פינוי ירושות ודירות במסגרת שמירה על איכות הסביבה

שירות מקצועי ואיכותי 

פינוי ירושות ודירות הוא הליך קשה ומורכב, אף לוגיסטית ואף סנטימנטלית. לעיתים, יש לפנות דירות עמוסות בחפצים, אשר כלל אין בהם שימוש ותכלית יותר. אותם חפצים לא נזרקו עקב קשיים שונים של בעל הדירה, קרי, קיבעון, חוסר עניין, בדידות ובמקרים קיצוניים, אובססיה לאיסוף ואגרנות. במקרים הקיצוניים של אגרנות, מושא הפינוי הופך למפגן תברואתי של ממש, כאשר הדירה הופכת למצחינה, חשוכה, מלאת טחב וריקבון ובמקרים קיצוניים, מלאת מזיקים שונים ובלתי נעימים בעליל. לאחר תהליכי פינוי דירה מסוג זה, מצטבר לכלוך רב, פסולת בכמויות עצומות.

מה ניתן לעשות?

היום קיימות חברות המתמחות בשירותי פינוי פסולת בצורה מהירה, יעילה ובטוחה. שירותי פסולת הכרחיים במסגרת רחבה של מקרים: לאחר פינוי ירושות, שיפוצים, ניקיון חצרות ומשרדים, פינוי שטחים המיועדים לבנייה ועוד. אותן חברות מבצעות את העבודה בכפוף לכל תקני הבטיחות המעוגנים בחוק, תוך כדי שמירה על הסביבה ובאמצעות שיטות חדישות ובעזרת טכנולוגיה מתוחכמת וחדשנית.

אז מה מפנים?

שוב, כיום יש חברות אשר מתמחות בפינוי כל דבר וערוכות לכל משימה, קשה ומסובכת ככל שתהיה. מעבר לעובדה כי החברות צריכות להיות קשובות, בעת פינוי ירושות, לקושי המנטאלי של מזמין העבודה, הם אף צריכות להיות קשובות לסביבה, שהרי פה טמון הכלב- פינוי מפגעים סביבתיים, למען שמירה על איכות הסביבה. ולכן, כיום אותן חברות מעניקות שירותים לקבלנים שבדיוק סיימו שיפוצים מורכבים ומלוכלכים. בנוסף לכך, אותן חברות מעניקות שירותים לסקטור הפרטי שמחליט לפנות חצרות ומבנים נטושים, מחסנים אפופי עשן ופסולת ועוד. אין אף לשכוח ולפסוח על הסקטור העסקי, אף הוא, לעיתים, זקוק למפנים אשר יפנו תכולות משרד ישנות, אשר אין בהם שימוש יותר. אף פינוי צמחייה ובטון משטחים חקלאיים, אשר הופרשו לבנייה, מתבצע במסגרת השירות של אותן חברות.

כיצד זה מתבצע?

תוך כדי שמירה על איכות הסביבה, בהתאמה עם התקנות העירוניות החדשות ביותר. (הקפדה על חוקי עזר שונים). תכנון העבודה מתחלק לארגון, ביצוע ושיקום. כל העבודה מתבצעת במקביל לתיחום אזורים שונים למען בטיחות האוכלוסייה, ושימוש בציוד מגן איכותי למען רווחת העובדים.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו