פינוי משרדים לעסקים, חברות וארגונים

כל מה שצריך וחשוב לדעת על פינוי משרדים כאן ועכשיו

פינוי משרדים, מסביר לנו שי שטיקגולד, הבעלים של שי פינוי דירה וקבלן פינוי מוסמך עם וותק מקצועי של למעלה מ-30 שנה, "הוא אחד משירותי הפינוי הנפוצים ביותר לסקטור העסקי – מוסדי, ומטרתו, פינוי מקצועי של כל סוגי הפריטים המצויים בשטח המשרד, מפריטי ריהוט משרדי, דרך ציוד משרדי ועד למערכות מחשוב ותקשורת".

מתי קיים צורך בשירות לפינוי משרדים?

"בדומה לכל שירות פינוי אחר", טוען שי, "גם פינוי משרדים הוא שירות הנדרש במקרים בהם קיים צורך או הכרח בפינוי מלא או חלקי של התכולה המצויה בתוך שטח המשרד, בין אם למטרות מעבר בין משרדים או כחלק מתהליך חידוש של סביבת העבודה המשרדית. כמו כן, ישנם מקרים בהם מדובר בתהליך פינוי של משרדים נטושים וסיבות נוספות בגינן נדרש פינוי המשרד כאן ועכשיו, לרבות מקרים של פשיטת רגל או כינוס נכסים המחייב תהליך פינוי של פריטי תכולה ממשרדיהם של פושטי הרגל".

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

מה כולל בתוכו השירות לפינוי משרדים?

"פינוי משרדים", מסביר לנו שי, "הוא שירות מקצועי הכולל בתוכו מספר פעולות מקצועיות הניתנות להתאמה נקודתית לכל משרד ולמטרות הפינוי שלו, וביניהן:

  • סינון ומיון של תכולת המשרד לצרכי סיווג התכולה והפרדה בין פריטים לפינוי לבין פריטים לשמירה
  • פירוק מקצועי של מערכות ריהוט המעוגנות לרצפה או לקירות המשרד
  • פירוק מחיצות וחללי עבודה אישיים ו/או משותפים
  • פינוי מקצועי ובטיחותי של כל פריטי התכולה
  • ניקיון כללי של שטח המשרד

חשוב לציין שכל פריטי התכולה המיועדים לפינוי, מועברים לאתרי פסולת ומחזור בהתאם לסיווגם כפסולת אלקטרונית, פסולת נייר וכדומה".

דגשים מקצועיים לפינוי משרדים

"פינוי משרדים", משתף אותנו שי, הנחשב לאחד מקבלני הפינוי המובילים ביותר בתחומו, "מחייב תכנון נכון של תהליך הפינוי עצמו, תוך שימת דגש מקצועית לנושאים שונים כגון: מיקום המשרד ביחס למבנה המשרדים ולרחוב, היקף וסוג התכולה המיועדת לפינוי, שימוש במנופי זרוע או מנוף הרמה ונושאים נוספים אותם חשוב לתכנן היטב על מנת לייעל את תהליך הפינוי עצמו ולצמצם כל נזק אפשרי לתכולה שאינה מיועדת לפינוי ולתשתיות המשרד".

שי פינוי דירה – המומחים לפינוי משרדים

שי פינוי דירה הוא צוות פינוי מקצועי בניהולו של שי שטיקגולד, המתמחה בביצוע עבודות מסוג פינוי משרדים ברחבי הארץ. שירותי הצוות כוללים בתוכם את כל סוגי העבודות הנדרשות לתהליך הפינוי, מסינון מקדים של התכולה, דרך פירוק מערכות ריהוט ועד לפינוי יסודי ובטיחותי של פריטי התכולה השונים והעברתם לאתרי פסולת או מחזור המיועדים לצורך כך. כמו כן, השירות המקצועי של שי פינוי דירה כולל ניקיון משרדים לאחר פינוי וחידוש סביבת המשרד.

למידע נוסף על השירות וקבלת ייעוץ מקצועי בנושא פינוי משרדים, לחצו כאן וצרו קשר עם שי.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו