פינוי דירה בגני תקוה

שי שירותי פינוי דירה בגני תקווה

תנו למומחים לעשות את העבודה עבורכם. פינוי דירה מתכולתה ופינוי ירושות אינן דבר של מה בכך. מדובר על ציוד רב אשר מצוי בארונות. רק המחשבה על כמות הארגזים והקרטונים שיש צורך לגייס, מעייפת. ומה בדבר השינוע עצמו? כאבי הגב נחסכים בעלות נוחה, במהירות ובעילות.

פינוי דירה בגני תקוה דורש הערכות נכונה. זימון של נציג חברה לפינוי דירות יכול להעניק לכם את כל המידע לגבי אופן התהליך של ביצוע הפרויקט. נציג החברה מגיע אל הנכס אשר דורש את הפינוי ואת השיפוץ, בתאום מראש. במהלך הפגישה הראשונה יוכל הלקוח להתרשם מאופן התהליך וממידת המקצועיות הנדרשת. נציג החברה יעבור עם בעל הנכס על כל תכולת הדירה. הסיור מקנה לבעל הנכס את האפשרות לוודא בינו לבינו מה נחוץ עבורו ומה הוא מעוניין לפנות. לאחר מכן, יוכל נציג החברה להתפנות עבור קביעת המחיר. לצורך העניין הוא יבחן את דרכי הגישה אל הדירה עצמה ויוכל להעריך את אופן העבודה שיש לבצע במקום.

אחריות החברה עבור מתן שירות מקצועי

דירה בקומה גבוהה תדרוש התייחסות שונה מדירת קרקע. החברה אחראית לספק את כל הציוד הנדרש עבור שינוע מהיר ונוח. אמצעי האריזה מסופקים על ידי החברה וכן כלי העבודה הנדרשים עבור פירוק הארונות (ארונות קיר, ארונות מטבח, מדפים וכולי). במידת הצורך תפעיל החברה כלים כבדים כגון מנופים ועגלות מיוחדות עבור שינוע מהיר ויעיל. מידת המקצועיות של חברת הפינוי וכן מידת הניסיון שלה תבוא לידי ביטוי בעשייה מהירה, בהספקת הציוד הנדרש ובאיכות השירות הניתן ללקוח.

האפשרות לשיפוץ

פינוי דירה בגני תקוה המצריך גם שיפוץ יקבל מענה מהיר ומקצועי על ידי חברת הפינוי.  ניתן לתכנן את השיפוץ בפגישה הראשונה של נציג החברה ובעל הנכס ובכך למנוע טרטור מיותר של בעל הנכס מחברה אחת לרעותה עבור קבלת כל השירותים. חברת הפינוי תבצע את כל הנדרש, בתאום מראש, כולל צביעה, על מנת להביא את הדירה למצב בו ניתן לאכלס אותה מחדש. החברה אחראית על ניקיון הדירה ובמידת הצורך גם על ביצוע הדברה. מומלץ ביותר. ')} 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו