פינוי מקלט בתל מונד

שי פינוי מקלט בתל מונד

פינוי מקלט בתל מונד – בחירת נותן שירות אשר יבצע עבודת פינוי וניקוי אינה שונה במידה ניכרת מבחירת נותן שירות בתחומי אחזקה אחרים. בחירה מושכלת תיקח בחשבון את המוניטין שנותן השירות מחזיק בו, את רמת המקצועיות שהוא מפגין בדיאלוג מולכם ואת נכונותו להתחייב בצורה מפורשת ומחייבת לביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר.

בהתאם לאמור לעיל קל להבין מדוע חברת "שי פינוי דירה" היא הבחירה ההגיונית ביותר לביצוע עבודות פינוי מקלטים. מדוע? הנה התשובה

  • מוניטין- חברת "שי פינוי דירה" היא בעלת נסיון רב שנים בתחום פינוי תכולות ככלל ופינוי מקלטים בפרט. שי שטיקגולד, מייסד החברה ומנהלה מחזיק בלמעלה מעשרים שנות נסיון בענף זה. כל שנות הניסיון הללו מגולמות לכדי מוניטין יציב של חברה מקצועית ואמינה המבצעת את עבדותה על הצד הטוב ביותר ובהתאם לכל הכללי והחוקים הרלוונטיים. עדות לכך תוכלו למצוא בשורה ארוכה של לקוחות ממליצים (חלק מן ההמלצות מופיעות באתר החברה) וכן בעבודה כי בין לקוחות החברה נמנים כמה מן הגופים הציבוריים הגדולים בישראל דוגמת משטרת ישראל.
  • מקצועיות- עובדי חברת "שי פינוי דירה" הם עובדים קבועים אשר ביצעו במו ידיהם שורה ארוכה של עבודות פינוי וניקוי מקלטים. כמו כן מצוידים עובדי החברה בציוד מיגון מתאים על מנת שיוכלו לבצע את העבודה ללא חשש מפגיעה בבריאותם ועל מנת שיוכלו לטפל גם בפינוי מקלטים במצבים מורכבים. בנוסף מצוידים עובדי החברה בציוד עבודה מתאים המקל על ביצוע העבודה במהירות וביעילות, לדוגמא- מתקני הרמה הידראוליים.
  • אמינות- העדות הטובה ביותר למחויבות חברת "שי פינוי דירה" ללקוחותיה היא העובדה כי לכל לקוח נמסר חוזה הזמנת עבודה בו מפורטים בצורה ברורה פרטי ההזמנה (מועד, מיקום, עלות וכדומה), האחריות הביטוחית של החברה לכל מקרה שלא יקרה וכל פרט רלוונטי אחר. רשימת הזמנת העבודה כחוזה מחייב מאפשרת ללקוח לדעת כי הוא לא יאלץ להתמודד עם תופעות נפוצות בתחום האחזקה: הפתעות בתמחור, איחורים בביצוע העבודה וכן הלאה.

איך מזמינים שירות פינוי מקלט בתל מונד?

איזורי השירות של חברת "שי פינוי דירה" כוללים גם את מרבית הישובים באיזור השרון וביניהם גם תל מונד. 

לאן מפונה תכולת המקלט בסוף העבודה?

את תכולת המקלט שפינינו אנו מסווגים לשני סוגי טיפולים עיקריים: פריטים וחפצים שימושיים מועברים כתרומה לעמותה וזו מעבירה אותם בהמשך למשפחות נזקקות.

שאר תכולת המקלט נשלחת לאתרי טיפול באשפה.

באתר טיפול באשפה נערך תהליך מיון נוסף, פריטים, חומרים וציוד אותו ניתן למחזר נשלח למחזור והפסולת הנותרת נשלחת להטמנה במטמנת אשפה.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו