פינוי חצר בקדימה

שי פינוי חצר בקדימה

קדימה, בדומה לישובים רבים באיזור של כביש החוף הישן, מציעים איכות חיים גבוהה וקרבה לטבע. מה קורה כשכל זה נפגם בגלל חצר לא מטופחת שמכילה יותר דברים מהבית עצמו? פינוי חצר בקדימה הוא הפיתרון הטוב ביותר למקרה כזה. פשוט  מזמינים אותנו ואנחנו מחזירים לכם את איכות החיים, הצמחייה והשמחה לשבת בחצר.

פינוי חצר בקדימה – מה זה אומר?

אמור אם החצר שלכם התמלאה בציוד ורהיטים, בגדים ושאר דברים שאתם ממש לא רוצים שיהיו בחצר שלכם, פינוי חצר בקדימה הוא הפתרון. מה זה אומר?

  • אם החלטתם להיפטר מכמויות הריהוט שיש לכם בחצר – לחברה שלנו יש יכולת לסלק עבורכם רהיטים בכל כמות, גודל או משקל. גם בכל מצב, רקוב או הרוס ביותר.
  • אם החלטתם להיפטר ממכשירי חשמל, נשמח לפנות את החצר שלכם מהם. אם הם טובים אפשר למכור או לתרום אותם. אם הם אינם עובדים נזרוק אותם עבורכם לזבל.
  • אם הירושה שלכם נתקעה בחצר ואתם רוצים להשליך אותה – אנחנו נגיע ונעשה זאת עבורכם עם הציוד המתאים. זה נכון גם לציוד יקר ששווה למכור וגם לציוד בלוי שצריך לזרוק. אנחנו נביא את אנשי הצוות המיומנים והעדינים ביותר לשמור על הירושה שלכם, בעיקר אם היא יקרה ושוות ערך.

מה צריך לדרוש מחברה של פינוי חצר בקדימה?

שלושה דברים עיקריים הם תנאי להסכם ביננו:

  • אנחנו עומדים בזמנים. מגיעים עם האנשים והציוד הנכון, בזמן, מסיימים את העבודה בשעה וביום שקבענו, מנקים אחרים והולכים
  • אנחנו מגיעים עם הציוד שצריך: מציוד טכני כמו כלי פירוק, ועד ציוד שינוע כמו רכב ומכולות. בפגישה המקדימה ביננו נקבע מה צריך בדיוק על מנת לעשות פינוי חצר בקדימה לרבות ההבנה וההחלטה מה לעשות עם הדברים שמפנים
  • אנחנו מכירים את הרשות המקומית ויודעים מתי מותר / אסור לפנות, לאיזה מקומות מותר ומתי מותר להעמיד רכב. אנחנו שומרים על איכות הסביבה, לא עושים נזקים ושומרים על השקט של השכנים. אם צריך גם מנקים אחרינו.

אל תתפשרו על שלושת הדברים הללו. אלו קריטיים להצלחת המשימה, תוך עמידה בזמנים וללא יצירת הוצאות מיותרות, נזקים או קנסות. אנחנו מעוניינים לבוא, עם כל מה שצריך על מנת להחזיר את החצר שלכם להיות מה שהייתה במהירות, וללכת כלעומת שבאנו. יש לנו ניסיון רב של שנים בעבודות מסוג זה ואנחנו מבטיחים לכם שלא תתחרטו. שי פינוי דירה יפנו עבורכם את החצר במקצועיות, תוך שימוש בניסיון שלנו בפינוי חצרות ודירות בכל רחבי הארץ. אנחנו בשי פינוי דירה מבטיחים לכם את עבודה מושלמת  – אנחנו מנוסים ויש לנו את כל הידע והציוד הנדרשים לביצוע העבודה. צריכים פינוי חצר בקדימה? מוזמנים ליצור איתנו קשר כבר היום, שי פינוי דירה. מחכים לשמוע מכם!



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו