פינוי דירות ומבנים

מפנים גם מבנים

בישראל יש מאות אלפי דירות ומבנים באזורים שונים. חלקם נמצא באזורים עירוניים ואחרים במרחבים כפריים. יש מבנים מסחריים כמו: חנויות, מבני תעשייה, מפעלים, בתי מלאכה, מרכזי קניות ועוד, ובהם שוכנים משרדים ועסקים רבים. יש בנייני מגורים, ובהם ממוקמות דירות בגדלים שונים. יש דירות גג, קוטג'ים, דירות גן, בתים בודדים, דו משפחתיים ואחרים. חברה מקצועית להובלות תבצע, לפי הצורך, פינוי משרדים מהמבנים המסחריים הללו, ואילו, פינוי תכולת דירה, יבוצע עבור לקוחות פרטיים על פי הזמנה מפורטת.

שינוי במקום מגורים

אנשים משנים את כתובת המגורים שלהם מסיבות רבות, ואחת מהן היא בגלל שינוי מקום העבודה. חברה מקצועית מבצעת פינוי מדירה בכל אחד מאזורי הארץ. היא תבצע פינוי דירות בתל אביב והעברת תכולתן לצפון, או פינוי חפצים, פינוי רהיטים, ועוד מיטלטלין מדירה בדרום והעברתם למרכז ועוד. החברה בונה מנגנון יעיל שיכול להתמודד עם עבודות פינוי דירה מסוגים שונים בצורה טובה, וייתן מענה לכל לקוח באזורים שונים של הארץ, תוך כדי קביעת לוח זמנים מסודר וברור לכל פרויקט.

שירותים נוספים

חברה מסודרת יכולה לתת שירותים נוספים במסגרת התשתית שיש לה. מדובר בשירותי מיון, אריזה, פירוק והרכבת ארונות ומדפים ועוד. היא תיתן לכל מי שזקוק שירותי תיקונים, צביעה, ניקיון ועוד, ולקוחות רבים ירצו להיעזר בשירותים אלו לצורך הכנת הדירה למעבר, ולצורך הכנת התכולה לקראת יום הפינוי. חברה מחזיקה בידיה פוליסות ביטוח מתאימות שתספקנה מענה לכל מיני נזקים שעלולים לקרות במהלך הפינוי. מדובר בנזקי גוף, רכוש ונזקים לצד ג' ועוד.

פינוי דירה ביום אחד

פינוי דירה אורך כיום אחד בממוצע, והדבר תלוי בגודלה, במיקומה ובכמות התכולה שלה. עובדי החברה מתודרכים היטב, ויש להם את הידע והיכולת הפיזית והגופנית להתמודד עם כל סוגי החפצים שמועברים. הם יעבירו מקררים כבדים על גבם, ולאחר מכן יעבירו ציוד עדין ושביר כמו אגרטלים, מראות, מסכי טלוויזיה ועוד. כל התכולה הזאת תועבר בצורה טובה ובטוחה. הלקוח סומך על יכולתו של מנהל החברה והוא לא יאכזב אותו. כל העבודה תתבצע לשביעות רצון הלקוח, וכל העברה מוצלחת תוסיף למוניטין החברה.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו