פינוי דירות ירושה

פינוי דירות 

פינוי דירות ירושה ופינוי ירושות הינה משימה קשה הרבה יותר ממה שניתן לחשוב ולהעלות על הדעת. חוץ מהעובדה כי בפינוי ירושות ודירות ירושה, יש להתמודד עם שלל חפצים ששימשו אדם אהוב וקרוב, אולי הקרוב ביותר, שאינו בין החיים ביותר, דבר שעלול להוביל לקושי רגשי ומנטאלי רב, יש אף להתמודד עם קושי לוגיסטי רב, שכרוך בעובדה שעם השנים, אותו אדם קרוב ואהוב, צבר חפצים רבים ומרובים. ישנם חפצים אשר ימצאו חן בעיני היורש החוקי, שכן יזכירו לו נשכחות ויהוו תחנות של ממש בחייו ובחיי האדם הקרוב אליו, אך ישנם חפצים מרובים אשר לא נזרקו, חרף העובדה שאינם בעלי תכלית ומהות יותר וכי לא ניתן לבצע בהם שימוש יותר. הסיבה שאינם נזרקו נובעת מקושי האדם שגר באותו הבית להיפרד מהם. הסיבות לכך רבות ומגוונות: קיבעון ודוגמטיות, בדידות, חוסר עניין או פשוט קושי רב להיפרד מהחפצים אשר ליוו אותו כל ימי חייו. לשם כך, יש חברות מוסדרות, אשר מתמחות בפינוי ירושות ומייעצות ליורש החוקי כיצד יש לנהוג.

כיצד ההליך מתבצע?

קיימים שלבים מסודרים אשר הוכיחו את עצמם בעבר, בכל הנוגע לפינוי ירושות. השלב הראשון יהיה הערכת תוכנית פינוי מסודרת, לשם ידיעה ממה ניתן להיפטר ומה רצוי לשמור. השלב השני יהיה מיון המוצרים, מיון תכולת הירושה. השלב השלישי יהיה ביצוע  הליך הפינוי בפועל, הלכה למעשה. לאחר מכן, תהא חובה לארגן ולסדר את הדירה מחדש. שלב זה יכלול עבודות שונות, כגון ניקיון, עבודות צבע, הדברה ועוד.

דברים אחרים שניתן לעשות

חלק מהדירות ישנות מאוד ומוזנחות ביותר. הדבר דורש היערכות מקיפה ורצינית יותר. במקרים הנ"ל יהיה צורך בעבודות מיון, פינוי וניקיון מקיפות הרבה יותר. חשוב לזכור כי לעיתים, היורש החוקי אינו כלל מתכוון לגור בדירה, אלא למכור אותה או להשכירה. לשם כך, יש להקפיד על כל ההליכים שצויינו, למען תשתית שפוצית נוחה יותר, דבר אשר יעלה את ערך הדירה בעתיד, כמובן. בנוסף, קיים שירות אשר חברות רבות מציעות ובמסגרתו הן קונות חלק מהירושות שהיורש אינו מעוניין בהן. לעיתים, פיתרון זה הוא אופטימאלי, שכן הלקוח דורש כסף בעוד שהחברה, זוכה בדברים אשר בהם היא חושקת. יש לציין כי השירות מתבצע רק כאשר המזמין מציג מסמכים משפטיים שמוכיחים שהוא אכן היורש החוקי של הדירה. פינוי דירות ירושות מתבצע תוך כדי התחשבות רבה ושימת דגש על ההיבט הרגשי של מזמין העבודה, תוך כדי ידיעה שההליך, ודאי שאינו קל בשבילו.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו