פינוי פריטים בודדים

מפנים פריטים בודדים 

"שוברים את הראש" כיצד להוציא פריטי תכולה ישנים וכבדים משטח הדירה? לא רוצים "לשבור את הגב" במהלך הוצאת פריטי תכולה מחוץ לדירה באופן עצמאי? צרו איתנו קשר ואנו נפתור לכם את הבעיה ברגע אחד.

אנחנו במרכז לפינוי פריטים בודדים מתמחים בפינוי של כל סוגי פריטי התכולה האפשריים, בין אם מדובר בפריטי תכולה בודדים ובין אם מדובר במספר פריטים במקביל. בשורות הבאות תוכלו למצוא רשימה מפורטת של כל פריטי התכולה  אותם אנו מפנים עבור קהל לקוחותינו.

פינוי מקצועי של פריטי ריהוט בודדים

אנו מתמחים בפינוי מערכות ריהוט ישנות משטח הדירה כגון: שולחנות, כיסאות, מיטות, ארונות, מזנונים, ספות, כורסאות טלוויזיה, מערכות ישיבה, פינות אוכל וכדומה.

פינוי בטיחותי של מכשירי חשמל ישנים או מקולקלים

רוצים לפנות מכשירי חשמל ישנים או מקולקלים משטח הדירה? צרו איתנו קשר עוד היום! אנו מתמחים בפינוי: מקררים ישנים, תנורי גז, מכונות כביסה, מייבשי כביסה, טלוויזיות, מערכות מיזוג ומזגנים ישנים, מיקרוגל, טלוויזיות, מחשבים ומכשירי חשמל נוספים שאין לכם צורך בהם.

אנחנו מתחמים גם בפינוי בגדים

אנחנו מפנים את כל סוגי הבגדים: בגדי תינוקות, בגדים ישנים, ערימות של בגדים, פינוי בגדים לאחר פטירה של קרוב משפחה, פינוי מעילים ומוצרי טקסטיל נוספים כגון: מגבות, מפות, מפיות ועוד.

גם פינוי כלי מטבח זה אנחנו: 050-3679707

אנחנו מפנים את כל מערכות כלי המטבח הישנים העומדים לרשותכם, החל מסירים וכלי זכוכית, דרך מערכות הגשה, צלחות, כוסות וכלים ישנים ועד לפינוי מערכות סכו"ם, מוצרי פלסטיק, כלים חד פעמיים ישנים ועוד.

פינוי יעיל ומהיר של חפצי נוי

יש לכם חפצי נוי ישנים בבית? אנחנו נפנה עבורכם את כל חפצי הנוי הישנים משטח הדירה: תמונות, שטיחים, פסלים, קריסטלים, נברשות, וואזות, קערות נוי, מראות, שעוני קיר בכל גודל ועוד המון פיציפקס המוחזק בדירתכם.

פינוי שטיחים

אנחנו מתמחים גם בפינוי שטיחים בכל גודל, החל משטיחי אמבט ישנים ועד לשטיחים מקיר לקיר.

פינוי גרואטות משטח הדירה: 050-3679707

לרשותכם, שירות לפינוי גרוטאות משטח הדירה וסביבת המגורים (חצרות, מרפסות, שטחים משותפים וכו). בין יתר הגרוטאות אותם אנו מפנים ומעבירים לאתרי פסולת או מחזור תמצאו: מזרנים ישנים, קרשים, צינורות, ברזים, חפצים ישנים ושבורים, ספסלים, מתקני משחקים לילדים ועוד.

פינוי מזוודות ישנות ותיקים

לאורך השנים אספתם ואגרתם תיקים ישנים ומזוודות מיותרות? אנחנו נפנה עבורכם את הכול.

פינוי כלי עבודה: 050-3679707

רוצים לפנות משטח הדירה, המקלט או המחסן כלי עבודה ישנים? אנחנו מפנים את כל סוגי כלי העבודה האפשריים: מסורים ידניים או חשמליים, כלי גינון ישנים, מכסחות דשא שיצאו מכלל שימוש, סולמות, פחי צבע ישנים ועוד.

פינוי חפצים מדירות

אצלנו במרכז לפינוי פריטים בודדים תוכלו למצוא שירות מקצועי, אמין ואיכותי המתמקד בפינויים של כל סוגי החפצים משטח הדירה. בין יתר החפצים הבודדים או הכמותיים אותם אנו מפנים תוכלו למצוא: כלי נגינה, משקולות ומכשירי כושר ביתיים, הליכונים, שקיות עם בגדים ישנים, קרטונים המאחסנים בתוכם פריטי תכולה ישנים, מצלמות ישנות, מערכות סטריאו, מוצרי חשמל קטנים (וידאו, מגברים, רמקולים, טייפ, מגהץ וכו).

פינוי פריטים בודדים-למה דווקא איתנו?

  • כי אנחנו עוסקים ומתמקדים אך ורק בפינוי פריטים בודדים או מספר פריטים במקביל
  • כי אנחנו פועלים בתחום כבר המון שנים
  • כי אנחנו מחזיקים בצוותי פינוי מקצועיים בכל רחבי הארץ: צפון-דרום-מרכז- שרון-ירושלים
  • כי אנחנו מהירים, יעילים ומקפידים על כל כללי הבטיחות
  • כי אנחנו מחזיקים בציוד פינוי מתקדם המותאם לסוג התכולה אותה תרצו לפנות.






אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו