פינוי מעונות סטודנטים

שי מפנה גם מעונות סטודנטים

פינוי מעונות סטודנטים הינו שירות מקצועי נוסף המוצע לכם על ידי צוותי הפינוי המנוסים של שי פינוי דירה. שירות זה מיועד למוסדות לימוד להשלכה גבוהה המצויים בשטחם מעונות לסטודנטים. השירות מתמקד בסילוק והוצאה של פריטי תכולה מיותרים משטחי דירות המעונות והוא מיושם באמצעות ציוד פינוי מתקדם המאפשר הליך פינוי מהיר ומקצועי.

מעונות סטודנטים הממוקמים באוניברסיטאות ומוסדות נוספים להשכלה גבוהה ברחבי הארץ, הן דירות מגורים קטנות (ברוב המקרים דירות חדר עד 2 חדרים) והן מיועדות גם לצרכי אכלוס של הסטודנטים וגם לצרכי אכלוסן של משפחות צעירות הנמנות על הסגל הזוטר במוסד הלימודים.

דירות אלו מתאפיינות בתחלופה גבוהה (כמעט מדי שנת לימודים) ולכן מצטברים בהן כמויות גדולות של פריטי תכולה מיותרים שבחלקם אינם ראויים לשימוש חוזר.

אצלנו ב-שי פינוי דירה, תוכלו ליהנות מפתרון מקיף וממוקד לפינוי כולל של כל דירות המגורים המשמשות לצרכי מעונות לסטודנטים. פתרון זה מיושם על ידי צוותי עבודה מתוגברים מטעמנו הפועלים בשטח המוסד האקדמי לאורך מספר שעות מדי יום עד לפינוי של אחרון פריטי התכולה המיותרים. את השירות ניתן לבצע במקביל לפעילותה של יחידת התחזוקה הפועלת מטעם המוסד האקדמי, או לחילופין, במסגרת שירותי חוץ לפינוי דירות מעונות.

אנחנו בשי פינוי דירה מחזיקים בכל מערכות הציוד הנדרשות לצרכי פינוי מהיר, יסודי ומקצועי של מספר דירות במקביל וצוותי העבודה שלנו הינם אנשי מקצוע מנוסים המחזיקים בתעודת יושר מטעם משטרת ישראל.







אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו