פינוי דירה ופינוי חנויות

מפנים בתי עסק

לא תמיד חנות חדשה הנפתחת ממוקמת במבנה חדש שלא היה מאוכלס בעבר. למעשה, פעמים רבות נפתחות חנויות על שרידיהם של בתי עסק קודמים, אשר נסגרו מסיבות שונות. במקרים כאלו החנות עלולה להישאר עמוסה בחפצים של בעליה הקודמים, אשר מונחים בה ללא שימוש ומגבילים את הכנסתה של סחורה חדשה למקום. ייתכן שמדובר אף בירושה משפחתית, חנות שעוברת לאורך הדורות וברצונכם לשפץ ולחדש אותה.

פינוי חנות עמוסת ציוד וארגזים עלול להראות כמשימה בלתי אפשרית, ורבים מתייאשים מהמחשבה על פינוי ומיון כל הבלגן. הפיתרון במקרה זה הוא פנייה למקצוענים וחתימת הסכם עם חברה המתמחה בשירותי פינוי דירה. הצוותים של חברות מסוג הינם מיומנים ומקצועיים ויחסכו מכם את המאמץ הרב הכרוך  בפינוי עצמאי.

מה כולל תהליך פינוי דירה מקצועי?

פינו חנות באמצעות צוות מקצועי יכלול מספר שלבים. ראשית, חובה לעבור על תכולת החנות ולמיין אותה, שכן גם אם במבט ראשון נראה שהחנות עמוסה בארגזים ובסחורה חסרי כל ערך, ישנה אפשרות שיתגלה בתוכם מסמך חשוב או חפץ בעל ערך רגשי או כספי יוצא דופן.

בשלב השני יתבצע פינוי הדירה עצמו- הוצאת החפצים הכבדים, ריהוט, מוצרי חשמל ישנים ועוד. ניתן לפנות ציוד מסוג זה לאתר ההשלכה המורשה הקרוב ביותר לחנות, או, במידה ומדובר בחפצים במצב טוב- להעבירם לנזקקים.

בשלב האחרון עובדי חברת הפינוי ינקו את המקום בצורה יסודית. בניגוד לפינוי עצמאי שבסופו ניקיון "רגיל" במים וסבון, חברות פינוי דירה נעזרות לצרוך הניקוי בציוד מקצועי ומתקדם כמו מכונות קיטור, חומרי ניקוי תעשייתיים מיוחדים ועוד. בסיום התהליך יעמוד לרשותכם נכס נקי, מסודר ונעים.

כיצד לבחור חברת פינוי?

השוק מציע מבחר גדול מאוד של חברות פינוי המפרסמות את עצמן, ולא קל לבחור את החברה המתאימה ביותר לצרכים שלכם. כדאי מאוד לבקש המלצות מבעלי החברה, ולהיעזר בחברים ומכרים שהשתמשו בשירות זה ויכולים להמליץ לכם על חברה טובה מניסיונם האישי. חשוב ביותר לוודא בדיוק מה כוללת ההתקשרות- האם לחברה רישיון עסק? הם היא מבצעת ניקיון? האם הצוות מיומן בפירוק ארונות קיר? כל אלו הם שיקולים חשובים בבחירת חברת פינוי מקצועית.





אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו