פינוי דירה בבית יצחק

שי פינוי דירה בבית יצחק

מכירים מישהו בבית יצחק שחי בתנאים גרועים וירודים? מכירים אספנים כפייתיים באזור? זקוקים לסיוע ולא יודעים איך להתחיל? אתם לא לבד. התקשרו אלינו כבר היום ונשמח להעמיד לרשותכם את כל הידע, הניסיון והאהבה שלנו למקצוע ולבני אדם. אם אתם מכירים את במצוקה באזור השרון, אנחנו הכתובת ויכולים לעשות בעבורכם פינוי דירה בבית יצחק בקלות. התקשרו!

בית יצחק

בית יצחק הוא כפר באזור השרון, קרוב מאד לנתניה. הוא הוקם ב-1939 כמושב חקלאי, על ידי קבוצת רסקו של עולים מגרמניה. הישוב נקרא על שם יצחק פוירברג, שהיה חקלאי בעצמו. הכפר עוסק בירקות, פירות, אגוזים ורפתות. זה אומר שיש בו מצד אחד הרבה מאד בנים ממשיכים עשירים, ומצד שני הרבה מאד קשישים שחיים מהיד לפה, הרבה כתוצאה מהזנחה של שנים. זה אומר שיש הרבה מאד מחסנים, דירות, בתים פרטיים וחלקות שנמצאות במצב של הזנחה – וזה אומר שיש צורך לפנות אותן.

פינוי ירושה

 ירושה כאמור במקרים אלו היא דבר לא תמיד פשוט. נכון שהרבה מהאנשים "יושבים" שם על חלקות ששוות הרבה כסף, אבל לצד זה יש גם הרבה מאד בתים ודירות מוזנחות מאד. אם ההורים הקשישים הלכו לעולמם ואתם רוצים להפוך את הקרקע היקרה למשהו שאפשר להשתמש בו, בוודאי תרצו סיוע של פינוי התכולה של הבית. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. אנחנו יכולים לפנות בעבורכם בקלות באמצעות הכלים, הניסיון והכוח הפיזי שלנו, את כל התכולה של הבית ללא בעיה. תוכלו להפוך את הבית לארבעה קירות, שאפשר לשפץ, להרוס או לבנות מחדש. היתרון המשמעותי שלנו הוא בעבודה שאנחנו מרוחקים מכל הזיכרונות והנוסטלגיה, ולכן נעשה עבודה רגישה אך מהירה ומקצועית ללא עיכובים.

פינוי דירה מוזנחת

 כאמור ישנן הרבה מאד דירות ובתים שנמצאות במצב הזנחה. זה אומר רצפה שבורה, חלונות מרוסקים, תשתית לא ראויה ובכלליות, סכנת נפשות. לרוב גרים בבתים כאלו, גם אם מדובר בבית יצחק וגם במקום אחר בארץ, קשישים, נכים או אספנים כפייתיים, שזקוקים לסיוע. אנחנו כאן לטובת העזרה. אנחנו מאמינים שהפרנסה היא דבר חשוב אבל גם עזרה לזולת. לכן, התקשרו אלינו כבר היום כדי שנסייע לכם במצב שכזה. אנחנו מגיעים מוקדם בבוקר, מעריכים את המצב, מפרקים וממיינים, ואז משנעים את התכולה לאחד משלושת המקומות הבאים:

  1. אם התכולה לא שווה דבר, אנחנו זורקים לזבל
  2. אם התכולה לא שווה, אבל היא ברת שימוש – נוכל לתרום לנזקקים, תמיד יוכלו ליהנות מבגדים, ספרים, צעצועים או מכשור כזה או אחר
  3. אם התכולה שווה, נוכל למכור אותה בשוק תמורת העבודה בחינם

 מיון תכולה וחפצים

 אנחנו עושים מיון לחפצים כדי שנוכל לוודא מה שווה כסף ומה לא. כאמור, אנחנו מפנים תכולה שווה לשוק הפשפשים ומוכרים אותה, בתמורה לעבודה ללא תשלום מצדכם. אם יש לכם צורך בפינוי דירה בבית יצחק, אל תהססו והתקשרו אלינו כבר היום!



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו