פינוי חצר ביהוד

שי פינוי חצר ביהוד

פתאום קמתם בבוקר, בבית החמוד וצמוד הקרקע שלכם ביהוד, וגיליתם שהחצר שלכם הפכה למחסן הראשי של הבית. הסיבות לכך רבות: הזנחה, צרכנות, אגרנות, סתם כי אין מקום בבית. אבל כל זה לא משנה. משנה מה עושים כעת. הדבר היחיד שאפשר לעשות הוא להזמין אותנו לפינוי חצר ביהוד. אנחנו נעשה עבורכם את המשימה, ונחזיר את החצר שלכם להיות המקום הנעים לשבת בו בערב או בשבת, ולא הר הזבל הענק שיש לכם באמצע המגורים הפסטורליים שלכם באמצע העיר.

מה אפשר לעשות בדברים שהצטברו לכם בחצר?

באמצעותכם שלוש אפשרויות מה לעשות עם הדברים שנלקחו בפינוי חצר ביהוד. האופציה הראשונה היא הובלה לזבל. כלומר אנחנו לוקחים לכם את כל הדברים למזבלה הקרובה – מהבית שלכם עד לאופק.

זה נעלם ואתם לא רואים את הדברים יותר. בשביל זה צריך להיות מתואמים עם הרשות המקומית כדי לוודא שאתם זורקים במקום הנכון ועושים זאת בשעות הנכונות.

האפשרות השנייה, הובלה לתרומה. אם אתם בתהליך של שיפוץ או מעבר דירה ויש לכם הרבה מאד חפצים שאתם רוצים לזרוק או להעביר הלאה, נוכל לסייע לכם בהובלה של הדברים לתרומה ונוכל גם לתאם זאת עבורכם.

האפשרות השלישית היא הובלת החפצים מסיבת עיזבון לתרומה או למכירה בשווקי הפשפשים.

מה אנחנו מובילים?

הכל. לפעמים קשה לאנשים להיפרד מחפצים ולכן הם אוגרים אותם.

פינוי חצר ביהוד היא המומחיות שלנו: אנחנו באים עם הציוד המתאים ואנשי הצוות המתאימים ופשוט עושים את העבודה במקומכם.

הגישה ש"אולי פעם תשתמשו בזה" היא אגרנית קלאסית ובשביל זה אנחנו קיימים. כדי לגאול אתכם מהצרה הזאת. אם אתם תורמים את הציוד שהצטבר לכם בחצר אתם למעשה תורמים לנזקקים וגם נפטרים מעול כבד, ואלו שני דברים טובים מאד. זה נכון לגבי ריהוט, ביגוד, מוצרי חשמל, כלי מטבח ועוד.

החלטתם על פינוי חצר ביהוד – מה עושים?

אנחנו עומדים לרשותכם. שלושה דברים צריכים לוודא לפני הפינוי: שלחברה שאתם מזמינים יש את הציוד והאישורים הרצויים (כלומר, שיודעים לעבוד עם עיריית יהוד).

שיודעים לעמוד בלוחות הזמנים. שיודעים להתמודד עם כל כמויות הציוד והאשפה שיש לכם.

חברה רצינית תבוא קודם, תראה במה וכמה מדובר, תסגור מולכם מה צריך לעשות ומתי, והעבודה צריכה להיעשות בשקט, בדיוק ובמינימום הפרעה לאיכות הסביבה ואיכות החיים שלכם ושל השכנים שלכם.

אם אתן רוצים פינוי חצר ביהוד ­אנחנו החברה המושלמת עבורכם. יש לנו ניסיון רב ואנחנו יכולים להתחייב על שלושת הסעיפים – לרבות הובלה של כל הדברים המוזכרים לעיל.

שי פינוי דירה יפנו עבורכם את החצר בשמחה רבה. אנחנו בשי פינוי דירה מבטיחים לכם את השירות הטוב ביותר. אם החלטתם על פינוי דירה ביהוד– אנחנו כאן עבורכם. מוזמנים ליצור איתנו קשר כבר היום, שי פינוי דירה. מחכים לשמוע מכם!

 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו