פינוי מהגג לפני איטום

שי עושה פינוי מהגג לפני איטום 

פינוי מהגג לפני איטום – החורף כבר כאן. וכמו שאתם זוכרים מהחורף הגשום הקודם החלטתם לבצע איטום לגג הבניין. השכנים בקומה העליונה דיווחו על טפטופים ועל נזילות ואין עוד סיבה להתמהמה. מומלץ לבצע את הזיפות בהקדם האפשרי. חייגו לפרטים נוספים 03-9240718

פינוי מהגג – השלב הראשון לפני איטום

אתם נמצאים בתוך הבית שלכם וכבר זמן רב לא ביקרתם על הגג. אין לכם מושג מה קורה שם. אבל עליכם לדעת שלפני שאתם מזמינים מזפת או חברת איטום אתם חייבים לבדוק מה מתרחש שם. כי אם תזמינו את החברה לגג עמוס ומלוכלך, לא יוכלו לבצע עבורכם את האיטום. איטום ניתן לבצע רק על גג נקי ומפונה לחלוטין.

גרוטאות ודודים ישנים

על הגג שלכם הצטברו במשך השנים כל מיני גרוטאות. החלפתם דוד? הדוד היש והמקולקל עדיין נמצא שם למעלה. מחכה לזוג ידיים נמרצות שיפנה אותו סוף סוף מגג הבניין. גם אנטנה ישנה ומקולקלת נמצאת שם על הגג. למה היא שם בכלל? אולי כבר הגיע הזמן לפנות אותה משם אחת ולתמיד, ודי? פינוי מהגג נדרש לפני ביצוע איטום.

חולות שהצטברו ולשלשלת יונים

על הגג שלכם הצטברה במשך השנים שכבת חול נכבדת, כזו שקשה להתגבר עליה בטאטוא רגיל. גם לשלשלת היונים דורשת טיפול דחוף. איך אפשר לפנות כמות כה גדולה של פסולת מלאת חיידקים ומעלת ריח רע? חייבים איש מקצוע שיעשה פינוי מהגג לפני איטום !

פנו עוד היום

אנחנו מזמינים אתכם לפנות עוד היום אלינו ולקבל מאיתנו הצעת מחיר עבור פינוי הגג שלכם מכל הפסולת והגרוטאות שיש לכם שם. כי רק כך, דרך פינוי מהגג, תוכלו לקדם את עצמכם לקראת איטום. אנחנו מבצעים עבודת פינוי מהגג לפני איטום בצורה יעילה מהירה ומתחשבת.

בכל תנאי שטח

וזה לא משנה מהם תנאי השטח שלכם וכמה קומות מעל גובה פני הקרקע נמצא הגג שלכם. אנחנו מגיעים מצוידים במכשור מתאים עבור ביצוע עבודות מסוג זה, ואנחנו מפנים עם מיטב הכלים המקצועיים שעומדים לרשותנו את כל הפסולת והחפצים הישנים שיש לכם על הגג.

פינו חיצוני בעזת מנוף

אנחנו נוכל לבצע את הפינוי הנדרש לכם לפי תנאי השטח שלכם. אם יש לכם חדר מדרגות רחב נוכל לפנות את הכול דרך שם. אבל גם אם אין אפשרות להוריד את כל תכולת הגג באמצעות המדרגות, אנחנו נפנה לכם הכול באמצעות מנוף חיצוני. כך לא תרגישו אפילו כי מפנים לכם פסולת וחפצים מהגג. אבל התוצאה תהיה גג מפונה ומנקי.

כך אפשר לזפות!

רק לאחר הפינוי והניקיון אפשר יהיה להזמין את חברת האיטום. כעת ניתן לבוא ולאטום את הגג לקראת החורף. כי אי אפשר לתפקד בתוך לכלוך ובלגן. אבל לאחר שפינינו עבורכם הכול וניקינו את הגג מכל הלכלוך והפסולת אפשר לאטום את הגג ולתת לבניין שלכם את הזיפות האיכותי והטוב עבור איטום מקצועי.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו