פינוי דירה בכפר מונש

שי פינוי דירה בכפר מונש

מכירים מישהו שגר בכפר מונש וזקוק לפינוי הדירה? רבים מהם ממקימי המדינה וחלקם זקוקים לסיוע בגלל גילם המתקדם. רוצים לסייע ולא יודעים איך? הגעתם למקום הנכון. אנחנו כאן בעבורכם. אם אתם צריכים עבודת פינוי דירה בכפר מונש, הגעתם לאתר הנכון. צרו איתנו קשר כבר היום!

כפר מונש

כפר מונש איננו כפר, אלא מושב עובדים בעמק חפר. הוא מוקם ליד כביש 4 וכביש הארנבות. במסגרת תחומו נמצאת המכללה רופין. הוא הוקם ב-1946, על ידי חיילים לשעבר בחיל ההנדסה האנגלי. הוא היה מושב חקלאי וגם היה בו בית דפוס גדול ומפורסם. ב-1953 חל משבר בישוב, ובחלוף הזמן הוא הלך והפך להיות מושב פחות ופחות מבוסס, עד שהיום גרים בו בעיקר אנשים מבוגרים, חלקם ממקימי המדינה, שנמצאים במצב לא מזהיר, בלשון ההמעטה. אם אתם מכירים מישהו שזקוק לעבודת פינוי דירה בכפר מונש מתכולה, בגלל גיל, מצב בריאותי או נפשי, אנחנו כאן. התקשרו היום!

מי אנחנו

 אנחנו חברת מומחה פינוי דירה, החברה המובילה בישראל בעבודות פינוי דירה בכפר מונש ואזור עמק חפר. אם אתם זקוקים לעבודה זו מכל סיבה שהיא, מיד נפרט מי הלקוחות שלנו ומה אנחנו מציעים, הגעתם למקום הנכון. אנחנו מבטיחים לכם עבודה מקצועית ומהירה, בגלל הצוות הגדול, החזק והמצויד שלנו, בגלל הכלים והידע הטכני ובעיקר – בגלל הניסיון. אנחנו שנים רבות בתחום פינוי הדירות ובשל כך פיתחנו שיטות שמאפשרות לנו גם לבצע את העבודה נכון פיזית וגם לשמור על כבוד האדם. מבחינתנו לעבודה זו יש פן חברתי חשוב, ולכן אנחנו עושים אותה כדי לעזור ולא רק כדי להתפרנס. אם אתם מחפשים עבודת פינוי דירה בכפר מונש, התקשרו מיד.

מי הלקוחות שלנו ומה אנחנו מציעים

 לרוב הלקוחות שלנו הם האנשים הבאים, בין אם מתקשרים בעצמם ובין אם באמצעות שירותי הרווחה של עמק חפר: קשישים שצריכים פינוי לבית אבות, אספנים כפייתיים, נכים ויתומים שצריכים לפנות את דירת הוריהם שהלכו לעולמם.

השירותים שאנחנו מציעים מתחלקים לשני חלקים עיקריים:

  1. אנחנו מגיעים בבוקר, ממיינים את התכולה כדי להעריך את שוויה ואת כמות העבודה, ואז מפרקים, אורזים ומורידים לאוטו. יש לנו משאית מיוחדת, באמצעותה אנחנו מפזרים את התכולה לאחד או יותר משלושת היעדים: עמותות התרומה, המזבלה העירונית או שוק הפשפשים.
  2. לאחר פיזור התכולה אנחנו מנקים, מחטאים, ממרקים ומסדרים את הבית הריק, צובעים, מתקנים חשמל וגם עושים עבודות שיפוץ נקודתיות.

התקשרו היום!

למה לא לעשות את העבודה לבד

 מאד פשוט. מדובר על עבודה כבודה, מסורבלת ומסוכנת, שיכולה לפצוע אתכם או להרוס את הרכוש. בנוסף, מדובר בשינוע מורכב שאין לכם ניסיון או כלים לבצעו, וזה עוד לפני שנדבר על הצער שעבודה זו גורמת. לכן עדיף לכם להשאיר את העבודה לנו, חברת מומחה פינוי דירה.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו