פינוי דירות מוזנחות כאן ועכשיו!

בואו לגלות כיצד הופכים דירה מוזנחת לסביבת מגורים נעימה ומטופחת

פינוי של דירות מוזנחות היא משימה מורכבת, המחייבת אתכם להסתייע בשירותי הפינוי הטובים ביותר, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן עבורכם. אצלנו ב-שי פינוי דירה, תוכלו להבטיח לעצמכם שירותי פינוי דירות מוזנחות על הצד היעיל, המקצועי והטוב ביותר, וכל זאת בהתבסס על הניסיון המעשי – מקצועי העומד לרשותנו כבר למעלה מ-30 שנה.

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

מה חשוב לדעת על פינוי דירות מוזנחות?

פינוי דירות מוזנחות הוא שירות מקצועי המיועד למטרות פינוי תכולה מיותרת משטח דירות מוזנחות, ולאחר מכן, יישום מקצועי של מספר פעולות בדרך לארגון מחדש של סביבת המגורים. שירות זה מיועד לדירות, בתים ומשרדים הסובלים מהזנחה מתמשכת מכל סיבה שהיא, ובין היתר, לדירות ישנות ומוזנחות לקראת תהליכי מכירה או השכרה.

מה כולל השירות?

פינוי של דירות מוזנחות כולל בתוכו מספר פעולות מקצועיות המיושמות במספר שלבים, וביניהם:

  • סינון ומיון של כל התכולה המצויה בשטח הדירה, וזאת לצרכי הפרדה בין התכולה המיועדת לפינוי לבין פריטי התכולה העתידים להישאר בשטח הדירה.
  • פירוק תכולה כבדת משקל ו/או פריטי ריהוט המקובעים לרצפה, תקרה וכדומה, לרבות, ארונות קיר, ארונות מטבח ועוד.
  • פינוי יעיל ומקצועי של כל פריטי התכולה המיועדים לפינוי והעברתם לאתרי פסולת ומחזור המיועדים לצורך כך, בהתאם לסוג ואופי התכולה.

בסיום מלאכת הפינוי, צוותי העבודה שלנו, מעמידים לרשותכם מגוון רחב של שירותים נלווים בהתאם למצבה התחזוקתי של הדירה המוזנחת, וביניהם:

  • ניקוי כללי של סביבת המגורים
  • חיטוי יסודי של חדרי רחצה, מטבח וכדומה
  • טיפול נקודתי בקירות נגועים בפטרת, עובש וכדומה
  • סיוד וצביעת קירות
  • תיקוני בלאי קלים במתקני הדירה (חלונות, תריסים, דלתות פנים וכו)
  • קרצוף אריחים ורצפות בכל סביבת הדירה, ובמידת הצורך, ביצוע עבודות פוליש
  • שירותי הדברה בשטח הדירה וסביבתה במידת הצורך

ופתרונות שירות נוספים לארגון מחדש של סביבת המגורים.

דגשים מקצועיים לפינוי דירות מוזנחות

כחברה מובילה בענף הפינוי, אנחנו ב-שי פינוי דירה, דואגים לתכנון מקדים של תהליכי הפינוי המיושמים על ידינו, ובין היתר אנו שמים דגש מקצועי על כל אחד מההיבטים הנלווים לפינוי דירות מוזנחות, וביניהם: היקף התכולה המיותרת והישנה המיועדת לפינוי, תכנון מיטבי של מסלול הפינוי משטח הדירה אל אתרי הפסולת והמחזור המיועדים לצורך כך, שימוש במערכות ציוד המאפשרות לנו לייעל את תהליך הפינוי ולהפוך אותו לבטיחותי יותר, וכמובן, התייחסות למצבה התחזוקתי של הדירה בדרך להפיכתה מדירה מוזנחת לסביבת מגורים נעימה ומוצלחת.

אם גם אתם רוצים להפוך את הדירה הישנה והמוזנחת שבבעלותכם לסביבת מגורים נעימה ומטופחת, כל שאתם צריכים לעשות הוא ליצור איתנו קשר כאן, ותוך מספר שעות נעמיד לרשותכם הצעת מחיר אטרקטיבית הכוללת בתוכה את כל השירותים המוצעים על ידינו לפינוי מהיר, יעיל ומקצועי.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו