פינוי דירות מחברה אחראית, מקצועית, ומנוסה

שי פינוי דירה

על מנת לפנות דירה יש צורך בכוח אדם אמין שהוכשר לכך, יש צורך במשאיות ולעיתים אף בציוד יעודי כמו מנופי פינוי ועוד, יש צורך בשיטות שונות של פינוי תכולות שונות,ונסיון בתיאום הפעולות, לכן זה מפתיע שלפעמים, פעמים רבות מדי, פונים לקוחות שזקוקים לפינוי איכותי ויעיל לחברות שאינן מנוסות, שאינן מחויבות לשביעות הרצון מהשירות אותו הן מספקות, ואף שאינן חוקיות כלל ועובדות בשחור. תוצאות פנייה חפוזה שלא מתבססת על מחקר מקדים יכול לגרום עוגמת נפש רבה, לכן אנו ממליצים לבדוק היטב ולבחור רק בטובים ביותר.

מי היא חברה מקצועית?

לחברה שהתמחותה פינוי מדירה יש אתר מסביר פנים שמעיד על עדכון שוטף, וטוב יותר אם גם יש בו מסגרת של פורמים בהם תוכלו להציג שאלות ולקבל תשובות מוסמכות מנציגי החברה.

לחברה חוג לקוחות רחב המעיד על וותק בתחום, סטנדרטים קבועים וגבוהים, ושביעות רצון על השירות.

כבר בשיחה הראשונה עם נציג השירות אתם נשאלים להיקף הפינוי הנדרש, סוגי התכולה השונים, נסיבות מיוחדות כמו פינוי עזבון במהלכו יש צורך ברגישות יתרה, כמו פינוי משרדים במהלכו יש לנהוג במשנה זהירות עם ציוד השרתים, וכדומה. ואף מוצע לכם ביקור של נציג החברה וללא תשלום על מנת לאמוד את ההיקף ולתכנן את ההגעה והפינוי על שלביו.

פינוי דירות בהתאם לתנאי השטח של זירת הפינוי, נציגי החברה ישאלו ויבררו מהם שעות העומס התחבורתי, כמה קלה הגישה למקום, דרכי גישה ציבוריות, חדרי מדרגות, מסדרונות, והמצאות מעלית.

פינוי דירות של חברה מקצועית יתבצע לאחר חתימת הצדדים על חוזה מוסכם, בחוזה יצויין כמה עובדים ורכבים יוקצו לביצוע הפינוי, מהו סוג הפינוי והיקפו, לאן תפונה התכולה, העלות ומשך זמן הביצוע ומועדו.

שירותים נוספים והתמחויות

חלק מחברות פינוי דירות מתמחות גם בנסיבות של אגרנות כפייתית ויוכלו לבצע פינוי כזה ביעילות וברגישות הדרושים, יתכן וגם יוצע לכם שירות של פינוי תכולת דירה בחינם, כנגד ערכם של החפצים המפונים. חברות מקצועיות יוכלו גם להציע שירותי הדברה וניקיון משלימים לדירה לאחר הפינוי שלה, כדי שהחלל יהיה נקי ובטוח לקליטת הדיירים החדשים ומילוי הפונקציות השונות לשמם נעשה הפינוי.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו