פינוי ירושות – לאן מועברים החפצים?

שירות מקצועי ויעיל

אם אתם זקוקים לפינוי דירה או פינוי ירושות, הקדישו כמה רגעים למחשבה אודות תהליך הפינוי. אל תתביישו לשאול לאן מועברים החפצים? מה ניתן למחזר? מה אפשר לתרום? מה כדאי למכור? בתוך כל תכולה של דירה אפשר למצוא פריטים שמתאימים למכירה, תרומה ומחזור. אין כל סיבה למהר להשליך לאשפה פריטים שימושיים. רהיטי הסלון הישנים שבדירה ישמחו מאוד מתנ"סים ומשפחות שסובלות מקשיים כלכליים. אל תמהרו להשליך כורסאות שאפשר יהיה לתרום לבתי חולים.

תהליך פינוי ירושות עשוי להיות ארוך ומסורבל. בני המשפחה הקרובה מתמודדים עם כאב האבדן, לא ניתן לצפות מהם להקדיש תשומת לב רבה לתהליך הפינוי. בחירה בחברת פינוי מובילה ואמינה תאפשר לכם לסיים את ההליך במהירות ויעילות. הצוות ער לקשיים הנפשיים ומגלה רגישות בהתאם. נציגי השירות מעניקים מענה מלא לכל שאלה ומסבירים בהרחבה אודות התהליך והשימוש העתידי בחפצים.

מה כולל שירות פינוי ירושות?

חברת פינוי מקצועית תשלים בעבורכם את עבודת הפינוי והניקיון בתוך כמה שעות. ללא שירותי החברה התהליך עשוי להתפרס על פני שבועות או חודשים. נציגי החברה ממיינים את החפצים מתוך כוונה להעביר פריטים רבים ככל הניתן למחזור, מכירה או תרומה. בתום עבודת הפינוי מתבצע ניקיון יסודי בכל החדרים. בעל הדירה מקבל לידיו בתום התהליך דירה רירה ומבריקה מניקיון. במידת הצורך יבצע הצוות גם עבודות חיטוי ושיפוצים קלים במטרה להכין את הבית לכניסת הדיירים החדשים.

פרט לפינוי ירושות מבצע הצוות גם פינוי תכולה ממפעלים, מקלטים, מחסנים, חנויות, בתים נטושים, בתים מוזנחים ומגרשי גרוטאות. פירוק רהיטים (כולל ארונות קיר וארונות מטבח) אפשר גם כן לבצע במידת הצורך. בתום העבודה תועבר התכולה כולה למשאיות ותפונה מהשכונה. בכדי להעביר את התכולה הלאה מחזיקים צוותי הפינוי בצי משאיות, מנופים ומחסנים זמינים לאחסון.

החברות המובילות בענף מקפידות להעביר את התכולה לאתרי השלכת פסולת בהתאם לתקנות החוק. אם בחרתם בחברה בעלת מוניטין תוכלו לדעת בבטחה כי החפצים האישיים יטופלו ברגישות ומקצועיות. החברות הירוקות מקפידות להעביר חלק מהתכולה למרכזי המחזור ונמנעים ככל הניתן מהשלכת פריטים ברי שימוש לאתרי הפסולת.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו