פינוי דירה גדולה וניקיון – שי מפנה בתים מוזנחים ומלאים תכולה

המטרה – דירה נקייה, שטופה ומוכנה למגורים

פינוי דירה גדולה וניקיון – שי פינוי דירה והצוות שלו עוסקים בניקוי, בחיטוי ובפינוי דירות קטנות וגדולות כאחד. כשמדובר בפינוי דירות מוזנחות ומלאות פסולת, הן יקבלו מענה מיידי כאשר המטרה היא ברורה: להשאיר דירה נקייה, שטופה ומוכנה למגורים. לצורך כך מפנים את כל הפסולת מהדירה, אפילו זורקים את האוכל המקולקל מהמקרר, מנקים אותו ומחטאים אותו, מפנים את תכולת המגירות העמוסות חפצים וציוד, מנקים את כל החדרים, גם את החצר עמוסת הזבל. אם יש צורך לפרק רהיטים כדי להעמיס אותם למשאית הזבל, גם את זה עושה החברה של שי. כמובן, מפנה כל מה שמיותר – רהיטים, מכשירי חשמל, פסולת רטובה או יבשה.

פינוי דירה גדולה וניקיון – צוות מתוגבר בדירות גדולות

לדירות גדולות מגיעים עם צוות מתוגבר של כחמישה אנשים כאשר לכל אחד מהם יש תפקיד מוגדר. חלק עסוקים בניקיון, חלק בפינוי, חלק בסידור. כל הפסולת עוברת למשאית ומשם לאתר פסולת מורשה. חברת הניקיון של שי לא עובדת בשעות מאוחרות, כך שאינה מפריעה לשכנים, וכמובן – אחרי כל פינוי וניקיון, מטאטאים גם את הרחוב ולא משאירים סימנים.

עבודה בכל אזורי הארץ ובכל סוגי הדירות

החברה מורגלת לעבוד בכל הארץ ובכל סוגי הדירות. כולל בגגות, שם נדרשת מיומנות רבה יותר. ניתן להיווכח כי בגגות מוזנחים תמצאו יונים ומקקים, צואה ללא גבולות, לכן הצוות יודע מה עליו לעשות ואיך לנקות ולחטא. ארונות שבורים מפנים. ארונות תקינים רק מנקים. מפרקים מה שצריך במטבח, ממיינים את הפסולת כנדרש. לא מסתמכים על העירייה ולכן לא משאירים דבר מחוץ לשער כדי לא לגרום למפגע תברואתי. הכל מתפנה במשאית אל אתר הפסולת המורשה. במשאית ניתן להעמיס עד שישה טון זבל, כאשר הכל נארז בשקיות ניילון על ידי צוות מנוסה העובד יום יום ומתורגל לעבוד תחת עומס ובדירות מוזנחות ועמוסות.

 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו