פינוי חפצים ותכולה

שי פינוי חפצים ותכולה

פינוי חפצים ותכולה – יש לכם דירה עמוסה? פינוי תכולה וחפצים זה משהו שמתריע אתכם? אל דאגה! אנחנו כאן כדי לסייע לכם. אם אתם מעוניינים בעבודה מקצועית, מסורה ומהירה, הגעתם לאתר הנכון. אנחנו בחברת מומחה פינוי דירה מציעים לכם פינוי תכולה וחפצים באיכות הגבוהה ביותר, עם שירות טוב, ומחיר הוגן.

מדוע נדרש פינוי חפצים ותכולה? מי הלקוחות שלנו?

הפינוי נדרש בגלל מצבים רבים, חלקם נעימים וחלקם קצת פחות. להלן כמה דוגמאות:

  1. במצב של פטירת ההורים, נמצאים הילדים בדילמה. הם צריכים לפנות את החפצים מהדירה, כי הם רוצים להשכיר או למכור אותה. אבל הם לא מסוגלים לזרוק את הדברים. מה הם עושים? מתקשרים אלינו! אנחנו נעשה את העבודה בעבורם.
  2. במצב של אגרנות כפייתית – מחלה נפשית קלה אבל מאד לא נעימה בה אדם אוסף חפצים חסרי ערך עד שאין לו מקום להכניס סיכה הביתה – אנחנו מגיעים לעשות את העבודה. מדובר בדרך כלל באיסוף של שקיות, אוכל, ארגזים ושאר דברים חסרי ערך, שדי קשה לפנות לבד. מעבר לכמות, בדרך כלל אותו / אותה אגרנים לא מתנדבים להיפטר מהחפצים.

פעמים רבות הלקוחות שלנו הם גם קשישים ונכים, שרוצים שהבית שלהם יהיה פנוי, אבל אין להם את היכולת הפיזית לעשות את העבודה.

התקשרו כבר היום!

 איזה שירותים אנחנו מציעים ומדוע לעשות את העבודה איתנו ולא לבד?

בעיקרון, פינוי תכולה וחפצים הוא שונה מהובלת דירה – בעיקר במצב החברתי בו פוגשים את הלקוחות, וגם בגלל שרוב התכולה נזרקת לפח ולא נוסעת לבית חדש. אבל יש כמובן גם אספקט של "עבודת הובלות", ואנחנו מתמחים בכך.

השירותים שאנחנו מציעים הם:

  1. אנחנו מגיעים מוקדם בבוקר, ממיינים, אורזים ומפרקים את התכולה של הבית. לא משנה מה זה, הצוות שלנו מסוגל לעשות את העבודה, מבחינת ניסיון, ידע, כח וציוד.
  2. אנחנו מורידים את התכולה באמצעות המעלית או ציוד סבלות במדרגות או באמצעות מנוף, לאוטו מיוחד עם מכולה שיש לנו.
  3. אנחנו משנעים את התכולה לאיפה שקבענו: אפשר להשליך את התכולה לזבל, בהנחה ומדובר בחפצי אספנות חסרי ערך או דברים שבורים ומקולקלים, אפשר לתרום את התכולה בהנחה ומדובר בדברים טובים של נפטר למשל, שאף אחד לא רוצה בהם ויש אנשים שיכולים ליהנות מהם, ואפשר גם למכור אותם בשוק הפשפשים תמורת כסף, בהנחה והאיכות טובה. אנחנו יכולים גם לפצל לשלושה חלקים ולשלוח כל אחד למקום המתאים לו.
  4. אנחנו מנקים וממרקים את הבית, וגם יכולים לעשות עבודות שיפוץ קלות.

למה איתנו? כי העבודה קשה מאד פיזית (מדובר במאות קילוגרמים של סחיבה), כי העבודה קשה נפשית (לא קל לזרוק חפצי ילדות), כי העבודה מסובכת לוגיסטית (צריך אישורים ורכב מתאים), וכי העבודה דורשת זמן שלנו יש ולכם בתור אנשים עובדים, פשוט אין. גם אין לכם מספיק כח אדם.

התקשרו אלינו כבר היום על מנת שנסייע לכם להיפטר מהחפצים! 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו