פינוי ירושות ודירות באמצעות מנופים

שי פינוי דירה מתמחה בפינוי מגבוה

פינוי ירושות ודירות באמצעות מנופים הוא הפיתרון היחידי הנראה לעין למען פינוי תכולה כבדה ומאסיבית, אשר קשה מאוד להרימה בצורה ידנית, או, לחילופין, פינוי תכולה מבניינים גבוהים, רבי קומות, אשר מסרבלים ומסבכים הובלה בצורה אחרת. זאת ועוד, אף חפצים כבדים וגדולים, אשר לא ניתן להעביר דרך דלת הבית, ידרשו פינוי באמצעות מנופים. יש לזכור כי בעת פינוי ירושות, יש שלל חפצים סנטימנטליים ואף בעלי ערך כספי רב, ולכן חובה לבצע פינוי יסודי ומהימן. מנופים עונים על צורך זה.

איך זה מתבצע?

בקלות וביעילות. המנופים נישאים על פני משאיות מוסדרות ולכן, הם דינאמיים ויכולים להגיע לכל בניין, משרד, מגדל או פנטהאוז. מובן כי לפני שמתחילים בביצוע פינוי הירושות מהמקומות השונים, תוחמים את כל האזור ומפנים אותו מכל אדם, כדי לשמור על בטיחות מרבית. הציד המכני בו משתמשים הוא יעיל ביותר וכולל מכולות איסוף לנשיאת שלל החפצים בביטחון, משאיות פינוי, קרטונים וניילונים עמידים שישמרו על החפצים השונים, עד ששריטה אחת קטנה לא תוטבע עליהם. היום מבינים כי פינוי ירושות טומן בחובו אחריות גדולה ומרבית ולכן עושים את מירב המאמצים, כדי שהפינוי, באמצעות המנופים, יהיה אופטימאלי. יש להזכיר כי כל הפינויים מתבצעים על פי חוק, לפי תקנות וכללי הבטיחות המוסדרים, בכל אזור. יש להוסיף כי הפינוי מתבצע אף דרך הגנה מרבית על הסביבה ומיגונה.

מה ניתן להעביר באמצעות מנופים?

כמעט כל דבר העולה על בראשנו.: ספות, מזרנים, וטרינות כבדות, פסנתרים בעלי ערך, מזנונים, מקררים ותנורים ענקיים, מתקני אמבטיה, ג'קוזי ומתקני סאונה ועוד. כל דבר כבד, אשר לא מסוגל לעבור דרך דלת הבית, או לחילופין, נמצא בקומה גבוהה מדי, יוכל להיות מפונה דרך מנופים, בהצלחה מירבית. בנוסף, משתמשים במנופים לא רק למען פינוי ירושות מבתים פרטיים, אלא גם למען פינוי שפונה לקהל המוסדי והעסקי. לא פעם משתמשים במנופים למען פינוי תכולת משרדים הממוקמים בקומות עליונות, בנוסף לפינוי מוצרי בטון מאתרים מסויימים. אין צורך להוסיף, שפינוי באמצעות מנופים, מכל מקום ולכל מטרה, מתבצע ביעילות, מקצועיות ומסירות ללא רבב.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו