פינוי דירה – חברה מתמחה בסדר וארגון

מתמחים בפינוי 

שמירה על סדר וארגון אינה המלצה לחיים טובים יותר אלא חלק בלתי נפרד מניהול תקין של בית ומשפחה. ללא סדר וארגון אנו עלולים למצוא את עצמנו טובעים בים של זבל, לכלוך וזוהמה הגורמים לתוצאות חמורות גם בבריאותנו הפיזית וגם במצב הרוח הנפשי שלנו.

כאשר לא מקפידים על סדר בסיסי בחדרי הבית וגם מחוצה לו ועל ארגון של ארונות המטבח, החדרים, התכולה שלנו ואפילו המחסנים או המקלט הפרטי של הבניין הרי שבקלות אפשר להגיע למצב קשה בו לא יודעים מהם הדברים התקינים ומה אינו עובד כבר שנים.

סדר וארגון זה אנחנו

בכדי להימנע ממצב שכזה יש לשמור באופן יום יומי על הסדר והארגון, אך משלא ניתן לעשות זאת או כאשר האדם החי בבית אינו מסוגל פיזית או בריאותית לבצע פעולות של סדר וארגון יש להושיט יד ולסייע. אם גם אתם נתקלתם בבעיה שכזו, בה ההורים שלכם, השכנים, החברים או אפילו אתם בעצמכם, לא משתלטים על המצב, פשוט הרימו אלינו טלפון ונגיע במהירות להציל את המצב. חברת פינוי דירה, לשרותכם.

הארונות במטבח מלאים בתכולה ישנה?

לעיתים קרובות קורה שאנחנו לא מוציאים את החפצים בהם אנו לא משתמשים אך ממשיכים לרכוש חדשים, לקבל מאחרים או אפילו לאסוף פריטים המרחוב ולהביאם אל הבית. אט אט מתמלאים הארונות בציוד רב, אלו יכולים להיות כלי הגשה, כלי אוכל או אפילו סתם כלים חסרי שימוש, אך הארון ממשיך להתמלא בהם.

סובלת מדירה עמוסה חפצים ישנים?

מדוע אנחנו עושים זאת? ישנן כמה סיבות לאגרנות שכזו, לעיתים מדובר בעצלנות פשוטה, הגורמת לכך שמתעצלים לעשות את הדבר הנכון ובמקום להוציא את הישן ולהכניס את החדש פשוט דוחסים הכל יחד. סיבה נוספת יכולה להיות אגרנות כפייתית, בה לאדם קשה עד בלתי אפשרי להיפתר מציוד ישן והוא נמשך בצורה אובססיבית למילוי החלל הביתי שלו בעוד ועוד פריטים, גם אם אין בהם כל שימוש. כך או כך יש לעשות למצב הזה סוף, אחרת מתמלא הבית באין ספור חפצים חסרי שימוש, לא רק בארונות המטבח אלא בכל מקום ממש.

להיכן מפנים את הזבל?

כל תכולת הדירה ממוינת בקפידה, חפצים בעלי ערך שתרצו לשמור נשמח לעזור לכם לאחסן ואף לארוז היטב שיישמרו לשנים ארוכות. מלבדם סביר להניח שתמצא אשפה רבה. את כל הזבל יש לפנות אל אתרי אשפה מורשים בלבד, לא להניח אותו בתוך המכולות השכונתיות אלא להקפיד לפנותו בעזרת מכולות אשפה מיוחדות היישר לאתר פסולת מורשה.

מחדשים לכם את הדירה

לאחר שפינינו את התכולה כולה לרבות הזבל הרב שהצטבר סביר להניח שהדירה תראה ריקה ומוזנחת למדי. כדאי מאד בשלב זה לנצל את העובדה שהיא חסרת ריהוט וריקה ולבצע רענון כללי של המקום. להתחיל בצביעה, איטום קירות, ריסוס והדברה ולהמשיך בשיפוץ החדרים, הארונות, אזור השירותים והמקלחת ובעיקר לעשות ניקיון יסודי. בצורה כזו תוכלו להתחיל מחדש בבית נקי ומסודר. אם תרצו למכור או להשכיר אותו הוא כמובן יראה מושך הרבה יותר מקודם.

אנחנו בחברת פינוי דירה מבצעים את כל הפעולות, החל מסדר וארגון, פינוי הדירה כמובן וסידור מחדש וכלה בביצוע עבודות רענון, שיפוץ והדברה של דירות ומבנים מכל סוג. מחדשים עבורכם את הבית עד למצב האופטימאלי ביותר עם צוות מקצועי ומיומן שעושה את עבודותו נאמנה. להצעת מחיר ופרטים נוספים פשוט צרו איתנו קשר כעת ונשמח לעמוד לשרותכם בכל עת.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו