פינוי מקום בבית – פינוי רהיטים וחפצים

אין מקום? הגיע הזמן לפינוי

כמה פעמים הרגשתם שאין די מקום בבית? שלא ניתן לנשום מרוב חפצים? שהבלגן משפיע לרעה על חיי הבית ועל היחסים בין בני המשפחה? המצב הזה נפוץ בהרבה מכפי שניתן היה לשער.

הסיבה היא, לרוב, אגירת כמויות גדולות של חפצים ורהיטים בביתנו. אם נראה שהמקום קטן וצפוף מדי, הדבר כנראה מצביע על כך שיש להפטר מחלק מהרהיטים והחפצים המצויים ברשותנו, ולהשאיר רק את אלה השימושיים.

לעיתים קשה להאמין כמה חפצים חסרי שימוש אנו צוברים במהלך השנים, חפצים אליהם אנחנו אפילו לא תמיד מודעים.

גם אם הגענו למסקנה כי הגיע הזמן לפנות את הבית מרהיטים וחפצים מיותרים, פעמים רבות אנחנו נרתעים מלעשות זאת כיוון שהתהליך נראה לנו ארוך, מסובך וכרוך בהרבה עבודה פיזית קשה. לכן, כדאי לפנות אל שירותי פינוי מקצועיים, אשר יוכלו לבצע את הפינוי במהירות וביעילות.

שי פינוי דירה- יום עבודה אחד והשינוי מתחיל

אם אתם מעוניינים בשירות פינוי דירה מובנה, יעיל ואחראי, פנו עוד היום אל שירותי חברת שי פינוי דירה. כל עובדי החברה הינם מקצועיים ומיומנים בתחומי הפינוי והסדר, והם ישמחו לסייע גם לכם להשיב את הסדר והניקיון אל הדירה שלכם.

ראשית התהליך היא במיון יסודי של כל החפצים והרהיטים המצויים ברשותכם. תופתעו לדעת כמה מתוכם הם חסרי תועלת, ותוכלו להפטר מהם ללא בעיה. כל החפצים והרהיטים הללו יפונו אל אתרי פסולת, או יימכרו במידה ועדיין יש להם ערך (ניתן לקזז את הרווח מהמכירה ממחיר הפינוי).

לאחר מכן, ישיבו עובדי החברה של שי את הסדר אל הדירה שלכם. הדבר יתבצע על ידי מומחי סדר, אשר ימצאו לכל אחד מן החפצים מקום קבוע ומוגדר. כך, ניתן יהיה לשמור על הסדר בקלות- פשוט להשיב כל חפץ למקומו עם תום השימוש בו.

כאשר יש ריבוי חפצים ורהיטים, מצטברים מאחוריהם הרבה אבק ולכלוך, שמתגלים רק כאשר מזיזים אותם. לכן, ינקו ביסודיות עובדי החברה את הבית עם סיום הפינוי, וידאגו לכך שהוא יהיה נעים למגורים וידיף ריח טוב.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו