פינוי זבל מדירה במחיר אטרקטיבי ובעלות כדאית

שי פינוי זבל במחיר מעולה

כידוע, לעתים הבית הופך למדמנה, ובחלק לא קטן מהמקרים זה בלתי נשלט: או שיש אדם שאוגר חפצים במתכוון, תוך חוסר שליטה מצדו – בהליך שמכונה בשפה המקצועית "אגרנות כפייתית", או שפשוט בני הבית נמצאו כמי שהזניחו את הדירה וגרמו להצטברות של טחב ולכלוך במרחבים גדולים בבית. בשני המקרים חשוב מאד ליצור קשר עם חברה המבצעת פינוי דירה, וזוהי בדיוק חברתנו אנו – שי פינוי דירה: חברה ותיקה, המבצעת פרויקטים רבים בתחום הפינוי, ומתמחה בסוגים רבים של לקוחות – פרטיים ומוסדיים כאחד.

 

על פרוייקטי החברה

החברה מבצעת פינוי אגרנות כפייתית, ופינוי דירה מוזנחת אשר צברו אשפה, וזקוקות לחילוץ שלנו. השירות כולל איתור מוקדי זיהום ופינויים המידי, פינוי פסולת, פינוי אשפה מהבית, ריכוז כל התכולה המזוהמת לקראת פינויה הסופי, וכן – מיון תכולת בית קיימת, תוך החלטה מה יישאר ומה ייועד לפינוי

. נמצאו תכולות שמיועדות לפינוי? הן יועברו ישירות לאתרי פינוי מורשים. לידיעה, לחברתנו – יש את האישורים לעבוד באתרים הללו, ולא לכל המתחרות יש: חשוב להיזהר לא למצוא את עצמכם עם מתחרה ללא אישור, שיפנה את החפצים שלכם לרחוב ויסבך אתכם מול הרשויות המקומיות או האזוריות בהן אתם גרים.

פינוי פסולת גם במקרים בהם הדירה לא הוזנחה

ישנם מקרים בהם פינוי פסולת הוא חלק אינטגרלי משירות אחר. למשל – אם שכרתם חברת שיפוצים, סיכוי לא קטן שהיא תחזיר לכם נכס עם שיירי שיפוצים, שאינו נקי במאת האחוזים.

קראתם לנו לעזר? זה נחשב פינוי פסולת לכל דבר ועניין אשר זוכה לכינוי "פינוי דירה אחרי שיפוץ". עובדי שי פינוי מגיעים לנכס, מאתרים שיירי נסורת, טיח, וגבס ומפנים אותם מהדירה.

לאחר מכן, תתבצע מיון תכולה, הוצאתה מהדירה, קרצוף הדירה כולה, והחזרת הציוד כשהוא נקי ומוכן לאכלוס מחדש.

מחירי השירות – הנוחים שתמצאו בשוק בענף

בשי פינוי דירה, כחברה המאמינה בטובת הלקוח, ולא רק ברצון להתפתח כלכלית, תמצאו מחירים שהם יותר מחברותיים, יחס הוגן מכל עובד ועובדת, ושירות שממש מהווה תא משפחתי.

שי שטיקגולד, הבעלים של החברה, צבר ידע רב בתחום פינוי דירות, והפך את מקצועו לאהבה אמתית, שבבסיסה עזרה לזולת.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו