פינוי דירות איכותי

שי שירות פינוי דירות איכותי

פינוי דירות איכותי היא מלאכה מקצועית הדורשת מיומנות רבה. אם חשבתם שמספיק זוג ידיים חזקות על מנת לבצע מלאכה זו, כדאי שתחשבו שוב. הסיבות שאפשר היום להיתקל בעבודת פינוי דירות בתדירות גבוהה יותר מבעבר הן רבות וניתן ללמוד מהן על מי זקוק להזמנת מלאכה זו. ראשית כדאי להבהיר מה ההבדל בין פינוי דירות להעברת דירות. בהעברת דירה, הדיירים עוברים מדירה א' לדירה ב'. הסיכום בין הדיירים לחברה שמבצעת את העברת הדירה הוא בדרך כלל על העברת ארגזים וחפצים גדולים וכבדים כגון רהיטים, מוצרי חשמל וכדומה. כך,  שעל הדיירים מוטל ביצוע "שלב ההכנה" וכל שנותר ל"מובילים" הוא לסחוב את הארגזים והציוד הכבד למשאית ולפרוק אותם בבית החדש.

פינוי דירות שונה מהעברת דירות בשני פרמטרים עיקריים: ראשית, מדובר על פי רוב בפינוי ציוד ופסולת שאין בהם צורך ויש להיפטר מהם, אם על-ידי סילוקם לאתרים מורשים, או על-ידי העברתם למיחזור במידה ומדובר בחומרים המתאימים לכך. שנית, נסיבות ההזמנה של אנשי המקצוע הן שונות. במקרה של פינוי דירות, לא מדובר על מעבר דיירים, אלא למשל על דירה שיש לפנותה כתוצאה מעיזבון או ירושה, דירה שזקוקה לשיפוץ, או ביצוע ניקיון יסודי בדירה לאחר סיום חוזה של דיירים שאגרו ציוד מיותר שהשאירו מאחור, משרדים שהשאירו ארונות ברזל כבדים ואפילו דיירים שהם אספנים כפייתיים ואגרו במשך השנים אוסף של פחיות משקה או מגזינים. בדיוק בנקודה הזאת נכנסות לתמונה חברות המתמחות במתן שירותי פינוי דירות.

פינוי דירות- שלב ההכנה

לביצוע מלאכת פינוי דירות מומלץ לבחור בחברה בעלת ניסיון ומוניטין בתחום. רצוי אף לבקש המלצות מלקוחות עבר או לצפות בגלריית תמונות של "לפני" ו"אחרי" באתר האינטרנט של החברה (אם קיים כזה), שהרי אין טוב ממראה עיניים. בשלב הבא, נציג של החברה המבצעת פינוי דירות יגיע לפגישה מקדימה עם בעלי הנכס, יעריך את היקף העבודה והמיומנות הנדרשת לה וילמד על סוג הציוד או החומרים שיש לפנות.

פינוי דירות- שלב הביצוע

בעקבות הפגישה עם נציג החברה המבצעת פינוי דירות, מתבצע השלב העיקרי של פינוי הדירה. לאחר פינוי דירות ניתן גם לבצע חיטוי יסודי בדירות הריקות או בדירות שהיו סגורות, כדי לנטרל מפגעים תברואתיים. לעיתים יבקשו בעלי הנכס לפנות רק ציוד ואשפה ולעיתים יהיה צורך לפרק שטיחים, ארונות קיר ומרצפות. היקף המלאכה של פינוי דירות צריך להתאים לצרכי הלקוח ולהתבצע לשביעות רצונו המלאה.

פינוי דירות

במקרים רבים מתעורר הצורך שחברת הפינוי תוכל לתת מענה לגינה ולחצר שבבית הפרטי, בדירות שהיו סגורות זמן רב הגינה הפרטית לבטח שלא עברה טיפול וניקוי, הכולל גיזום ענפים, שיחים, הוצאת עשבים וכדומה.יש להקפיד ולבחור חברה שיש ברשותה לספק את היכולת לפינוי מהגג כאשר מדובר בדירות גג או דירות עם מרפסות רחבות, בכניסה לדירה של דיירים חדשים או לפני מכירת הדירה יש חשיבות רבה לניקיון הדירה ולפינוי כל העציצים והאדניות , אשר מצמצמות את המרחב בגג או במרפסת.

בדירות שמתפנות כאשר יש מרתף יש צורך לדאוג לפנות את כל תכולת המרתף, סילוק החפצים מהמרתף לאתר אשפה אינו מלאכה פשוטה, במשך השנים נאגרים להם חפצים בערמות ובקרטונים, ועכשיו שמתעורר הצורך בפינוי הדירה יש לדאוג לפנות ולהשאיר מרתף רייק ונקי.

בדירות החדשות ברוב המקרים מחובר לדירה מחסן, מחסן שמשמש אותנו לאגירת חפצים וציוד, ברוב המקרים אין אנו משתמשים ביום יום בחפצים אלו, הזדמנות גדולה לפנות את המחסן כאשר אנו עוזבים את הדירה ומפנים אותה, כאשר מדובר בציוד רב שעדיין שמיש ישנה האפשרות להעביר את החפצים, הציוד, הבגדים, מכשירי חשמל, ועוד… לתרומה, ואת שאר הציוד והחפצים לסילוק והעברה לאתר אשפה.

אנו נותנים שרות פינוי דירות מקומות גבוהות, כאשר מתעורר צורך לביצוע פינוי תכולה, פינוי רהיטים, פינוי חפצים מגג הבניין, או פינוי של הצטברות חפצים ופסולת מהגג, אנו נבצע את הפינוי בצורה ידנית, או בעזרת מנופים, כאשר אין אפשרות להגיע עם מנוף נבצע את הורדת הציוד ידנית ע"י פירוק ארונות בדירה , פירוק רהיטים גדולים בדירה או בגג , והורדה בחלקים.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו