פינוי ומיון דירה והובלה לאחסון

פינוי ומיון עושים עם שי 

כאשר אתם מזמינים חברה שתבצע עבורכם פינוי ומיון דירה והובלה לאחסון של יתרת החפצים עליכם לדעת כי לא תמיד תקבלו את השירות הטוב ביותר. זאת משום שחברות רבות שנפתחו בשנים האחרונות מתיימרות להעניק שירותי פינוי והובלה מסוג זה אך הם אינם מתמחים במקצוע ואינם עושים עבודה מקצועית.

במקרים רבים סופגים הלקוחות את הפער הגדול בין המחיר ששילמו לחברה שכזו לבין העבודה שבוצעה בפועל, עבודה מרושלת המחייבת אותם להביא אנשי מקצוע נוספים שיטפלו בנזקים או בעבודה שהושארה בדירה, מה שגורם להם להוצאה כספית נוספת ומיותרת.

אנו מציעים לכם את שירותנו, חברת צוות פינוי דירה, החברה שתעניק לכם את כל השירותים הדרושים לכם בעת הפינוי תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר.

פינוי ומיון

אנו נבצע את העבודה בדירה בשלבים מוסדרים מראש. העבודה תתחיל בתהליך מיון קפדני, כאשר צוות של עובדים בורר היטב מה מבין החפצים המצויים בתכולת הדירה ניתן לשמור ולבצע בו שימוש חוזר מכיוון שהוא פועל ותקין, ומצד שני תשליך אל האשפה חפצים שונים שאין בהם כל תועלת בעתיד.

המיון מתבצע בשיטטיות ובמקצועיות, הצוות עובר בין החדרים ומפנה אחד אחד, לא משאיר דבר בארונות, במקומות האחסון השונים או בחלל החדר. לאחר תום המיון והפינוי החלל נותר ריק לחלוטין ומאפשר לעבור לשלב הבא.

הובלה לאחסון

כאמור לא פעם ישנם בדירה חפצים רבים שהם במצב מצויין, תקין ועובד. במקרים כאלו מבקש בעל הדירה או חברת ההובלה והפינוי לשמור חפצים אלו, לכן הם מובלים בעזרת אמצעים שונים (משאית, רכב הובלה ועוד) אל אזור אחסון ייעודי, בדרך כלל למחסן מוסדר ומוגן בו ניתן לאחסן את החפצים ללא פגע עד לשלב בו רוצים למקם אותם מחדש בבית אחד או להוציאם למכירה בשווקים או ברשת האינטרנט למשל.

שלב סופי ואחרון

לאחר שבוצע מיון קפדני ולאחר מכן הוצאה של כל תכולת הדירה האפקטיבית לאחסון ניתן לבצע פינוי פסולת מרוכז. בעזרת שקיות, קרטונים והרבה מאד כוח פיזי מובלים החוצה כל החפצים והרהיטים שאין בהם שימוש, האשפה נערמת במכולה שהוצבה מראש ובעזרתה נותר חלל הבית ריק לחלוטין. הצוות אינו משאיר את הדירה מלוכלכת כמובן אלא מבצע ניקוי כללי המאפשר לאחר מכן לצבוע את הדירה ולעשות בה שימוש מיידי.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו