פינוי חצר בהרצליה

שי פינוי חצר בהרצליה

פינוי חצר בהרצליה -הרצליה היא עיר נחמדה מאד וגם מגוונת. יש בה אזור תעשייה גדול ("פיתוח") וגם אזורי מגורים וותיקים לצד חדשים. יש בה בתים פרטיים, בתי מגורים ישנים (עד 5 קומות) ובתי מגורים חדשים. האפשרות לגור בבית צמוד קרקע היא מאד הגיונית ומתבקשת, ורבים הם שגרים בבתים פרטיים בהרצליה. הקרבה לאזורי תעשייה, הים ולמקורות פרנסה רבים מאפשרים לרבים מתושבי הרצליה לגור בבית פרטי, עם חצר, קרוב מאד לכל מה שיש לאזור השרון להציע.

בית פרטי בהרצליה – מהו החסרון המשמעותי?

החסרון המשמעותי ביותר בבית פרטי בכלל, ובהרצליה בפרט, הוא חצר הדירה.

החצר, שלרוב אמורה לשמש מפגשים חברתיים, ישיבה לקפה או בירה בנחת, הופכת להיות המקום בו זורקים את כל הדברים שלא רוצים לראות במשך היום בתוך הבית.

מה עושים אם כל הדברים שאתם לא צריכים הצטברו במשך שנים רבות בחצר? צריכים לפנות אותה.

זה נשמע פשוט, אבל זוהי לא משימה כל כך קלה. אתם צריכים עזרה של אנשי מקצוע כדי לעשות פינוי חצר בהרצליה. למה בעצם?

הסיבות לצורך בחברה מקצועית לפינוי חצר ?

  • לא קל לפנות ציוד רב כל כך, שהצטבר במשך שנים, מהחצר שלכם. זה כבד, זה גדול, זה לעיתים חלוד. הכי טוב להביא בעלי מקצוע שיש להם רכב מתאים וציוד מתאים להרמה, חיתוך או סילוק של ציוד. רהיטים או כלי גן, כלי רכב או אופניים – כל אלו כבדים ומסורבים להזזה, ולכן הכי טוב להביא בעלי מקצוע.
  • לכל עירייה של דרישות משלה בכל מה שקשור לסילוק פסולת. לכן, חשוב מאד להביא בעל מקצוע שמכיר את האנשים הנכונים בעירייה – על מנת שלא תצטרכו להתמודד מול פקידי העירייה הנוקשים, ותסתכנו בקבלה של קנס.
  • העמסה ופינוי הפסולת היא משימה פיזית ורצוי להביא אנשים כשירים לכך

מה צריכים לוודא לפני שמזמינים חברה מקצועית לפינוי חצר בהרצליה?

כאמור החברה אמורה לדעת איך להתמודד עם העירייה – ימים ושעות שמותר להוציא את הפסולת, האם מותר לפנות אותה בכל זמן או לכל מקום וכו', וגם איך להיפטר מהדברים בצורה חוקית ונקייה.

חשוב מאד גם שתדע לפנות את הציוד בכמה שפחות נגלות, רצוי נגלה אחת, על מנת להסב אי נוחות מינימלית לכל הנוגעים בדבר.

חשוב לשמור על איכות הסביבה, בטיחות וניקיון – ולאפשר לכם להחזיר את החצר למה שהיא אמורה להיות, כלומר מקום נעים שאפשר לשבת בו לשתות קפה, ופחות מחסן מלא בסכנות תברואתיות שגם מבאס לשבת בו.

אנחנו בשי פינוי דירה מבטיחים לכם את כל זה, תוך עמידה בלוחות הזמנים והתקציב – ומבטיחים לכם את העבודה הטובה ביותר.

אם החלטתם על פינוי חצר בהרצליה אנחנו כאן לשירותכם כדי לפנות את החצר ביעילות ומקצועיות. מוזמנים ליצור איתנו קשר כבר היום, שי פינוי דירה. מחכים לשמוע מכם!



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו