת אתו שנים רבות או בילד שטרם הגיע זמנו ללכת ונקטף. למרות שמלאכת פינוי החפצים שלהם יכולה להיות כואבת, יש אנשים שמוצאים נחמה בעובדה שחפצים אלה בשימוש שנית.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו