מומחה לפינוי בתים – גם בהרצליה

שי מומחה לפינוי בתים בהרצליה

פינוי בתים בהרצליה – חברת מומחה פינוי דירה היא חברת הפינוי הוותיקה והמנוסה ביותר בישראל, פעילה בשוק הפינוי הישראלי מזה שנים ארוכות במהלכן ביצעה מאות רבות של משימות פינוי במגזר הפרטי, העסקי, התעשייתי והמוסדי. פעילות החברה נשענת על צוות עובדים בוגרים, אחראיים ואיכפתיים המבצעים את עבודתם בצורה יסודית ומקצועית בהתאם להכשרות מקיפות שקיבלו בחברה, ובהתאם למתודולוגיות פינוי בתים שפיתחה החברה לאורך שנות פעילותה.

שירות יוצא דופן בכל ההיבטים

חברת מומחה פינוי דירה מקפידה על הענקת שירות יוצא דופן ללקוחותיה, עמידה מלאה בזמנים, ביצוע מהיר של תהליך הפינוי, ולצד זאת ביצוע אחראי, שקט ושליו של הפינוי עם מינימום הפרעה לשכנים, וביצוע כל פעולות הפינוי על פי תקנות וחוקי הגנת הסביבה, לרבות פינוי הפריטים המפונים ליעדים מורשים ובכלל זה:

  • ארגוני צדקה
  • משפחות נזקקות
  • מפעלי מיחזור אלומיניום, נייר, זכוכית, פלסטיק, מתכת, עץ ובד
  • אתרים מורשים להטמנת פסולת

משימות פינוי מורכבות באמצעות מנוף

בנוסף לכך, מציעה מומחה פינוי דירה שירותי פינוי בתים בהרצליה מקומות גבוהות של בניינים רבי קומות, תהליכי פינוי המבוצעים על ידי מנופים חזקים המופעלים מן הקרקע או מותקנים על גבי גג המבנה. אנו מפנים את כל סוגי התכולות לרבות תכולות יקרות ערך, ולשם כך דואגים לכיסוי ביטוחי מלא של כל תהליכי הפינוי, כיסוי הכולל את המרכיבים הבאים:

  1. ביטוח מבנה
  2. ביטוח תכולה
  3. ביטוח נזקי גוף
  4. ביטוח עובדים
  5. ביטוח צד ג'

סט של שירותים משלימים

חברת מומחה פינוי דירה מציעה גם סט של שירותים משלימים המיועדים לסייע לכם לסיים את משימת הפינוי כמה שיותר מהר וכמה שיותר קל, ולאפשר לכם להניח את כל נושא הפינוי מאחוריכם ולקחת את הדירה אל השלב הבא בחייה. בתוך כך אנו מציעים שירותי מיון חפצים, אריזה ועיטוף, סידור חפצים מחדש, ניקיון יסודי, חיטוי מקצועי ושיפוץ ראשוני של הדירה לאחר פינוי.

צרו קשר להצעת מחיר הוגנת ותחרותית

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום, לקבל את כל המידע והפרטים הדרושים לכם, לקבל תשובות על כל השאלות המטרידות אתכם בנושא, ובהמשך לכך אנו נשלח אליכם נציג מקצועי של החברה על מנת לבחון את היקף העבודה הנדרשת במקום. בהתאם לכך, נפיק עבורכם הצעת מחיר הוגנת ותחרותית, נקבע איתכם מועד לביצוע הפינוי, ונספק לכם את כל המידע הדרוש לכם על מנת להתכונן לתהליך הפינוי. התהליך כולו אמור להימשך שעות ספורות עד יום עבודה מלא, בהתאם להיקף העבודה במקום.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו