פינוי ירושה ותפישה ירוקה

פינוי מקצועי ואחראי

לרוב בתים שנותרו לאחר פטירת בעליהן עמוסות לעייפה בציוד שונה. יש ציוד שימצא כלא שמיש וייזרק, יש ציוד ששארי המשפחה ייקחו לעצמם, יש ציוד שישמר עקב הפן הרגשי שהוא מסמל, אך רוב הציוד ימצא  כשמיש אך ללא דורש מטעם המשפחה. ציוד כגון צלחות, כלי מטבח, כסאות מצעים וכדומה. הנקודה החשובה היא שציוד זה יכול לשמח אנשים אחרים. על כן בעת פינוי ירושה יש לקחת בחשבון את האופציה המתחשבת בזולת ולא רק את האופציה הזמינה והנוחה כגון הפח שבחניה.

ייעול

כיצד מייעלים את פיזור החפצים כך שאנשים נזקקים יזכו להשתמש בהם? יש לכך מספר אופציות. הראשונה כרוכה בעשייה אישית של בני המשפחה. עליהם לארוז את הדברים, להעמיס אותם באוטו ולבדוק מהו מוקד החלוקה הקרוב לבתיהם. המינוס בשיטה זו שהיא דורשת את טרחת  ומאמץ המשפחה, ולא תמיד מקום המסירה שאליו יגיעו יהיה המקום המתאים. פתרון שני ויעיל יותר הוא להזמין חברת פינוי ירושה, חברות אלו בעלות ניסיון וידע עשיר בעשיית המלאכה ובמציאת מקום התרומה המתאים ביותר. בתמורה הם  גם יהיו זכאים ליהנות מהשלל הרב.

זירת השוק

אותה חברת פינוי ירושה מעניקה שירותים נוספים חוץ מהובלה. החברה תציע עזרה במיון, אריזה ולעיתים גם ניקיון. את הציוד הם יחלקו בין עצמם לבין הסוחרים השונים. שוק הפשפשים העירוני הנו יעד מועדף  למסירה ובמקביל ממצב את השוק גבוה יותר עקב רמת העניין שציוד יד שנייה מיצר.  ישנה סברה שטוענת שלו היה סחר חליפין כולל בעולם, כמעט ולא היה הצורך ביצירת מוצרים חדשים. אך כיוון שאנו חיים בעידן השפע, נראה שבעתיד הקרוב כן נמשיך לייצר וכן נמשיך לזרוק ציוד במקום להעביר אותו.

נזק סביבתי

עוד נדבך בחשיבות הפנית הציוד לטובת תרומה פונה לסוגית הזבל. אנשים שאינם חושבים על האפשרות שבלשמח את הזולת, או שפשוט בוחרים בדרך הזמינה והפשוטה, לרוב יזרקו את הציוד למכולה הקרובה. דבר שמתעצם ומקבל ביטוי בסופו של יום באזורי הטמנת הפסולת, דבר שפוגע לרעה על איכות הסביבה, ואינו מחמיא לאנשים המעידים על עצמם כטיפוסים סביבתיים.  קחו בחשבון שפסולת שמתכלה באופן טבעי על ידי חמצן/ חוסר  באוויר, לרוב מדברת על מזון ומי שופכין, אך לא על סירים וצלחות.


 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו