גם בנס ציונה – בתים מפנים רק דרך מומחה פינוי

שי מפנה בתים בנס ציונה – החברה הוותיקה ביותר בישראל

חברת מומחה פינוי דירה היא החברה הוותיקה ביותר בשוק הפינוי הישראלי ומציעה לכם שירות פינוי בתים בנס ציונה ברמה הגבוהה ביותר ובסטנדרטים הגבוהים ביותר בישראל. החברה פועלת באמצעות צוות עובדים מיומן ומנוסה המבצע את עבודת הפינוי על פי טכניקות ומתודולוגיות מתקדמות שפותחו לאורך שנות הפעילות של החברה, ותוך יישום של כלי עבודה ואמצעי שינוע מקצועיים מן השורה הראשונה. כל משימות הפינוי מבוצעות עם אחריות מלאה, ביטוח מלא, ועם ניקיון יסודי לאחר הפינוי להשלמת חוויית השירות ללקוח.

מגוון רחב של שירותי פינוי

מומחה פינוי דירה מציעה מגוון רחב של שירותי פינוי לכל מגזרי המשק לרבות המגזר הפרטי, העסקי, המוסדי והתעשייתי. בתוך כך, מנהלת החברה משימות פינוי מורכבות במיוחד לרבות משימות פינוי בתים בקומות גבוהות, פינוי מפעלים ומחסני מזון, פינוי באמצעות מנוף ומשטחי הרמה וכדומה. בין השירותים המוצעים על ידי החברה:

ולמעשה פינוי של כל חלל או מבנה בכל גודל ובכל היקף.

סל מוצרים משלימים לפני ואחרי פינוי

חברת מומחה פינוי דירה מקפידה על הענקת שירות מלא מקצה לקצה מתוך רצון לסייע ללקוח להשלים את משימת הפינוי כמה שיותר מהר, ולאפשר לו לקחת את הדירה אל השלב הבא בחייה בתוך זמן קצר. בהתאם לכך, אנו מציעים תחת קורת גג אחת, שורה של שירותים משלימים קדם פינוי ופוסט פינוי, שיסייעו לכם להשלים את משימת הפינוי והכנת הדירה בתוך יום עבודה אחד בלבד:

  • מיון חפצים לפי דרישות הלקוח
  • אריזה ועיטוף בחומרי אריזה מקצועיים
  • סידור חפצים מחדש בכל יעד
  • ניקיון יסודי של הדירה באמצעות כלי ניקוי וחומרי ניקוי מקצועיים
  • חיטוי מקצועי לאחר פינוי
  • תיקוני בית קלים לאחר פינוי

צרו קשר עוד היום לביצוע הזמנה

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם מומחה פינוי דירה עוד היום, ולקבל את כל הפרטים אודות שירות פינוי בתים שאנו מציעים. נציג החברה יגיע אליכם כדי לבצע הערכה של היקף העבודה הנדרש, ובהתאם לכך נפיק עבורכם הצעת מחיר אטרקטיבית והוגנת ונקבע את מועד הפינוי בהקדם האפשרי על פי העדפותיכם. משך הפינוי צפוי להיות שעות ספורות עד יום עבודה מלא בהתאם להיקף העבודה במקום.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו