פינוי ירושה- התמודדות

איך מתמודדים?

יש להודות שלקבל דירה כירושה יכול מאוד לשמח את חשבון הבנק שלנו, רק שאף פעם אין טוב בלי רע, לא פעם אנשים יורשים דירות עמוסות בחפצים של חיים שלמים של המנוח. עובדה זו מצריכה מהאדם היורש לנקוט במספר פעולות. קודם כל עליו להחליט מה ברצונו לעשות עם הנכס. לרוב הוא ייבחר באחת מהאפשרויות הבאות. למכור, לעבור לגור בו בעצמו, או להשכיר אותו. לא משנה איזו אופציה תיבחר, הרי שבכל מקרה על היורש לעסוק במלאכת פינוי ירושה, לפנות את הדירה ממכלול החפצים שמצויים בה.

עניין של גישה

ניתן לגשת למלאכת פינוי ירושה מכמה כיוונים. ניתן לקחת שבוע חופש ולהתפנות למשימה, דבר שיצריך פינוי זמן, הפסד כספי, מיון רציני של החפצים, משאבים אנרגטיים ופיזיים, בירור היכן המכולה הקרובה, לארגן רכב גדול, לנדב חברים שיעזרו בסחיבת מכונת הכביסה הישנה במדרגות, לעשות עבודת שיפוץ, לנקות ולסדר מחדש. גישה נוספת הינה לשכור חברה שתעשה את כל הנ"ל תמורת תשלום, וגישה אחרונה ויש שימצאו גם כעדיפה ביניהן, היא למצוא חברה שתעשה את כל הנ"ל בתמורה לחפצים בהם היא חפצה, חברת פינוי ירושה.

אוספים

לא פעם דירה שהושארה מאחור מכילה חפצים שבורים, ישנים, קרועים, לא תקינים, אך גם כמה חפצים מעניינים כגון אוסף בקבוקים, אוסף מכוניות קטנות, אוסף מטבעות, בולים עתיקים וכדומה. הערך של הקבוצה האחרונה די נהיר. אוספים הם דברים שהושקעה בהם מחשבה, טיפוח וזמן רב. הבעיה מתחילה שהאדם  היורש לא מוצא בהם צורך או שום רצון מיוחד להמשיך ולהחזיק בהם. גם האופציה של לזרוק אותם לא באה בחשבון, הן מבחינת פגיעה בתחביב של הנפטר, והן מעצם הידיעה שאתה זורק פריטים בעלי ערך מוסף וערך כספי.

עד בית הלקוח

גם בסיטואציה הנ"ל תגלה שיש חברות שייעודן הינו בדיוק הפתרון שאתה מחפש. חברות אלו מתמקדות בקנייה של חפצי אומנות, אוספים, תכשיטים, כלי נוי וענתיקות. לרוב ניתן ואף רצוי לקבוע עמן במיקום בו הושאר הרכש. כך הם גם יהיו אלו שיגיעו אליך וגם עשויות על הדרך להבחין בעוד חפצים שיהיה ברצונם לרכוש, חפצים שכלל לא היו נלקחים בחשבון כראויים למכירה מצד היורש.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו