פינוי דירה בישראל – חברה לפינוי דירות

פינוי דירה בישראל – חברה לפינוי דירות

מחזיקים בבעלותכם דירת מגורים או כל נכס אחר בישראל? עומדים לרכוש דירה בישראל וזקוקים לשירותי פינוי דירה? ירשתם דירה בישראל ואתם מעוניינים לפנות את תכולתה? מחפשים אחר שירותי ניקיון ופינוי לדירות ונכסים הנמצאים בבעלותכם בישראל? זה הזמן להכיר את מכלול השירותים המקצועיים של צוות פינוי דירה- הצוות המוביל והאיכותי ביותר בישראל לפינוי דירות!

מספר מילים על צוות פינוי דירה

צוות פינוי דירה הינו צוות מקצועי, מיומן ומנוסה הפועל בראשותו של שי –גולדשטיק, קבלן פינוי מוסמך ומקצועי העוסק בכל תחומי הפינוי האפשריים זה למעלה מ-25 שנה. שירותי הצוות כוללים מגוון רחב של עבודות פינוי וניקיון מכל סוגי הדירות ולכל סוגי התכולות, והם מיושמים באמצעות שיטות פינוי מתקדמות ומערכות ציוד חדישות ומקצועיות המבטיחות לכם הליך פינוי מהיר, מקצועי, יעיל ובטוח! בין יתר שירותי הפינוי המקצועיים המוצעים לכם על ידי צוות פינוי דירה תוכלו למצוא:

פינוי ירושות בישראל

צוות פינוי דירה מתמחה בפינוי דירות ירושה ועיזבון, החל משלב מיון התכולה ואריזת התכולה אותה תרצו לשמור ולשמר ועד לסילוק פריטי תכולה ישנים וחסרי ערך או שימוש משטח הדירה.

פינוי תכולת דירה בישראל

שירות נוסף של צוות פינוי דירה הינו פינוי תכולות דירה מכל סוג ובכל היקף. שירות זה מתבצע בהתאם לסוג התכולה המצויה בדירה, היקף התכולה ומיקום הדירה, ובחלק מהמקרים הוא מיושם באמצעות מנופי זרוע המאפשרים פינוי מהיר, יעיל ובטיחותי של תכולת דירות הממוקמות בקומות גבוהות או פינוי תכולות כבדות משקל.

פינוי פסולת ואגרנות כפייתית בישראל

אחת מהתמחויות של צוות פינוי דירה היא פינוי דירות אגרנות ופינוי פסולת סביבתית ופסולת בניין מאתרי בנייה פרטיים. במידה וגם אתם מחזיקים בדירה בישראל בה התגורר לאחרונה אגרן/אגרנית כפייתי, אנשי צוות פינוי דירה, יעמידו לרשותכם את כל הניסיון המקצועי אותו הם צברו לאורך השנים בכל הנוגע לפינוי דירות אגרנות.

פינוי חנויות ועסקים בישראל

שירותי פינוי דירה של צוות פינוי דירה עוסקים גם בפינוי חנויות, משרדים, שטחי מסחר ועסקים. שירות זה מיועד לכל אילו מביניכם המחזיקים בנכס מסחרי בישראל ובו הם מעוניינים לבצע הליכי פינוי של תכולה מיותרת.

ניקיון דירה מוזנחת בישראל ופינוי לשלשת יונים

במידה וגם אתם מחזיקים בדירת מגורים בישראל שהייתה סגורה למשך תקופה ארוכה, אנחנו בצוות פינוי דירה מאפשרים לכם ליהנות משירותי ניקיון ותחזוקה לדירות מוזנחות ודירות ישנות. שירותי הניקיון שלנו כוללים פעולות ניקיון יסודי לצד עבודות חיטוי, פינוי לשלשת יונים ממרפסות הדירה, סיוד קירות במידת הצורך, שירותי תיקונים קלים לאלמנטים דירתיים מוזנחים, שירותי הדברה ועוד מגוון רחב של שירותים ופעולות המותאמים למצבה התחזוקתי של הדירה שבבעולתכם.

פינוי מחסנים בישראל

שירות נוסף המוצע לתושבי חוץ על ידי צוות פינוי דירה הוא שירות לפינוי מחסנים. שירות זה מתמקד בפינוי תכולות מיותרות משטח המחסן העומד לרשותכם בישראל, מתן פתרונות אחסון מתקדמים, שירותי הדברה, שירותי ניקיון מחסנים ועוד.

צוות פינוי דירה- כל היתרונות המקצועיים שלנו

כצוות פינוי דירה מקצועי ומיומן העוסק בכל תחומי הפינוי האפשריים, אנחנו ב-צוות פינוי דירה מעמידים לרשות תושבי חוץ מגוון רחב של יתרונות פינוי בישראל. בין יתר היתרונות המקצועיים שלנו תוכלו למצוא:

  • צוותי פינוי מיומנים הפועלים בכל רחבי הארץ- ניתן לבצע את עבודת הפינוי בכל עיר ויישוב בשטח ישראל
  • עבודות פינוי מהירות ויעילות המיושמות באמצעות ציוד פינוי מקצועי ומתקדם המותאם לכל דירה בהתאם למצבה, מיקומה והיקף התכולה המצויה בה.
  • צוותי פינוי אמינים וישרים- כל אחד מאנשי הצוות שלנו מחזיק ברשותו תעודת יושר מטעם משטרת ישראל.
  • התמחות מקצועית בכל סוגי הפינוי לכל מטרה- אצלנו תוכלו למצוא את הפתרון האופטימאלי ביותר לכל מטרת פינוי כזו או אחרת אותה אתם נדרשים לבצע בישראל.
  • ניסיון מקצועי של למעלה מ-25 שנה בענף הפינוי- אנחנו חברת הפינוי המובילה, הגדולה והמנוסה ביותר בישראל.

כמו כן, אנו מחזיקים בביטוח צד ג' המבטיח לכם הליך פינוי בראש שקט.

חברה מומלצת לפינוי דירה בישראל!

היקף עבודות הפינוי אותן אנו מבצעים מדי יום ובכל שעה נדרשת, הופכים אותנו לחברת הפינוי המומלצת ביותר בישראל. גם אתם מוזמנים להצטרף למעגל הלקוחות הגדול והמרוצה שלנו!

')} 




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו