פינוי דירה לפני שיפוץ

פינוי דירה לפני שיפוץ עושים עם המומחים 

פינוי דירה לפני שיפוץ – עומדים בפני שיפוץ הבית ומדובר במשימה ענקית שאתם לא יודעים איך לצאת ממנה? יש לכם בית מלא תכולה ואתם צריכים שהיא תסולק לפני תחילת השיפוץ? אל דאגה. הגעתם לאתר הנכון. התקשרו אלינו היום ואנחנו בחברת מומחה פינוי דירה נשמח להעמיד לרשותכם את הידע שלנו.

מי זקוק לפינוי דירה לפני שיפוץ?

לרוב מי שזקוק לפינוי לפני שיפוץ הם שני סוגי אנשים עיקריים:

  1. אנשים שזה עתה התייתמו מההורים שלהם, הבית כולו מלא חפצים, זכרונות ורכוש, ומאד קשה להתחיל את החיים החדשים בלי ההורים בלי להיפטר מכל התכולה. הבעיה היא שמדובר בהרבה מאד דברים, כי ההורים גרו שם עשרות שנים, וגם בגלל שהעול והקושי הנפשי מכביד. כל דבר מלא זכרונות, לכל פינה בבית יש משמעות. לכן, רצוי לעשות את העבודה עם אנשי מקצוע כמונו, שיסייעו לכם גם להתמודד עם השעה הקשה בלי סבל מיותר, וגם בגלל הריחוק הנפשי שלנו מהסיטואציה – לא נעכב את העבודה, כפי שבאופן לגיטימי אתם עלולים, בגלל שכל זריקה של חפץ מעלה את הדמעות.
  2. אנשים שרוצים לשפץ את הבית שלהם לפני החגים, ויש להם יותר מדי תכולה בבית שאין להם מושג מה לעשות איתה. הם רוצים התחלה חדשה – וזקוקים לעזרה. אנחנו כאן עבורם, ונעשה את העבודה הטובה ביותר. התקשרו כבר היום, תקופת החגים לחוצה מאד בעבודה!

 נשמע לכם מוכר? אל תהססו והתקשרו אלינו כבר עכשיו.

במה שונה הובלה של רהיטים מהובלה של תכולה החוצה מהבית?

ראשית השוני העיקרי כמובן הוא בכיוון הנסיעה. בעוד שאם אתם עוברים לתוך הבית, בוודאי תביאו חברת הובלה שתכניס לכם את הרהיטים והתכולה לבית החדש. אצלנו, כמובן הכיוון הפוך: אתם נמצאים באותו הבית, רק רוצים התחלה חדשה ולכן צריכים לפנות את הבית כדי שיהיה עירום ויראו רק קירות. בנוסף, כמובן, המטרה שונה.

כאן המטרה איננה לשמור את החפצים כמו בהובלה לדירת מגורים – אלא המטרה להיפטר מהם. הבעיה מתחילה כשיש גם כמות עצומה של ציוד, וגם כל חלק מהציוד הולך למקום אחר: חלק לתרומה, חלק לפח, חלק לאחים ואחיות וחלק לשוק הפשפשים למכירה. מה עושים? זוהי עבודה ענקית, מסובכת, גם לוגיסטית, גם נפשית ופיזית וגם מבחינת זמן.

הפתרון? מתקשרים אלינו עכשיו!

מדוע כדאי לכם לעשות זאת איתנו ולא לבד?

ישנן כמה סיבות עיקריות לעשות את העבודה איתנו ולא לבד. ראשית, אנחנו מבטיחים לכם עבודה מא' עד ת' – כלומר פירוק, מיון, אריזה, שינוע, וכמובן פיזור התכולה איפה שתרצו. לאחר גמר הפיזור, שנעשה בצורה מסודרת, חוקית, שקטה וגם תוך שמירה על איכות הסביבה, ננקה, נשפץ קצת ואפילו נתקן את החשמל.

למה איתנו?

  1. העבודה כבדה מאד, ולכם אין הכלים או הכוח הפיזי והידע לעשות זאת
  2. העבודה מסוכנת מאד, ואתם עלולים להיפצע או להרוס את הציוד
  3. הפינוי מפוצל, ואתם צריכים מכוניות כדי לעשות זאת וצוות גדול
  4. העבודה קשה נפשית ופיזית, ואנחנו נעשה אותה ללא עיכוב
  5. אם התכולה של הבית שלכם שווה כסף, נעשה את העבודה בחינם תמורת גריפת הרווחים

 

מחכים לשמוע מכם! התקשרו כבר היום!



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו